18.8 C
Athens
Τετάρτη, 29 Μαΐου, 2024

Άγνωστες πτυχές της ταινίας, Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται

Η ταινία, "Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται" προβλήθηκε τη...

Ήξερες ότι η Άννα Παναγιωτοπούλου…

Η Άννα Παναγιωτοπούλου ήταν Ελληνίδα ηθοποιός και...

Ποια ηθοποιός κάνει τις υψηλότερες τηλεθεάσεις με τις ταινίες της

Ο Χρήστος Κωνσταντίνου αποκαλύπτει ποια ηθοποιός της...
Blog Σελίδα 3

Η γνώμη του Φίνου για την Τζένη Καρέζη και ο ρόλος του Αλέκου Σακελλάριου

Τζένη Καρέζη

Οι σταρ του παλιού ελληνικού σινεμά, αντίθετα από ό,τι πιστεύουμε, δεν γεννήθηκαν διάσημοι. Οι περισσότεροι χρειάστηκε να ξεπεράσουν μεγάλα εμπόδια ένα από τα οποία ήταν και η “καλλιτεχνική μυωπία” του Φιλοποίμενα Φίνου.

Δεν είναι τυχαίο αυτό που έλεγε ο Αλέκος Σακελλάριος για τον Φίνο: “Αυτός ο άνθρωπος βλέπει υπέροχα το δάσος αλλά χάνει κάθε φορά το δέντρο και πρέπει να είμαι εκεί για να τον διορθώνω”.

Ουκ ολίγες φορές ο Αλέκος Σακελλάριος παρενέβη για να ανοίξει την πόρτα που έκλεινε ο Φίνος στους πιο ταλαντούχους και χαρισματικούς ηθοποιούς της εποχής του. Αυλωνίτης, Βασιλειάδου, Κούρκουλος, Βλαχοπούλου, όλοι αυτοί θα μπορούσαν να είχαν πέσει στον Καιάδα της λήθης, αν περιμέναμε από τον Φίνο να τους επιλέξει.

laterna 2
Ο Μίμης Φωτόπουλος, ο Βασίλης Αυλωνίτης, ο Χρήστος Τσαγανέας και η Τζένη Καρέζη με μερικούς ακόμα συντελεστές, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της θρυλικής ταινίας “Λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο” (1955), σε σενάριο και σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου και μουσική του Μάνου Χατζιδάκι.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της αστοχίας του ήταν και η Τζένη Καρέζη. Το 1955 η Φίνος Φιλμ δια χειρός Αλέκου Σακελλάριου πρετοιμαζόταν για ένα εισπρακτικό θρίαμβο. Η αισθηματική κομεντί, “Λατέρνα, Φτώχεια και φιλότιμο” φιλοδοξούσε σε ένα κλίμα καταδιωγμένου ερωτικού πάθους και με την λαϊκή αύρα του σινεμά να σπάσει τα ταμεία.

Την ίδια στιγμή ένα μπρα ντε φερ βρισκόταν σε εξέλιξη μεταξύ παραγωγού και σκηνοθέτη. Ο Φίνος με τις γνωστές εμμονές του απέρριπτε τον ένα μετά τον άλλο τους υποψήφιους πρωταγωνιστές. Ο Αυλωνίτης τού ξίνιζε, η Καρέζη τον απωθούσε.

Η νεαρή Τζένη ήρθε με τις καλύτερες συστάσεις από το Εθνικό θέατρο. Την εποχή εκείνη ήταν ένα πανέμορφο κορίτσι με σμαραγδένια μάτια και μια ακαταμάχητη εσάνς. Ωστόσο ο Φίνος ανακάλυψε πάνω της ανυπέρβλητα ελαττώματα που δεν θα τη βοηθούσαν να γράψει στον φακό. Συγκεκριμένα ο Φίνος είπε στον Σακελλάριο πως η νεαρή κοπέλα απορρίπτεται γιατί έχει εμφανή στραβισμό και ένα ψεύδισμα στην ομιλία.

-Τι μου την έφερες αυτή την αλλήθωρη που ψευδίζει, μου λες; τον ρώτησε έξαλλος ο Φίνος και ο Σακελλάριος έκανε το σταυρό του.
-Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου…
-Δεν ακούω τίποτε, θα μας κοροϊδεύουν και θα πάει άπατη η ταινία εξαιτίας της, επέμεινε ο Φίνος.

laterna 1

Ο Σακελλάριος δεν απογοητεύτηκε, κυρίως γιατί ήξερε πως ο Φίνος δεν είχε καμία ικανότητα στην επιλογή πρωταγωνιστών. Επέμεινε, πέρασε το δικό του και στο τέλος, ως συνήθως, δικαιώθηκε.

