10.7 C
Athens
Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου, 2025

Λαυρέντης Διανέλλος: Η ψυχή του ελληνικού κινηματογράφου

Υπάρχουν ονόματα που δεν χρειάζονται φανφάρες για...

Βαγγέλης Βουλγαρίδης: Ο ευγενικός ζεν πρεμιέ

Τις περισσότερες φορές, ήταν εκείνοι οι δευτεραγωνιστές...
Blog Σελίδα 20

Σπάνιο βίντεο: Η Αλίκη χορεύει στο εξοχικό της με τον αδερφό της

Σπάνιο βίντεο

Ένα νέο σπάνιο βίντεο δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram ο δημοσιογράφος και αρθρογράφος του ellinikoskinimatografos.gr, Χρήστος Κωνσταντίνου.

Σε αυτό βλέπουμε την αξέχαστη Αλίκη Βουγιουκλάκη να χορεύει στην αυλή του εξοχικού της σπιτιού στον Θεολόγο με τον αγαπημένο της αδερφό Τάκη Βουγιουκλάκη που γεννήθηκε σαν σήμερα το 1939.

Advertisement

Ειρήνη Παπά: Ο Μάρλον Μπράντο ήταν το μεγάλο πάθος της ζωής μου

Ειρήνη Παπά

“Αγαπούσα τον Μάρλον Μπράντο και νοιαζόμουν πολύ για εκείνον. Ήταν το μεγάλο πάθος της ζωής μου”, εκμυστηρεύτηκε κάποτε η Ειρήνη Παπά.

Το ρομάντζο άρχισε το 1954 στη Ρώμη, όπου ο τριαντάχρονος Μπράντο, διάσημος όσο κανείς άλλος, συναντά την εικοσιτετράχρονη μεσογειακή ομορφιά της Ειρήνης Παπά. Η έλξη είναι αναπόφευκτη και το ερωτικό πάθος κορυφώνεται μακριά από τα φλας των φωτογράφων και τα αδιάκριτα μάτια του Τύπου της εποχής.

Η θυελλώδης σχέση έμεινε κρυφή και ανομολόγητη, τον καιρό ακόμα που ο Μάρλον Μπράντο επισκεπτόταν την Ελλάδα, για να προβάλει το δραματικό ζήτημα των ορφανών εξαιτίας του εμφυλίου.

Ο έρωτας Μπράντο-Παπά ακολούθησε υπόγεια διαδρομή μετά το χωρισμό τους. Το 1999 ο Μάρλον Μπράντο επισκέφθηκε ξανά την Ελλάδα και ζήτησε να συναντήσει την παλιά του αγάπη.

papa 1

Όταν το 2004 ο Αμερικανός ηθοποιός πεθαίνει η Ειρήνη Παπά είχε μιλήσει για πρώτη φορά για τον έρωτά τους στην ιταλική, “Corriere della Sera”.

«Δεν θέλαμε να μοιραστούμε με κανέναν αυτή την αγάπη που ήταν ιδιωτική. Δεν αγάπησα κανέναν άντρα όπως τον Μάρλον. Ήταν το μεγάλο πάθος της ζωής μου, ο άντρας για τον οποίο νοιάστηκα περισσότερο από οποιονδήποτε και εκείνος που εκτιμούσα περισσότερο, δύο πράγματα που δύσκολα συνυπάρχουν».

Σημειωτέο ότι η Ειρήνη Λελέκου, όπως ήταν το οικογενειακό της επώνυμο, έκανε ένα μόνο γάμο στη ζωή της με τον σκηνοθέτη Άλκη Παππά που διήρκεσε τέσσερα χρόνια από το 1947 έως το 1951. Η μετέπειτα διάσημη ηθοποιός επέλεξε να κρατήσει το επώνυμο του συζύγου της αφαιρώντας το ένα πι.

Λιτή και φειδωλή παρουσία στο διεθνές καλλιτεχνικό στερέωμα η Ειρήνη Παπά έφερε στην μεγάλη οθόνη το άρωμα από την πολύτιμη θητεία της στις παραστάσεις της αρχαίας τραγωδίας. Αυτή η εσάνς αρχαίας Ελληνίδας που πάντοτε την ακολουθούσε την βοήθησε να ακολουθήσει μια παγκόσμια καριέρα.

Οι επιτυχημένες κινηματογραφικές μεταφορές της “Ηλέκτρας” των “Τρωάδων” και της “Ιφιγένειας” με τον Μιχάλη Κακογιάννη δημιούργησαν μια νέα σχολή στο σινεμά. Η Παπά ωστόσο πήγε ακόμα παραπέρα πρωταγωνιστώντας στις ταινίες ,”Τα κανόνια του Ναβαρόνε” και τον “Ζορμπά”.

Η αντιστασιακή Μαρία Παπαδήμου και η χήρα του Καζαντζάκη αποτέλεσαν ρόλους-σταθμούς, που προώθησαν σε μεγάλο βαθμό την ιδέα της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Advertisement

Ο παπατρέχας: Πώς είναι σήμερα ο δρόμος που γυρίστηκε η ταινία

Ο Παπατρέχας

Όσες φορές και να δούμε τις πολυαγαπημένες ελληνικές ταινίες, μας φαίνεται σαν να είναι η πρώτη φορά. Ο παλιός ελληνικός κινηματογράφος έχει χαραχτεί βαθιά στο ελληνικό DNA και οι κλασικές ελληνικές ταινίες δεν παλιώνουν ποτέ.

Το exploringgreece.tv ταξιδέυει μέσω του ελληνικού κινηματογράφου στα μέρη που γυρίστηκαν οι ασπρόμαυρες αλλά και έγχρωμες ελληνικές ταινίες.

Θυμόμαστε τις αθάνατες ατάκες και γνωρίζουμε λίγο καλύτερα τις τοποθεσίες που έγιναν τα γυρίσματα από τις πιο δημοφιλείς σκηνές. Αυτή τη φορά μένουμε στην Αθήνα και πάμε πίσω στα γυρίσματα της αγαπημένης ελληνικής ταινίας, “Ο παπατρέχας” του 1966 με πρωταγωνιστή τον Θανάση Βέγγο.

papatrexas

Ο ίδιος ο Θανάσης Βέγγος είχε δηλώσει ότι του άρεσε να γυρίζει σκηνές που παρά τις υπερβολές τους, ήθελε να φαίνονται αληθινές. Αυτό ήταν ένα από τα στοιχεία, εξάλλου, που τον απογείωνε σαν χαρακτήρα σε κάθε ταινία στην οποία πρωταγωνιστούσε.