Η Τζένη Καρέζη έγινε με τον καιρό η αγαπημένη ηθοποιός του Φίνου.

Advertisement

Ο Ηλίας του 16ου: Γιατί ο Βασίλης Λογοθετίδης δεν πρωταγωνίστησε στην ομώνυμη ταινία

Βασίλης Λογοθετίδης

Κινηματογραφικό μυστήριο παραμένει μέχρι και σήμερα το γεγονός ότι ο Βασίλης Λογοθετίδης ο θεατρικός “Ηλίας του 16ου” δεν πρωταγωνίστησε στην ομώνυμη ταινία.

Δεν είδαμε ποτέ τον Βασίλη Λογοθετίδη να ενσαρκώνει, όπως συνηθιζόταν, στο πανί τον θεατρικό του ρόλο στον “Ηλία του 16ου”, και μείναμε με την εντύπωση πως ο ίδιος το αποφάσισε. Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του ’50, ο Βασίλης Λογοθετίδης έχει μεγαλώσει αρκετά και υποθέσαμε ότι δεν επιθυμούσε να δοκιμαστεί μπροστά στον κινηματογραφικό φακό σ’ ένα τόσο απαιτητικό ρόλο.

Ο Ηλίας του 16ου

Πρέπει ωστόσο να επισημάνουμε ότι ο Λογοθετίδης είχε «γεννήσει» αυτό τον ήρωα με το τεράστιο υποκριτικό του ταλέντο και είχε γνωρίσει μια άνευ προηγουμένου θεατρική επιτυχία. Θα περίμενε κανείς ότι ο Φίνος ως ανάδοχος του έργου στον κινηματογράφο θα στρεφόταν αρχικά στον σπουδαίο κωμικό ζητώντας να επαναλάβει στη μεγάλη οθόνη αυτό που με τόση χάρη πέτυχε στη θεατρική σκηνή.

Ίσως αυτό περίμενε και ο Αλέκος Σακελλάριος όταν πρότεινε τον Λογοθετίδη για τον ρόλο του Ηλία, ωστόσο η πρόταση προσέκρουσε στην αναπάντεχη άρνηση του Φιλοποίμενα Φίνου:

-Ε, όχι, Αλέκο μου τον Λογοθετίδη.
-Και γιατί όχι; Είναι ή δεν είναι ο μεγαλύτερος κωμικός μας σήμερα;

-Μπορεί να είναι ο μεγαλύτερος κωμικός, δεν αντιλέγω, αλλά είναι κι ο μεγαλύτερος σε ηλικία. Μην κοιτάς στο θέατρο. Εδώ θα χρειαστούμε ένα νέο άνθρωπο, να μπορεί να τρέξει, να σκαρφαλώσει μάντρες, να είναι σπίρτο, να μην κάθεται λεπτό. Φαντάζεσαι τον Λογοθετίδη να τα κάνει όλα αυτά; Είναι μεγάλος άνθρωπος πια. Όχι, όχι, τον Λογοθετίδη… επέμεινε ο Φίνος.

Ο Σακελλάριος έσπευσε να μεταφέρει την άρνηση του κινηματογραφικού παραγωγού στον εμβρόντητο Λογοθετίδη που ονειρευόταν ένα μεγάλο κινηματογραφικό σουξέ. Και τότε ο σπουδαίος αυτός κωμικός φέρεται να αναφώνησε:

-Μα να μου το κάνει αυτό εμένα ο Φιλοποίμην; Στενοχωρήθηκε πολύ και για καιρό επαναλάμβανε τα ίδια λόγια σε φίλους και συναδέλφους. Όμως ο Φίνος είχε δίκιο. Ο καιρός είναι αδήριτος και στο πέρασμά του, σαρώνει τα πάντα, ακόμα και τις μεγάλες αξίες.

Ένας νέος κωμικός ερχόταν να πάρει τη θέση του Λογοθετίδη. Ο Κώστας Χατζηχρήστος.

o ilias tou 16ou

Σημ: Η φωτογραφία απαθανατίζει τον Βασίλη Λογοθετίδη ως αστυφύλακα μετά την παράσταση δίπλα στον «πραγματικό» Ηλία του 16ου που πήγε να τον συγχαρεί και να φωτογραφηθεί μαζί του!