Η ταινία, “Ο παπατρέχας” λοιπόν γυρίστηκε στο κτίσμα επί των οδών Υμηττού και Αρρύβου στον αριθμό 151-153 στο Παγκράτι. Βλέποντας κανείς τις σημερινές εικόνες διαπιστώνει ότι στην πολυκατοικία είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα αλλά όλη η περιοχή έχει αλλάξει από την ανοικοδόμηση που γνώρισε με τα χρόνια.

Στην ταινία το μάτι σου μπορεί να χαθεί τέρμα στην Υμηττού ενώ σήμερα δεν διακρίνεις παρά αυτοκίνητα και πολυκατοικίες. Εξάλλου έχει περάσει περισσότερος από μισός αιώνας από τότε που έγιναν τα γυρίσματα της ταινίας.

papatrexas 1

Πρόκειται για μια από τις πιο αγαπημένες παλιές ελληνικές ταινίες με δεκάδες ατάκες και σκηνές που έχουν μείνει αξέχαστες. Ο Θανάσης Βέγγος σε ρόλο, “Παπατρέχα” τρέχει διαρκώς, κάνει απρόσεκτες κινήσεις και ζημιές, φροντίζει για όλους, γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης, αλλά όλα αυτά καταγράφονται από την κάμερα με ένα μοναδικό τρόπο που σε συνδυασμό με την ανεπανάληπτη ερμηνεία του ίδιου, προκαλούν ατέλειωτο γέλιο μέχρι δακρύων.

Η ελληνική ταινία, “Ο παπατρέχας” έκανε πρεμιέρα στους κινηματογράφους της Αθήνας τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου του 1966 και «έκοψε» στην πρώτη προβολή της 420.339 εισιτήρια. Μια τεράστια επιτυχία για την εποχή μου μας χαρίζει ακόμη και σήμερα ατελείωτο γέλιο.

Η υπόθεση της ταινίας, “Ο παπατρέχας”

Ο Πολύδωρος είναι θυρωρός μιας πολυκατοικίας της πρωτεύουσας. Στο ρόλο του βέβαια ο Θανάσης Βέγγος που τρέχει και δε φτάνει, προκειμένου να εξυπηρετήσει όλους τους ένοικους της πολυκατοικίας. Σκοπός του είναι να εξοικονομήσει χρήματα να παντρέψει τις έξι αδερφές του και την γεροντοκόρη θεία του. Ακολουθεί ανελέητο κυνήγι γαμπρών και γάμων, με σκοπό να πάρει και αυτός σειρά και να παντρευτεί την καλή του.

Η παλιά ελληνική κωμική ταινία του 1966 έγινε σε παραγωγή Θανάση Βέγγου και σε σκηνοθεσία Ερρίκου Θαλασσινού. Το σενάριο γράφτηκε από τον Ναπολέοντα Ελευθερίου. Είχε τεράστια επιτυχία ενώ στη συγκεκριμένη ταινία ο Θανάσης Βέγγος έκανε και τον κασκαντέρ σε μια σκηνή που έπρεπε να κρεμαστεί έξω από την πολυκατοικία σε μεγάλο ύψος για να σώσει την θεία του.

Advertisement

Γιάννης Μιχαλόπουλος: Το ατύχημα που τον ανάγκασε να αποσυρθεί

Γιάννης Μιχαλόπουλος

Πολλοί θυμούνται τον Γιάννη Μιχαλόπουλο από τη συμμετοχή του στην τηλεοπτική σειρά, “Ορκιστείτε παρακαλώ“.

Τόσο η χαρακτηριστική χροιά της φωνής του όσο και το πηγαίο κωμικό του ταλέντο, καθιέρωσαν τον εξαιρετικό Γιάννη Μιχαλόπουλο κινηματογραφικά και τηλεοπτικά, αν και εκείνος ήταν πρωτίστως θεατρικός ηθοποιός.

orkisteite parakalo

Ήταν τέτοια η απήχηση του σε πανί και γυαλί που είναι εύκολο να λησμονήσει κανείς τη μακρά και σπουδαία θεατρική του καριέρα, εκεί που ήταν πρωταγωνιστής δηλαδή και ξεχώριζε για τους μεγάλους ρόλους και τις ανεπανάληπτες ερμηνείες του.

Πλάι στον αξέχαστο Μιχαλόπουλο του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου αλλά και τον «δικαστή» Μιχαλόπουλο της τηλεόρασης, υπήρχε κι εκείνος ο Μιχαλόπουλος που κοσμούσε τις μαρκίζες των θεάτρων για πολλές δεκαετίες ως πρωταγωνιστής πρώτης γραμμής.

Ο Γιάννης Μιχαλόπουλος αποσύρθηκε από την ενεργό θεατρική δράση το 2003, όταν έσπασε το πόδι του και δεν μπορούσε να ανέβει πια στο σανίδι. Τα τελευταία του χρόνια τα πέρασε αντιμετωπίζοντας προβλήματα υγείας, διατηρώντας πάντως τις σχέσεις του με τους παλιούς του φίλους, καθώς ήταν εξαιρετικά αγαπητός στη θεατρική κοινότητα.

Η Κατερίνα Γιουλάκη είχε εξομολογηθεί: «Αλλά θυμάμαι μεγάλες στιγμές που χάραξαν τη φιλία και τον αλληλοσεβασμό μας. Θυμάμαι την εποχή της Επταετίας που ζήσαμε δύσκολες στιγμές στο θέατρο και ενώ γίνονταν γεγονότα τρομακτικά, “αναφέρεται στο Πολυτεχνείο” ο Γιάννης με συνόδευσε στο σπίτι μου με κίνδυνο της ζωής μας, με πήγε στα Εξάρχεια που έμενα. Τότε είχαμε τα παιδιά μας μωρά. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ».

Χαμηλών τόνων, σεμνός και ευγενικός, ο Γιάννης Μιχαλόπουλος είδε την κατάσταση της υγείας του να επιδεινώνεται δραματικά κατά τα στερνά του, αφήνοντας τελικά την τελευταία του πνοή στο ΚΑΤ από ανακοπής καρδιάς που ακολούθησε μια επέμβαση στο πόδι. Το ημερολόγιο έγραφε 10 Ιουνίου του 2016.

Advertisement

Ζωή Λάσκαρη: Η απίθανη μεταμόρφωση της το 1981

Ζωή Λάσκαρη

Μια σπάνια φωτογραφία της Ζωής Λάσκαρη μοιράστηκε η Έλενα Μακρή Λυμπέρη στο Instagram της. Η δημοσιογράφος μοιράζεται συχνά σπάνιες φωτογραφίες Ελλήνων καλλιτεχνών και τις άγνωστες ιστορίες τους.

Αυτή τη φορά, μοιράστηκε μια φωτογραφία της Ζωής Λάσκαρη όπου είναι αγνώριστη για τις ανάγκες ρόλου. Η ασπρόμαυρη φωτογραφία είναι τραβηγμένη το 1981 και βλέπουμε τη Ζωή Λάσκαρη στο πλευρό του Τάκη Χρυσικάκου, να έχουν μεταμορφωθεί σε ηλικιωμένους με τη βοήθεια μακιγιάζ ενώ φορούν ρούχα εποχής.

Οι δύο τους πρωταγωνιστούσαν στη σειρά «Μαρία Πάρνη» της ΕΡΤ.

Η Ζωή Λάσκαρη και ο Τάκης Χρυσικάκος, ποζάρουν με μακιγιάζ τρίτης ηλικίας, για τις ανάγκες της σειράς, “Μαρία Πάρνη” που προβλήθηκε το 1981 από την ΕΡΤ, σε 24 επεισόδια.

Η σειρά, βασισμένη στο μυθιστόρημα, “Ο προορισμός της Μαρίας Πάρνη” του Ακαδημαϊκού συγγραφέα Θανάση Πετσάλη – Διομήδη, ήταν από τις τελευταίες ασπρόμαυρες που γυρίστηκαν για λογαριασμό του κρατικού καναλιού.

Τα γυρίσματα είχαν μάλιστα καθυστερήσει και είχε προκληθεί ένταση ανάμεσα στην εταιρία παραγωγής και στην πρωταγωνίστρια καθώς τα σκηνικά και τα κοστούμια δεν ήταν αυτά που είχαν συμφωνηθεί, με τη Ζωή Λάσκαρη να καταφεύγει την τελευταία στιγμή στον Μιχάλη Ασλάνη που σχεδίασε για εκείνη σε χρόνο αστραπή 10 κοστούμια για το σήριαλ…, γράφει χαρακτηριστικά στη λεζάντα της φωτογραφίας.

Advertisement

Μαίρη Χρονοπούλου: Η σπάνια φωτογραφία και η Rolls Royce του γάμου της

Μαίρη Χρονοπούλου

Μια από τις πιο επιτυχημένες ηθοποιούς του παλιού κινηματογράφου, είναι και η Μαίρη Χρονοπούλου που με την ερμηνεία της έχει χαρίσει σπουδαίες στιγμές στον ελληνικό κινηματογράφο.

Οι ταινίες της συνεχίζουν να προβάλλονται, ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί και για το μέλλον. Η ίδια πρωτοεμφανίστηκε στον κινηματογράφο σε ηλικία 21 χρόνων. Δηλαδή, εμφανίστηκε το 1954.

Τότε, ήταν μαθήτρια της σχολής του Εθνικού Θεάτρου στην ταινία, “Χαρούμενο Ξεκίνημα“! Ο συλλέκτης και λάτρης του ελληνικού κινηματογράφου Άρης Λουπάσης δημοσίευσε μια σπάνια φωτογραφία της Μαίρης μόλις στα 21 της χρόνια που δύσκολα αναγνωρίζεται η Μαίρη Χρονοπούλου που όλοι ξέρουμε!

xronopoulou

Τι είχε γράψει ο Άρης Λουπάσης, με αφορμή τη φωτογραφία…

Η Μαίρη Χρονοπούλου στην πρώτη κιν/φική της εμφάνιση το 1954 μαθήτρια της σχολής του Εθνικού θεάτρου, στην μουσική κωμωδία της Φίνος Φιλμ, “Χαρούμενο ξεκίνημα”. Συμμετέχει ως κομπάρσος σε ένα μικρό πέρασμα χωρίς ρόλο μαζί με την φίλη και συμμαθήτρια της από την σχολή, Μάρω Κοντού.

Ένα ολιγόλεπτο πέρασμα είναι αρκετό για να αποτυπώσει την αριστοκρατική και Femme Fatale παρουσία που διαθέτει από τα νεανικά της χρόνια. Θα την κάνει ιδιαίτερα ξεχωριστή στην μετέπειτα πορεία της.

Η συμμετοχή της το 1953 και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια στον χορό στο αρχαίο δράμα δίπλα σε “ιερά τέρατα” της υποκριτικής, θα αποτελέσει ένα σπουδαίο σχολείο. Θα εξελίξει τα πλούσια υποκριτικά της προσόντα. Θα ερμηνεύσει μεγάλους ρόλους ρεπερτορίου.

Το 1957 θα κάνει την πρώτη εμφάνισή της, στο ελεύθερο θέατρο. Μια σειρά σημαντικών θεατρικών και κιν/φικών συνεργασιών στην συνέχεια. Η καριέρα της απογειώνεται στις αρχές της δεκαετίας του ’60. Γίνεται μέσα από τις κλασικές δραματικές ταινίες της εποχής και τα μιούζικαλ του Φίνου.

Αυτά την καθιερώνουν σε μια από τις μεγάλες “Ντίβες” του Ελληνικού κινηματογράφου. Φινετσάτη με αρχοντική κορμοστασιά συνδυασμένα με φλογερό και μάγκικο πολλές φορές ταμπεραμέντο. Θα ερμηνεύσει ρόλους, “ντάμας και μοιραίας γυναίκας” δίπλα στους ωραιότερους Ζεν πρεμιέ της εποχής.

Τον Αύγουστο του 1975 θα παντρευτεί τον τότε Δήμαρχο Σπάτων, Δήμο Μπότσαρη με περίπου οκτώ χιλιάδες θαυμαστές να την περιμένουν στην εκκλησία όπου καταφθάνει με υπέροχο νυφικό Νταίζη Αντωνοπούλου στην Rolls Royce που οδηγεί ο φίλος της ηθοποιός, Σταύρος Παράβας. Το ζευγάρι λίγο καιρό μετά τον γάμο θα τραβήξει χωριστούς δρόμους.