Περίληψη της ταινίας, “Ο Ηλίας του 16ου”

Ο Ηλίας είναι άνεργος σερβιτόρος που ψάχνει για δουλειά. Μένει σε ένα ξενοδοχείο στο οποίο όμως, λόγω ανεργίας, χρωστά 320 δραχμές νοίκια.

Αποφασίζει, λοιπόν, να ζητήσει βοήθεια από τον φίλο του τον Βαγγέλη, ο οποίος δουλεύει σε ένα καφενείο, ιδιοκτήτης του οποίου είναι ο τοκογλύφος κυρ-Λάμπρος. Εκεί συναντά τον τρίτο της παρέας τον Θωμά, ο οποίος βρίσκεται στο ίδιο οικονομικό αδιέξοδο μιας και έκλεισε το μαγαζί όπου δούλευε. Για κακή τύχη και των δυο ο Βαγγέλης έχει και ο ίδιος ανάγκη από 500 δραχμές για να βγάλει από το νοσοκομείο τη γυναίκα του, τη Φώτω, που έκανε εγχείρηση.

Ενώ ο Ηλίας κάθεται σκεφτικός στο καφενείο, στο διπλανό τραπέζι κάθονται ο κύριος Ορέστης και η κυρία Αλέκα Κωνσταντινίδη, μανιώδεις χαρτοπαίκτες, και παζαρεύουν ένα μονόπετρο δακτυλίδι μεγάλης αξίας με τον Λάμπρο.

Το συγκεκριμένο κόσμημα ανήκει σε μια φίλη τους, τη Λουκία, η οποία λείπει στην Αιδηψό. Στόχος τους είναι να δανειστούν χρήματα από τον Λάμπρο για να παίξουν στο βραδινό καρέ και να ρεφάρουν τη χασούρα των προηγουμένων ημερών. Τελικά ο Λάμπρος το κρατά ενέχυρο και τους δανείζει για 15 ημέρες 10.000 δραχμές με τόκο 1 χιλιάρικο. Εν τω μεταξύ ο Ηλίας παρακολουθεί την όλη συζήτηση.

Όταν τελικά επιστρέφουν οι δυο του φίλοι στο καφενείο και το καφενείο αδειάζει από κόσμο, κάθονται και οι τρεις να συζητήσουν για το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκονται. Τότε ο Ηλίας αναφέρει τα όσα είδε πριν και ο Βαγγέλης τους λέει για τις δουλειές του Λάμπρου και τα κοσμήματα που κρατά ως ενέχυρα ή τα αγοράζει από ανθρώπους που είναι σε ανάγκη. Τους λέει επίσης πως τα κρύβει σε μια αρβύλα και με δισταγμό τους λέει το σχέδιο του με το οποίο οι δυο μπατίρηδες φίλοι συμφωνούν αμέσως. Να αρπάξουν την αρβύλα.

Στις 11 το μαγαζί έχει κλείσει και ο Λάμπρος έχει πάει σε ένα γειτονικό καφενέ για τάβλι. Μαζί του αυτή τη φορά και ο Βαγγέλης, ο οποίος θέλει να έχει ένα ισχυρό άλλοθι. Εν τω μεταξύ ο Ηλίας έχει ντυθεί αστυνομικός στο σπίτι του Θωμά, ο οποίος συγκατοικεί με έναν εξάδελφό του αστυφύλακα που υπηρετεί στο 16ο αστυνομικό τμήμα και λείπει από το σπίτι, έχοντας αφήσει εκεί την στολή του.

Οι δυο φίλοι ξεκινάνε και φτάνουν στη μάντρα πίσω από το δωματιάκι του κυρ Λάμπρου. Ο Θωμάς πηδά τη μάντρα και ο Ηλίας κόβει βόλτες απέξω, παριστάνοντας τον αστυφύλακα προσφέροντας έτσι ασφάλεια στον συνεργό του, που προσπαθεί από την άλλη μεριά του τοίχου να αρπάξει την πολυπόθητη αρβύλα, που θα τους σώσει.

Στο σπίτι των Κωνσταντινίδη το παιχνίδι πόκερ που διοργάνωσαν οι οικοδεσπότες δεν τους πήγε και τόσο καλά. Έχουν χάσει τα λεφτά από το δαχτυλίδι της Λουκίας, αδυνατούν να εξαργυρώσουν τις μάρκες της συμπαίκτριας τους Έλλης, ενώ παράλληλα χρωστούν και τρία μηνιάτικα στην υπηρέτρια τους, Τασία Μπέρμπερη, που ετοιμάζεται να φύγει για το χωριό της. Τότε έρχεται η χαριστική βολή καθώς στο σπίτι τους καταφθάνει εκτάκτως από την Αιδηψό η Λουκία, η οποία ζητά το δαχτυλίδι της, το οποίο είχε αφήσει ως ενέχυρο σε μια βραδιά πόκερ στο σπίτι τους.