Στον νεοελληνικό κιν/φο θα πρωταγωνιστήσει στις ταινίες του Θεοδώρου Αγγελόπουλου, “Κυνηγοί” και “Ταξίδι στα Κύθηρα” και το 1987 θα κερδίσει βραβείο Α’ γυναικείου ρόλου για την εκπληκτική της ερμηνεία στην ταινία, “Τα παιδιά της Χελιδόνας”.

Advertisement

Όταν το 1955 ο Λάμπρος Κωνσταντάρας διέλυσε αμάξι σε γυρίσματα ταινίας

διέλυσε αμάξι

Οι ιστορίες του παλιού Ελληνικού κινηματογράφου εξακολουθούν μέχρι και σήμερα να απασχολούν και να βγαίνουν στην επιφάνεια. Εσύ γνώριζες για την ιστορία που ο Λάμπρος Κωνσταντάρας διέλυσε το αμάξι, στα γυρίσματα της ταινίας, “Ούτε γάτα ούτε ζημιά”;

Η ταινία, “Ούτε γάτα ούτε ζημιά” γυρίστηκε το 1955 σε σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου. Πρωταγωνιστούσαν ο Βασίλης Λογοθετίδης, ο Μίμης Φωτόπουλος, η Ίλυα Λιβυκού και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας.

konstantaras amaksi 1

Σύμφωνα με το σενάριο, ο “Λαλάκης” τον οποίο υποδυόταν ο Βασίλης Λογοθετίδης, λέει ψέματα στη γυναίκα του ότι πάει επαγγελματικό ταξίδι στη Θεσσαλονίκη. Αλλά στην πραγματικότητα πηγαίνει εκδρομή με τη φιλενάδα του.

Η γυναίκα του ανακαλύπτει το ψέμα και για να τον εκδικηθεί, συνεννοείται με έναν όμορφο νεαρό που τη φλερτάρει, τον Λάμπρο Κωνσταντάρα. Πάνε και εκείνοι εκδρομή για να τον κάνει να ζηλέψει. Όμως από κακή τους τύχη τα δυο ζευγάρια εγκλωβίζονται σε ένα σιδηροδρομικό σταθμό. Επειδή δεν μπορούν να φύγουν, φιλοξενούνται στο σπίτι του σταθμάρχη Μίμη Φωτόπουλου για μια βραδιά.

Στην ταινία όμως υπάρχει και μια σκηνή όπου ο Λάμπρος Κωνσταντάρας έπρεπε να οδηγήσει.

Ο Αλέκος Σακελλάριος ζήτησε από τον φροντιστή, Παντελή Παλιεράκη να του βρει ένα σπορ διθέσιο αμάξι για τις ανάγκες της σκηνής. Εκείνος ύστερα από πολύ ψάξιμο, κατάφερε να βρει ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο, το οποίο θα του το δάνειζε ένα φίλος.

Πριν το δανείσει ρώτησε: Δε πιστεύω να πάθει τίποτα; Και ο Παλιεράκης με σιγουριά του απάντησε…

“Μα τι λες τώρα”; Μια σκηνούλα θα κάνουμε και θα το επιστρέψουμε.

Το γύρισμα ξεκίνησε και σύμφωνα με το σενάριο έπρεπε να το οδηγεί ο Λάμπρος Κωνσταντάρας. Ο Λάμπρος όμως δεν ήξερε τίποτα από οδήγηση. Στα μακριά πλάνα μπορούσε να τον ντουμπλάρει κάποιος άλλος, αλλά στα κοντινά έπρεπε να φαίνεται ότι το οδηγεί ο Κωνσταντάρας.

Ο Παλιεράκης πρότεινε να το σπρώξουν. Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας του απάντησε χαρακτηριστικά…

-Έλα ρε που δεν ξέρω να το πάω από εδώ μέχρι εκεί. Και μη μου κολλάτε πολύ γιατί θα την παρατήσω τη σκηνή.

Το αμάξι ήταν ένα σπορ διθέσιο μάρκας MG και ανέβαζε γρήγορα στροφές. Έπρεπε να πατήσει το γκάζι ελαφριά μέχρι ένα σημείο. Εκείνος όμως έβαλε μπρος, χωρίς να βάλει ταχύτητα και πάτησε με δύναμη όλο το γκάζι.

Ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος, έσπασαν τα πιστόνια, οι κύλινδροι, το κάρτερ. Χύθηκαν τα λάδια και το αμάξι έσβησε και δεν ξαναπήρε μπρος.

Τότε το πήγαν σε όλα τα συνεργεία της Αθήνας για να το φτιάξουν, αλλά δεν υπήρχαν ανταλλακτικά για τη μηχανή. Έτσι κάλεσαν τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου στην εταιρεία του Φίνου και ο ίδιος του είπε: Πόσο κάνει το αμάξι να στο πληρώσουμε;.

Του έδωσε 40.000 δραχμές και το αγόρασε. Αργότερα το έφτιαξε με ανταλλακτικά από την Αγγλία και το οδηγούσε για ένα διάστημα ο ίδιος ο Φίνος. Αλλά ο Σακελλάριος και ο Τσιφόρος του έκαναν καζούρα και του κολλάγανε: Τώρα τι παριστάνεις; Το τεκνό κάνεις;. Και έτσι το πούλησε.

Advertisement

Η Αλίκη χορεύει στην αυλή του εξοχικού της (Σπάνιο βίντεο)

χορεύει

Ένα σπάνιο και όπως το χαρακτήρισε συλλεκτικό βίντεο με την Αλίκη Βουγιουκλάκη ανέβασε πριν λίγες ώρες στον λογαριασμό του στο instagram ο δημοσιογράφος και αρθρογράφος του ellinikoskinimatografos.gr, Χρήστος Κωνσταντίνου.

Σε αυτό βλέπουμε την αξέχαστη ηθοποιό να χορευει ξέγνοιαστη στην αυλή του εξοχικού της σπιτιού στο Θεολόγο ακριβώς 31 χρόνια πριν, το Πάσχα του 1992.