Η Αλέκα σκαρφίζεται μια ιστορία που θα βγάλει αυτήν και τον άνδρα της από τη δύσκολη θέση. Λέει πως η μπιζιουτιέρα της, στην οποία βρισκόταν και το δαχτυλίδι της Λουκίας, εκλάπη. Οι υποψίες της Λουκίας πέφτουν πάνω στην Τασία που ετοιμάζεται να πάει στο χωριό της να δει την άρρωστη μητέρα της. Βγαίνει, λοιπόν, στο δρόμο προς αναζήτηση αστυνομικού, όταν, τελικά, πέφτει πάνω στον Ηλία.

Η Λουκία σέρνει τον Ηλία στον σπίτι των Κωνσταντινίδη για να ψάξει και να συλλάβει την Τασία. Εκεί ο Ηλίας αναγνωρίζει τα πρόσωπα των οικοδεσποτών που είχε δει το πρωί στο μπαρ. Παριστάνοντας τον αστυνομικό καταλαβαίνει σύντομα πως η ιστορία της κλοπής είναι ψεύτικη και πως το δαχτυλίδι που πήρε το πρωί ο Λάμπρος είναι της Λουκίας.

Παρόλα αυτά προσπαθεί με διάφορες δικαιολογίες να φύγει αλλά μια η εξοργισμένη Λουκία μια η θιγμένη Τασία τον κρατούν εκεί. Μετά από λίγο καταφθάνει και ο ξάδερφος της Τασίας, Παναγής Μπέρμπερης, ενώ τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα με την έλευση του αρχιφύλακα του γειτονικού τμήματος που τους παίρνει όλους και πηγαίνουν στο τμήμα.

o ilias tou 16 1

Στο τμήμα οδηγούνται όλοι στο γραφείο του Υπαστυνόμου, όπου και αρχίζει, εν μέσω φωνών και τσακωμών, η ανάκριση. Ο Ηλίας, ως αστυνομικός βεβαίως του 16ου τμήματος, προτείνει στον υπαστυνόμο την εκδοχή το δαχτυλίδι να μην το έχει πάρει η υπηρέτρια αλλά να το έχει πουλήσει η κυρία Κωνσταντινίδη στην οποία είχε ανατεθεί η φύλαξη του αλλά ο υπαστυνόμος αρχικά δεν πείθεται.

Σε λίγο καταφθάνει ένας αστυφύλακας που έχει συλλάβει το Θωμά και φέρνει μαζί και τα κλοπιμαία από την αρβύλα. Οι δυο φίλοι παριστάνουν πως δεν γνωρίζονται ενώ ο υπαστυνόμος αναγνωρίζει μέσα στα κλοπιμαία και ένα βραχιόλι του οποίου η κλοπή είχε αναφερθεί το πρωί από την κυρία Λογοθέτη. Ύποπτος είναι ο Σπανομαρίας, ο οποίος συλλαμβάνεται και λέει πως το είχε πουλήσει στο Λάμπρο.

Η αστυνομία βρίσκει το Λάμπρο που δηλώνει πως το βραχιόλι αλλά και το δαχτυλίδι που βρίσκονταν στην αρβύλα τα είχε πάρει από τον Σπανομαρία και από την κυρία Κωνσταντινίδη αντίστοιχα. Έτσι το μυστήριο ξεδιαλύνεται και ο υπαστυνόμος επαινεί τον «αστυφύλακα» Ηλία για το κοφτερό του μυαλό. Διατάζει τον Ηλία να οδηγήσει το «διαρρήκτη» Θωμά στα κρατητήρια. Αυτή είναι η ευκαιρία που ζητούν οι δυο φίλοι και φεύγουν τρέχοντας από το αστυνομικό τμήμα.

Advertisement

Άνδρος: Πώς είναι σήμερα τα μέρη που γυρίστηκε η ταινία, Κορίτσια στον Ήλιο

Κορίτσια στον Ήλιο

«Κορίτσια στον Ήλιο». Μια από τις ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου που αγαπήθηκε όσο λίγες. Ο Γιάννης Βόγλης στο ρόλο του βοσκού συναντά την Αν Λόμπεργκ, μια νεαρή τουρίστρια.