Advertisement

12 ιστορίες από τον Ελληνικό Κινηματογράφο

12 ιστορίες

Οι ιστορίες από τον Ελληνικό Κινηματογράφο συνεχίζονται…
Ο δημοσιογράφος και αρθρογράφος του ellinikoskinimatografos.gr, Χρήστος Κωνσταντίνου έψαξε και βρήκε άγνωστες ιστορίες από παρασκήνια ταινιών και ηθοποιών και μας τις αποκαλύπτει…

1ον: Τα εσωτερικά και τα εξωτερικά γυρίσματα της ταινίας, “Μανταλένα” γυρίστηκαν σε φυσικούς χώρους στην Αντίπαρο, ιδιαίτερη πατρίδα του σεναριογράφου, Γιώργου Ρούσσου. Για πρώτη φορά, ολόκληρο το συνεργείο της “Φίνος Φιλμ”, μεταφερόταν εκτός στούντιο για να γυρίσει μια ταινία. Τα πέντε κοριτσάκια που παίρνουν μέρος ήταν όλα από την Αντίπαρο.

mantalena

2ον: Η πρεμιέρα της ταινίας, “Χειροκροτήματα” δόθηκε την 1η Μαΐου του 1944. Λίγο μετά την ολοκλήρωση της ταινίας ο Αττίκ πέθανε από τις κακουχίες και τις στερήσεις της Κατοχής. Η ταινία, “Χειροκροτήματα” είναι η μοναδική του εμφάνιση στον κινηματογράφο.

3ον: Το πραγματικό επώνυμο της Κατερίνας Γιουλάκη, είναι Γιουβαρλάκη.

4ον: Η πρώτη έγχρωμη ταινία που πρωταγωνίστησε ο Βασίλης Αυλωνίτης ήταν η κωμωδία του Ορέστη Λάσκου, “Μικροί και μεγάλοι εν δράσει” στο πλευρό του Λάμπρου Κωνσταντάρα και της Μαίρης Αρώνη. Έκανε πρεμιέρα στους κινηματογράφους το 1963 και έκοψε 327.419 εισιτήρια κατακτώντας την 7η θέση εκείνης της σεζόν. Αρχικά τον ρόλο του ήταν να τον υποδυθεί ο Νίκος Σταυρίδης που για άγνωστους όμως λόγους αυτό δεν συνέβη ποτέ κι έτσι ο Βασίλης Αυλωνίτης έκανε και το ντεμπούτο του στον έγχρωμο κινηματογράφο.

5ον: Το 1972 η Φίνος Φιλμ ανήγγειλε το γύρισμα του κατοχικού δράματος “Οφθαλμόν αντί οφθαλμού””, σε σενάριο και σκηνοθεσία του Νίκου Φώσκολου, με πρωταγωνιστή τον Νίκο Κούρκουλο. Η ταινία δεν γυρίστηκε ποτέ.

6ον: Η αμοιβή του Ορέστη Μακρή στην ταινία, “Η θεία απ’ το Σικάγο” ήταν μεγαλύτερη από εκείνη της Γεωργίας Βασιλειάδου και το όνομα του ήταν πρώτο στους τίτλους. Φυσικά σε αυτό έπαιξε ρόλο η προηγούμενη πετυχημένη του συνεργασία με την Φίνος Φιλμ στο “Αμαξάκι”.

7ον: Μετά την εμφάνισή της στην αμερικανική ταινία, ”Συνέβη στην Αθήνα” / ”It Happened in Athens” το 1961, με το ψευδώνυμο Maria Xenia, η Ξένια Καλογεροπούλου σκέφτηκε για λίγο το ενδεχόμενο μιας διεθνούς καριέρας, αλλά προτίμησε τελικά να μείνει στην Ελλάδα. Το αξιοσημείωτο είναι ότi, μετά από τεράστια αποχή από το σινεμά (43 χρόνια) η Καλογεροπούλου έπαιξε έναν μικρό ρόλο στην ωραία αμερικανική ταινία, ”Πριν τα μεσάνυχτα”/ ”Before Midnight”.

8ον: Το σπίτι της “Πελαγίας” δε βρίσκεται στη Νέα Φιλαδέλφεια όπως αναφέρεται αλλά στην οδό Κρήτης 28 της Νέας Χαλκηδόνας.
Το 2011 όμως με το πρόγραμμα Καλλικράτης οι δύο προσφυγικοί οικισμοί συνενώθηκαν και δημιούργησαν τον Δήμο Φιλαδελφείας – Χαλκηδόνος και πλέον πολλές φορές διαβάζουμε ότι το σπίτι είναι στη Νέα Φιλαδέλφεια.

9ον: Στα τέλη της δεκαετίας του ’50 ο Φιλοποίμην Φίνος έκανε πρόταση συνεργασίας στη σημαντική πρωταγωνίστρια του Θεάτρου Τέχνης, Βέρα Ζαβιτσιάνου, υπό τον όρο ότι θα έκανε πλαστική επέμβαση στη μύτη της. Η Ζαβιτσιάνου αρνήθηκε και δεν έπαιξε ποτέ σε κινηματογραφική ταινία.

10ον: Η θεατρική επιτυχία του Γεωργίου Ρούσσου, “Βασίλισσα Αμαλία” επρόκειτο να μεταφερθεί και στον κινηματογράφο το 1972, ως συμπαραγωγή της Φίνος Φιλμ και του Τζέιμς Πάρις. Πρωταγωνίστρια, βεβαίως, θα ήταν και πάλι η Αλίκη.

11ον: Το χαστούκι του Διονύση Παπαγιαννόπουλου στην “Πάστα Φλώρα” στη ταινία, “Μια τρελλή τρελλή οικογένεια” ήταν πραγματικό, κι η Μαίρη Αρώνη δεν το περίμενε. Μάλιστα, ο Ντίνος Δημόπουλος είχε πει πως εκείνη αποχώρησε από τα γυρίσματα με φωνές. Βέβαια, επέστρεψε την επόμενη μέρα έπειτα από άπειρα τηλεφωνήματα και μια ντουζίνα τριαντάφυλλα που της έστειλαν.

12ον: Η Δάφνη Σκούρα δεν αποδέχτηκε πρόταση του Θόδωρου Αγγελόπουλου να παίξει στην ταινία ”Ο θίασος”, για να μην μείνει μακριά από την οικογένειά της. Τον σχετικό ρόλο ερμήνευσε η Αλίκη Γεωργούλη.