Δύο εντελώς διαφορετικοί άνθρωποι αναπτύσσουν μεταξύ τους μια ιδιαίτερη σχέση. Η ατάκα «στάσου μύγδαλα», μάλιστα, θα γίνει γνωστή όσο λίγες μένοντας ζωντανή ως και σήμερα, μετά από μισό αιώνα. Η Άνδρος, λοιπόν, θα αποτελέσει τότε το νησί όπου θα εξελιχθεί τότε το μεγαλύτερο μέρος αυτής της κινηματογραφικής σχέσης.

koritsia ston ilio

Το exploringgreece.tv ξεκινά με αυτή την ταινία, ένα νέο ιδιαίτερο ταξίδι. Στις τοποθεσίες που γράφτηκε η ιστορία του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Από την Αττική και τα νησιά κοντά σε αυτήν μέχρι τα πιο μακρινά μέρη της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας. Θυμόμαστε αμίμητες ατάκες που άφησαν ιστορία και βλέπουμε πώς είναι σήμερα τα μέρη στα οποία ειπώθηκαν αυτές.

Εκεί όπου οι πρωταγωνιστές οι οποίοι έχουν μείνει στις καρδιές των τηλεθεατών έκαναν τα πρώτα τους βήματα ως ηθοποιοί και συμμετείχαν σε ταινίες που γνωρίζουν επιτυχία έως και σήμερα. Ταξιδεύουμε και εξρευνούμε την Ελλάδα μέσα από μια άλλη οπτική. Αυτή των αθάνατων και πολύ αγαπημένων παλιών ελληνικών ταινιών.

Η ταινία, “Κορίτσια στον Ήλιο” του 1969

Ήταν καλοκαίρι του 1967 όταν η ταινία «Κορίτσια στον Ήλιο» θα έκανε πρεμιέρα χωρίς να μπορεί κανείς να φανταστεί την επιτυχία που θα σημείωνε. Μια ταινία που μπορεί να έχει περάσει μισός αιώνας από τότε που γυρίστηκε αλλά αποτελεί μέχρι και σήμερα σημείο αναφοράς στις ελληνικές αισθηματικές ταινίες. Ο Γιάννης Βόγλης στη θέση του πρωταγωνιστή σε μια ταινία-σταθμό στην καριέρα του μαζί με την, νεαρή τότε, Αμερικανίδα ηθοποιό Αν Λόμπεργκ.

Η υπόθεση είναι γνωστή στους περισσότερους και έχει ως εξής… Ο Γιάννης Βόγλης στο ρόλο του βοσκού γνωρίζει τυχαία την όμορφη Αγγλίδα τουρίστρια. Χωρίς, βέβαια, να γνωρίζει αγγλικά και με όλη την αφέλεια που διέθετε θέλησε να δώσει μερικά αμύγδαλα σ’ αυτήν. Εκείνη παρεξηγεί αυτή την κίνησή του και από το φόβο της μην την πειράξει αρχίζει να τρέχει.

Ο Γιάννης Βόγλης αρχίζει επίσης να τρέχει πίσω της φωνάζοντας με αποτέλεσμα να βρεθεί στη φυλακή κατηγορούμενος για απόπειρα βιασμού. Σύντομα, μια παράξενη ερωτική σχέση θα αναπτυχθεί μεταξύ τους, αφού κανείς από τους δύο δε μιλάει τη γλώσσα του άλλου. Η νεαρή τουρίστρια, δηλαδή η Αν Λόμπεργκ, μάταια προσπαθεί να πείσει τους αστυνομικούς ότι δε συνέβη τίποτα και του συμπαρίσταται όσο καιρό κρατείται.

Η Άνδρος και οι τοποθεσίες που έγιναν τα γυρίσματα

koritsia ston ilio 1
koritsia ston ilio 2

Μεγάλο μέρος, όπως είπαμε, των γυρισμάτων της ταινίας αυτής γυρίστηκε στο νησί της Άνδρου. Και συγκεκριμένα στο ψαροχώρι Μπατσί. Η Άνδρος αποτελεί μάλιστα το νησί από το οποίο καταγόταν από την πλευρά της μητέρας του ο Γιάννης Βόγλης. Πώς κατέληξαν να κάνουν εκεί τα γυρίσματα;

Ο ίδιος είχε αναφέρει ότι η ταινία σκηνοθεσίας Βασίλη Γεωργιάδη και παραγωγής Κλέαρχου Κονιτσιώτη γυρίστηκε στο τουριστικό σήμερα Μπατσί της Άνδρου, μετά από δική του προτροπή. Σημαντικό κριτήριο ήταν γι’ αυτή την απόφαση το αρκετά χαμηλότερο κόστος παραγωγής. Εξάλλου ο Βόγλης είχε εκεί αρκετές γνωριμίες.