Advertisement

Όταν το 1979 ο Δημήτρης Χορν αμφισβήτησε την Ειρήνη Παπά

Αμφισβητώ

Η Ειρήνη Παπά προτάθηκε για Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας, το κατέκτησε με την γαλλόφωνη, “Ζ” του Κώστα Γαβρά, ενώ ήταν υποψήφια για δύο ελληνικές ταινίες, μεταφορές αρχαίων τραγωδιών, την “Ηλέκτρα” και την “Ιφιγένεια”.

Τον Αύγουστο του 1979 όμως η Ειρήνη Παπά ετοιμαζόταν να πρωταγωνιστήσει στο Ηρώδειο, παίζοντας στο έργο του Γουίλιαμ Σαίξπηρ, “Αντώνιος και Κλεοπάτρα” μια παράσταση του Μιχάλη Κακογιάννη και το ζήτημα έφθασε έως το Γνωμοδοτικό Συμβούλιο του ΕΟΤ.

xorn

Όταν ακούστηκε “κανένας δεν θα αρνούνταν να δει την Ειρήνη Παπά να ενσαρκώνει την Κλεοπάτρα”, ο Δημήτρης Χορν αντέδρασε, “Αρνούμαι εγώ να δω την Παπά στο Ηρώδειο. Δεν έχει παίξει ποτέ της θέατρο στην Ελλάδα. Αμφισβητώ την αξία της. Και παραιτούμαι από το Γνωμοδοτικό Συμβούλιο”.

Ο σκηνοθέτης Μιχάλης Κακογιάννης που ήταν παρών, δεν αντέδρασε, ώσπου ήρθε η τοποθέτηση του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ, Παναγιώτης Λαμπρίας: “Εν πάση περιπτώσει, έχομεν ανειλημμένη υποχρέωση απέναντι στον κύριο Κακογιάννη. Έχομεν εγκρίνει το έργο του με την Ειρήνη Παπά και το ανακοινώσαμε σε ειδική συνέντευξη τύπου”.

Όταν οι υπεύθυνοι διαβεβαίωσαν τον Χορν ότι η παράσταση θα είχε την εγγύηση του Κακογιάννη, απάντησε και πάλι απαξιωτικά: “Ο σκηνοθέτης δεν μετράει – Ο ηθοποιός είναι το παν”.

Η απάντηση της Ειρήνης Παπά λίγο αργότερα: “Ο κύριος Χορν έχει κάθε δικαίωμα να μην του αρέσω και πιστεύω πως γνήσια δεν του αρέσω, όπως άλλωστε γνήσια δεν μου αρέσει και μένα αυτός. Αλλά εφόσον γνωμοδοτούσε, θα έπρεπε τα επιχειρήματά του να ήταν τεκμηριωμένα. Λυπάμαι ωστόσο που παραμονές μιας δύσκολης πρεμιέρας, τέτοιες δηλώσεις δημιουργούν στο θεατή ατμόσφαιρα στρατοδικείου. Η παράσταση δεν είναι δίκη, ούτε σκηνή γηπέδου”.

Λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα της ταινίας, οι δημοσιογράφοι αναζήτησαν και πάλι τον Δημήτρη Χορν, ο οποίος ήταν αμετακίνητος σχετικά με τη συμμετοχή της Ειρήνης Παπά, “Το Ηρώδειο δόθηκε στην Παπά λόγω των κινηματογραφικών της επιτυχιών, ενώ το είχαν ζητήσει ηθοποιοί όπως η Λαμπέτη και ο Κατράκης. Γι’ αυτό δεν θα είχα καμιά αντίρρηση να δω ένα κινηματογραφικό έργο της κυρίας Παπά στο Ηρώδειο”.

Advertisement

11 ιστορίες από τον Ελληνικό Κινηματογράφο

11 ιστορίες

Οι ιστορίες από τον Ελληνικό Κινηματογράφο συνεχίζονται…
Ο δημοσιογράφος και αρθρογράφος του ellinikoskinimatografos.gr, Χρήστος Κωνσταντίνου έψαξε και βρήκε άγνωστες ιστορίες από παρασκήνια ταινιών και ηθοποιών και μας τις αποκαλύπτει…

1ον: Η Ελένη Ανουσάκη χορεύει στη ταινία, “Μαριχουάνα στοπ” φορώντας κατεστραμμένο καλσόν. Πρόκειται για το χορευτικό που έχει η Ελένη στο αεροδρόμιο και που αν προσέξει κανείς καλά, θα διαπιστώσει έναν μεγάλο πόντο στο σκούρο καλσόν της. Η ζημιά έγινε την ώρα που η ηθοποιός ντυνόταν για το γύρισμα και το δαχτυλίδι της πιάστηκε στο καλσόν. Το παράξενο είναι ότι κανείς δεν πρόσεξε τη ζημιά, παρά μονάχα όταν η ταινία βγήκε στις αίθουσες.

2ον: Τον Ιανουάριο του 1980, η “17 Νοέμβρη” σκότωσε στο Παγκράτι δύο αστυνομικούς και η Κατερίνα Γώγου συνελήφθη σαν ύποπτη, μετά από καταγγελία ενός μάρτυρα ο οποίος είδε μια γυναίκα που της μοιάζει να απομακρύνεται από το σημείο της δολοφονίας. Αυτό δεν αποδείχτηκε ποτέ και έτσι αφέθηκε ελεύθερη.

papa eirini

3ον: Το 1981 ο Θόδωρος Αγγελόπουλος είχε αναγγείλει την πρόθεσή του να μεταφέρει στον κινηματογράφο το μυθιστόρημα του Κώστα Ταχτσή, “Το τρίτο στεφάνι” με πρωταγωνίστριες τη Μελίνα Μερκούρη και την Ειρήνη Παπά. Δυστυχώς, αυτό το εκπληκτικό σχέδιο δεν υλοποιήθηκε ποτέ.

4ον: Στην ταινία, “Η αρχόντισσα και ο αλήτης” η Αλίκη Βουγιουκλάκη, στο μεγαλύτερο μέρος εμφανίζεται ως αγόρι φορώντας περούκα και αντρικά ρούχα, διατηρώντας παράλληλα το νάζι και τη τσαχπινιά της.