koritsia ston ilio 3

Το σημείο ήταν ιδανικό καθώς στόχος ήταν να βρεθεί ένα απόμακρο, κάπως ερημικό χωριό. Τι κι αν τα γυρίσματα της ταινίας ολοκληρώθηκαν στην Αθήνα, το Μπατσί της Άνδρου είναι σε πρώτο πλάνο υπό τις μουσικές του Σταύρου Ξαρχάκου.

koritsia ston ilio 4

Και μπορεί η περιοχή να έχει αλλάξει κατά πολύ αλλά κάποια σημεία μοιάζουν αναλλοίωτα στο χρόνο. Όπως η περίφημη σκάλα που κοιμήθηκε η Αν Λόμπεργκ. Πάντως, κάτι παραπάνω από μισό αιώνα μετά, το χωριό που γυρίστηκε το “Κορίτσια στον Ήλιο” είναι ένα από τα πιο τουριστικά μέρη του νησιού και σφύζει από ζωή αρκετούς μήνες το χρόνο.

Advertisement

Η πρώτη φωτογραφία της Ρένας Βλαχοπούλου με τσιγάρο

Ρένας Βλαχοπούλου

Η Ρένα Βλαχοπούλου υπήρξε δεινή καπνίστρια από πολύ μικρή ηλικία. Ωστόσο σεβόταν απόλυτα όσους δεν κάπνιζαν. Και σεβόταν ακόμα περισσότερο τους θαυμαστές της. Γι΄αυτό και σπάνια θα την δείτε με τσιγάρο στα χέρια όταν φωτογραφίζεται. Πρόσεχε την κάθε κίνησή της.

Σε αυτή την φωτογραφία η Ρένα έχει ήδη ενηλικιωθεί και έχει ξεκινήσει την πορεία της στο τραγούδι. Κρατάει το τσιγάρο στα χέρια αφού έχει ήδη αναγνωριστεί από μικρή στα καλλιτεχνικά της χαρίσματα.

Είναι η εποχή που έχει δεσμό με τον Γιάννη Σπάρτακο κάνοντας περιοδεία σε όλη την Ευρώπη και Αμερική!
Την σπάνια φωτογραφία την φέρνει στο φως της δημοσιότητας το RespectNews.

vlaxopoulou 1
Advertisement

Φωτογραφία του πανέμορφου Κώστα Κακκαβά, μισό αιώνα πριν

Κώστας Κακκαβάς

Τις δεκαετίες του ΄50 και του ΄60 ήταν πρώτο όνομα. Από την συμμετοχή του στην “Στέλλα” του Κακογιάννη ο Κώστας Κακκαβάς (εμφανίστηκε στην ταινία ως Κώστας Καράλης επειδή δεν τον άφηνε ο πατέρας του να γίνει ηθοποιός) φαινόταν ότι θα γίνει ένας μεγάλος πρωταγωνιστής. Και τα κατάφερε.

Έπαιξε σε πάνω από 87 ταινίες την χρυσή εποχή του Ελληνικού κινηματογράφου και πολλές φορές ήταν ο “ανταγωνιστής” στην ομορφιά με τον Ανδρέα Μπάρκουλη και τον Αλέκο Αλεξανδράκη. Τα κοριτσόπουλα έκαναν ουρές για να δουν τον Κακκαβά στον κινηματογράφο (είχε την Αμερικάνικη ομορφιά και το καλλίγραμμο σώμα).

Μια σπάνια φωτογραφία φέρνει στο φως της δημοσιότητας το RespectNews που αποδεικνύει ότι ακόμα και με λίγο γυμνό ώμο, ο ερωτισμός του ακριβοθώρητου Κώστα Κακκαβά, υπερτερούσε πάντα, αν και ο ίδιος δεν το επιδίωκε μιας και υπήρξε σε όλη τη ζωή του πολύ σεμνός.

kakavas 1
Advertisement

Βίντεο με τον γάμο της Αλίκης Βουγιουκλάκη και του Δημήτρη Παπαμιχαήλ στους Δελφούς

γάμο

18 Ιανουαρίου του 1965. Οι ηθοποιοί Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ παντρεύτηκαν στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου στον λόφο των Δελφών.