Η μεταμφίεση της ήταν τόσο πετυχημένη που ο γυναικολόγος της ηθοποιού, που τότε έκανε θεραπεία για να μπορέσει να τεκνοποιήσει, περιέγραψε πως σε μια συνάντηση τους, το ζευγάρι είχε καθυστερήσει και ήρθε κατευθείαν από τα γυρίσματα. Όταν έφτασαν στο σπίτι τους ο γιατρός, που ήταν ήδη εκεί, είδε να βγαίνουν από το αυτοκίνητο ο Παπαμιχαήλ και ένας νεαρός και νόμιζε πως η Αλίκη τον έστησε στο ραντεβού τους.

5ον: Η Κατίνα Παξινού ήθελε πολύ να παίξει κωμωδία στο σινεμά και πίστευε ότι ο ρόλος της θείας Καλλιόπης στη ταινία, “Η θεία από το Σικάγο” του Αλέκου Σακελλάριου ήταν η χρυσή ευκαιρία. Η Ελένη Ζαφειρίου, στενή φίλη της Παξινού, οργάνωσε ένα τραπέζι στο σπίτι της με το ζεύγος Παξινού – Μινωτή, τον Σακελλάριο και τον Φίνο, προκειμένου να συζητηθεί το ενδεχόμενο συνεργασίας, αλλά ο Φίνος θεώρησε ότι ο ρόλος δεν πάει στην Παξινού και τον έδωσε στη Γεωργία Βασιλειάδου.

6ον: Το 1949 στα γυρίσματα της ταινίας, “Οι Απάχηδες των Αθηνών” η Άννα Καλουτά γνωρίστηκε και ερωτεύτηκε τον συμπρωταγωνιστή της με τον οποίο έζησε ένα θυελλώδη έρωτα. Αυτός δεν ήταν άλλος από τον Λάμπρο Κωνσταντάρα.

7ον: Η φράση, “χρυσό μου” που χρησιμοποιούσε η Τζένη Καρέζη σε πολλές ταινίες της, ήταν μια φράση που τη χαρακτήριζε και στην ζωή της. Σύμφωνα μάλιστα με τον Ζάχο Χατζηφωτίου, η Τζένη την έλεγε συνήθως ειρωνικά η όταν ήταν νευριασμένη, παρά χαιδευτικά.

8ον: Γνώριζες, ότι ο κορυφαίος Γάλλος θεωρητικός του κινηματογράφου, Ζορζ Σαντούλ είχε συμπεριλάβει την ταινία, “Η κάλπικη λίρα” στη λίστα του με τις χίλιες καλύτερες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου. Όπως επίσης ότι η εγχώρια ένωση κριτικών κινηματογράφου την επέλεξε το 1985 ως μια από τις 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες όλων των εποχών.

9ον: Η πρώτη ταινία που γύρισε η Μπέτυ Λιβανού δεν ήταν, “Οι Αμαρτωλοί” το 1970.
Παρ’ ολο που υπάρχει αυτή η εντύπωση λόγω διάφορων συνεντεύξεων ηθοποιών και λοιπών συντελεστών, η Μπέτυ πρωτοεμφανίστηκε στον κινηματογράφο τέσσερα χρόνια νωρίτερα. Η αρχή έγινε το 1966 με την ταινία, “Οι άγγελοι της αμαρτίας” πλάι στη Μέμα Σταθοπούλου και το Θάνο Λειβαδίτη.

10ον: Από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 με την έλευση της βιντεοκασέτας ο Σωτήρης Μουστάκας θα γίνει ένας από τους πιο παραγωγικούς ηθοποιούς αφού θα πρωταγωνιστήσει σε 43 βιντεοταινίες διαφόρων σκηνοθετών με 18 από αυτές να γυρίζονται το 1988.

11ον: Το 1971 σε συνέντευξη της, η Νόρα Βαλσάμη δηλώνει ότι η συνεργασία της με την Ρένα Βλαχοπούλου θα συνεχιστεί και στην ταινία, “Ζητείται επειγόντως γαμπρός“, κάτι που τελικά δεν έγινε όπως ξέρουμε.

Advertisement

12 ιστορίες από τα παλιά

12 ιστορίες

Οι ιστορίες από τον Ελληνικό Κινηματογράφο συνεχίζονται…
Ο δημοσιογράφος και αρθρογράφος του ellinikoskinimatografos.gr, Χρήστος Κωνσταντίνου έψαξε και βρήκε άγνωστες ιστορίες από παρασκήνια ταινιών και ηθοποιών και μας τις αποκαλύπτει…

1ον: Στη ταινία, “Περάστε την πρώτη του μηνός” ο Θόδωρος Κεφαλόπουλος αναγράφεται στους τίτλους αρχής ως Θ. Κεφαλοπούλου. Ο Θανάσης Βέγγος σε cameo εμφάνιση έχει την ατάκα “Καλά που το πήγες έτσι κάτω” και ακολουθεί σε γρήγορο cameo η Αλίκη Βουγιουκλάκη.

2ον: Η ταινία, “Η κάλπικη λίρα” έκοψε 211.780 εισιτήρια, δηλαδή ρεκόρ για την εποχή. Αλλά ακόμη και μετά από σχεδόν 60 χρόνια έκανε τη διαφορά καθώς το 2012 αποτέλεσε την πρώτη ελληνική ταινία η οποία επανακυκλοφόρησε στις αίθουσες των κινηματογράφων.
Τέτοια επανακυκλοφορία δεν είχε ξαναγίνει σε ελληνικό έργο.

Η επανακυκλοφορία του 2012 έγινε από τον κινηματογραφικό οργανισμό Καραγιάννης – Καρατζόπουλος (τα δικαιώματά τους ανήκουν σήμερα), ο οποίος ανέλαβε την ψηφιοποίηση της ταινίας. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό μιας και σε αυτή τη νέα μορφή όλος ο κόσμος της “Κάλπικης λίρας” παίρνει χρώμα και ζωντανεύει.

3ον: Το 1976 η Κατερίνα Γώγου έκανε μήνυση στον τότε Υπουργό Δημοσίας Τάξης γιατί κατά τη διάρκεια μιας πορείας δέχτηκε βίαιη επίθεση από αστυνομικό.

istories 12

4ον: Όταν η Έλλη Λαμπέτη γύριζε στην Ύδρα την ταινία, “Το κορίτσι με τα μαύρα”, λίγες μέρες πριν είχε χάσει μια από τις αδερφές της από καρκίνο. Τραγική ειρωνεία της τύχης, η ηρωίδα που υποδυόταν στην ταινία, η Μαρίνα, φορούσε μαύρα γιατί και αυτή είχε χάσει τη δική της αδερφή.