Ο θυελλώδης και δυνατός έρωτας της Αλίκης Βουγιουκλάκη και του Δημήτρη Παπαμιχαήλ επισφραγίστηκε με έναν παραμυθένιο γάμο ανάμεσα στους δύο μεγάλους ηθοποιούς.

Εκείνη όμορφη και λαμπερή μέσα στο μακρύ ολόλευκο νυφικό της και δίπλα της εκείνος βαρύς αλλά γοητευτικός μέσα στο μαύρο σμόκιν.
Το πιο μυθικό ζευγάρι της ελληνικής σόουμπιζ ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας και όλοι θα μιλούσαν για τον γάμο της χρονιάς.

gamos 6

Ο γάμος των δύο αγαπημένων πρωταγωνιστών τελέστηκε, ημέρα Δευτέρα, που το θέατρο δεν λειτουργούσε, σε ένα γραφικό εκκλησάκι, στον Άγιο Νικόλαο, στους Δελφούς. Δίπλα τους βρέθηκαν συγγενείς, συνεργάτες, φίλοι και αμέτρητοι θαυμαστές που είχαν καταφθάσει από όλα τα μέρη της Ελλάδας για να τους δουν από κοντά στην πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής τους. Κατά έναν μαγικό τρόπο εκείνη την ημέρα και ο απλός κόσμος ήταν ευτυχισμένος… Ήθελε να τους δει παντρεμένους και στην αληθινή ζωή όχι μόνο στις ταινίες.

Οι φωτογράφοι, αρκετές δεκάδες στον αριθμό, έδιναν σκληρή μάχη για να μην τους ξεφύγει κλικ. Κουμπάροι τους ήταν ο θεατρικός επιχειρηματίας Τάκης Μακρίδης και οι κινηματογραφικοί παραγωγοί Δαμασκηνός και Μιχαηλίδης.

gamos 3

«Εις τον ιερόν ναόν του Αγίου Νικολάου των Δελφών ετελέσθησαν χθες το απόγευμα οι γάμοι του καλλιτεχνικού ζεύγους Αλίκης Βουγιουκλάκη-Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Το μυστήριον ετελέσθη υπό του Επισκόπου Θαυμακού Χρυσοστόμου και τους νυμφικούς στεφάνους αντήλλαξαν οι κινηματογραφικοί παραγωγοί κ.κ. Δαμασκηνός και Μιχαηλίδης, μετά του θεατρικού επιχειρηματίου κ. Δ. Μακρίδη.

Παρευρεύθησαν περί τους 200 προσκεκλημένοι εκ της πρωτευούσης και μεγάλος αριθμός κατοίκων της περιοχής. Το νεόνυμφον ζεύγος κατέλυσεν εις το εκεί ξενοδοχείον Βουζά, όπου και παρετέθη δείπνον. Εις την φωτογραφά οι δυο καλλιτέχνες κατά την ώρα του γάμου των» έγραφε η εφημερίδα «Καθημερινή» της εποχής.

Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ και Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν συμφοιτητές στη Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Αν και αντίθετοι χαρακτήρες, τα έφερε έτσι η ζωή και μοιράστηκαν αρκετές φορές τα ίδια πλατό στον κινηματογράφο. Έδεναν άλλωστε τόσο πολύ…

gamos 5

Και κάπως έτσι το κοινό ανακάλυψε το αγαπημένο του καλλιτεχνικό ζευγάρι, το οποίο δεν χόρταινε να το βλέπει. Και μέχρι η Αλίκη και ο Δημήτρης να συνειδητοποιήσουν αυτό που όλος ο κόσμος έβλεπε, εκτός από τους ίδιους, υπήρξαν και άλλες συνεργασίες… στη «Μανταλένα», στην «Η Αλίκη στο ναυτικό».

Και στις δύο ταινίες οι σχέσεις της Αλίκης με τον Παπαμιχαήλ δεν ήταν οι καλύτερες με τα δημοσιεύματα τότε να κάνουν λόγο για συχνούς τσακωμούς στα γυρίσματα. Αλλά όπως ξέρουμε, οι μεγαλύτερες αντιπάθειες μπορούν να εξελιχθούν στους μεγαλύτερους έρωτες.

Στη θεατρική συνύπαρξη το 1964 στην παράσταση «Κολόμπο» τα πράγματα θα άλλαζαν. Αλίκη και Δημήτρης είχαν παραμερίσει τους «σκοτωμούς» και έδιναν δειλά – δειλά θέση στον έρωτα.