5ον: Στην ταινία, “Ορατότης Μηδέν” ένα απά τα σημαντικά στοιχεία της ταινίας αυτής είναι ότι ξεπήδησε ένα μεγάλο αστέρι του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού, ο Στράτος Διονυσίου.

Tραγουδούσε ήδη μια δεκαετία σε μικρά λαϊκά μαγαζιά, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία και ήταν ο Μίμης Πλέσσας που πρόσεξε τη φωνή του και του έδωσε τη μεγάλη ευκαιρία να τραγουδήσει το “Βρέχει φωτιά στη στράτα μου” σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου και μάλιστα χωρίς καν να εμφανίζεται ο ίδιος παρά μόνο η φωνή του από ένα πικάπ.
Οι σκηνές στη θάλασσα και όλες τις επικίνδυνες σκηνές της γύρισε ο ίδιος ο Κούρκουλος χωρίς να τον αντικαταστήσει κανείς.

6ον: Η αμοιβή του Λάμπρου Κωνσταντάρα στη ταινία, “Ο Ρωμηός έχει φιλότιμο” ήταν κάτι παραπάνω από 150.000 δραχμές αφού εκείνη τη περίοδο ήταν ένας από τους πιο δημοφιλείς κι αγαπητούς ηθοποιούς με αρκετές επιτυχημένες ταινίες. Από τις γυναίκες η πιο ακριβοπληρωμένη ήταν η Καίτη Πάνου παρόλο που είχε μικρότερο ρόλο σε σύγκριση με την Νίκη Λινάρδου και την Μήτση Κωνσταντάρα.

7ον: Η ταινία της Φίνος Φιλμ, “Μια τρελλή τρελλή οικογένεια” πριν ακόμη παιχτεί στους κινηματογράφους, ο αρχικός της τίτλος ήταν, ”Γλυκέ μου τύραννε”!

8ον: Η Αντιγόνη Βαλάκου, η Γκέλυ Μαυροπούλου και η Σπεράντζα Βρανά επρόκειτο να είναι οι πρωταγωνίστριες της μουσικής κωμωδίας του Ντίνου Δημόπουλου, “Χαρούμενο ξεκίνημα” το 1954. Η Φίνος Φιλμ είχε ανακοινώσει τα ονόματά τους στις εφημερίδες της εποχής, καθώς η Βαλάκου είχε πρωταγωνιστήσει ήδη στη ταινία, “Οι ουρανοί είναι δικοί μας” και οι Μαυροπούλου – Βρανά είχαν πρωταγωνιστήσει ήδη στη ταινία, “Η ωραία των Αθηνών”. Τελικά, χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις από την εταιρεία, οι τρεις ρόλοι δόθηκαν στις Κάτια Λίντα, Μαργαρίτα Παπαγεωργίου και Ρένα Στρατηγού.

9ον: Ο Νίκος Σκιαδάς, ο ρεσεψιονίστ που κατά την “μαντάμ Πελαζί” πρέπει να πάει στις καλόγριες για να βελτιώσει τα Γαλλικά του, είχε “δανείσει” την φωνή του στα “Στρουμφάκια” υποδυόμενος τον Δρακουμέλ.

10ον: Από τα πλέον αξιοπερίεργα της ταινίας, “Η αρχόντισσα και ο αλήτης” είναι ότι μέσα στους συντελεστές συναντάμε τέσσερα ζευγάρια (ενωμένα με τα δεσμά του γάμου), την Αλίκη και τον Δημήτρη, τη Φλωρέττα Ζάννα με τον σκηνοθέτη Ντίνο Δημόπουλο, τον Νίκο και την Έλσα Ρίζου και φυσικά τη Ρένα και τον Κώστα Πασχαλίδη. Για τους πλέον παρατηρητικούς στη σκηνή της δεξίωσης ένα από τα μέλη της ορχήστρας ήταν ο 19χρονος τότε, Βλάσσης Μπονάτσος.

11ον: Το ξέρατε ότι Μελίνα Μερκούρη και Ρένα Βλαχοπούλου ήταν τσακωμένες μεταξύ τους; Αιτία ήταν ένα νούμερο επιθεώρησης όπου η Βλαχοπούλου κορόϊδευε την Μελίνα, ως αντιχουντική. Η εν λόγω επιθεώρηση είχε ανέβει επί χούντας. Όταν στην μεταπολίτευση έτυχε και συναντήθηκαν και μάλιστα μπροστά σε κόσμο, καταλαβαίνει κανείς τι έγινε, κάποιοι υποστηρίζουν ότι πιάστηκαν σε χέρια.

12ον: Η πιο μικρή σε διάρκεια εμφάνιση του Μάνου Κατράκη σε κάποια κινηματογραφική ταινία ήταν το 1972 στην κωμωδία του Τάκη Βουγιουκλάκη, “Η Αλίκη δικτάτωρ” όπου υποδύθηκε τον “Ελευθέριο Βενιζέλο”. Λόγω όμως της χούντας το όνομα του δεν ήταν στους τίτλους. Εν τω μεταξύ οκτώ χρόνια μετά έπαιξε στην ταινία του Παντελή Βούλγαρη, “Ελευθέριος Βενιζέλος 1910 – 1927” όπου εκεί τον ομώνυμο ρόλο υποδύθηκε ο Μηνάς Χρηστίδης.

Advertisement

Μία ματιά και εδώ..

Σόνια Ζωίδου

image 47046 290x400 1
Η Σόνια Ζωίδου είναι Ελληνίδα ηθοποιός, η οποία έγινε διάσημη έπειτα από την στέψη της στο διαγωνισμό ομορφιάς Σταρ Ελλάς το 1955.Κατάγεται από την...

Το φιλί του Δημήτρη στην Αλίκη

i protasi gamou papamixail stin vougiouklaki
H πρόταση γάμου του Δημήτρη Παπαμιχαήλ προς την Αλίκη Βουγιουκλάκη έγινε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Μοντέρνα Σταχτοπούτα», στην Ρώμη.Μάλιστα, συνήθιζαν μετά...