Την ίδια χρονιά, οι δυο τους συνεργάζονται και στην ταινία «Μοντέρνα Σταχτοπούτα» και ο σεναριακός έρωτας θα μεταφερθεί και στην αληθινή ζωή. Αλίκη και Δημήτρης, σε εκείνα τα ρομαντικά στενάκια της Ρώμης ανακάλυψαν τον έρωτα ο ένας για τον άλλον. Λέγεται, μάλιστα, πως στην τελευταία σκηνή της ταινίας, εκεί που φιλιούνται ενώ ο σκηνοθέτης φωνάζει «Στοπ, ήταν τέλειο», εκείνοι συνέχιζαν να φιλιούνται.

Ο έρωτάς τους όμως ήταν κρυφός. Και ήταν και ο λόγος που τελείωσε άδοξα η σχέση του Δημήτρη Παπαμιχαήλ με την σπουδαία Δέσπω Διαμαντίδου. Η καταξιωμένη ηθοποιός, λέγεται, πως έμαθε για τη σχέση από τα δημοσιεύματα στον Τύπο, που έκανε «πάρτι» για τον έρωτα που είχε ξεκινήσει. Η Δέσπω Διαμαντίδου αξιοπρεπής καθώς ήταν, αποφάσισε να διαχειριστεί με ωριμότητα και σύνεση την προδοσία και να μη δώσει δικαιώματα.

Μετά την ταινία «Μοντέρνα Σταχτοπούτα» οι δυο τους είναι επιτέλους ζευγάρι και το βράδυ που κάνει πρεμιέρα η παράσταση «Κολόμπο» της κάνει πρόταση γάμου.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν όσα αποκαλύπτει ο Μάκης Δελαπόρτας για τον τρόπο που ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ έκανε πρόταση γάμου στην Αλίκη. «Γυρνάνε από τη Ρώμη, που είχαν πάει για την “Μοντέρνα Σταχτοπούτα”, της περνάει δαχτυλίδι στην σκηνή, το μαθαίνει η Δέσπω Διαμαντίδου, δεν είχαν χωρίσει ακόμη και έκανε υπομονή για να τελειώσει η σεζόν και να φύγει» θα πει στην εκπομπή «Στούντιο 4» της ΕΡΤ.

Σημειώνει πάντως πως ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ μιλούσε με πολύ καλά λόγια για την Δέσπω Διαμαντίδου, και «έλεγε πως ήταν ο μέντοράς του και πως έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στα ξεκινήματά του και στην καριέρα του».

Τα νέα του αρραβώνα δεν θα αργήσουν να δουν το φως της δημοσιότητας. Το ζευγάρι αποφασίζει να δώσει συνέντευξη Τύπου για να κλείσει στόματα μιας και τότε κυκλοφορούσαν ανακριβή και κακόβουλα δημοσιεύματα, πως όλα ήταν διαφημιστικό κόλπο.

gamos 1

Στις 18 Ιανουαρίου του 1965 στους Δελφούς, η Αλίκη Βουγιουκλάκη παντρεύτηκε τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και ήταν, ίσως, η πιο πολυφωτογραφημένη γαμήλια τελετή της δεκαετίας.

Η δεξίωση του γάμου έγινε στο ξενοδοχείο του Βουζά, που είχε κλειστεί για τον σκοπό αυτό. Λέγεται ότι αντιγράφοντας την τακτική των πλατό, ξεκίνησαν τον έγγαμο βίο με έναν καβγά. Λίγη ώρα αργότερα, πάντως, ο Παπαμιχαήλ θα χόρευε ζεϊμπέκικο και μαζί της ένα μπάλο.

Πολλά έχουν ειπωθεί για τον γάμο της Αλίκης Βουγιουκλάκη και του Δημήτρη Παπαμιχαήλ και τα περισσότερα δεν είδαν το φως της δημοσιότητας. Λέγεται ότι στη διαδρομή προς τους Δελφούς, στην εθνική οδό, η Βουγιουκλάκη ήταν αμίλητη και είχε εκμυστηρευτεί σε επιστήθιο φίλο της ότι αισθανόταν περίεργα για τον γάμο.

gamos 2

Έμειναν παντρεμένοι δέκα χρόνια. Στις 5 Ιουλίου του 1975, οι δύο ηθοποιοί πήραν διαζύγιο, επισήμως λόγω ασυμφωνίας χαρακτήρων. Ωστόσο συνέχισαν την καλλιτεχνική τους συνεργασία στο θέατρο «Αλίκη» στο πλαίσιο της παράστασης «Ωραία μου κυρία», σε σκηνοθεσία του Παπαμιχαήλ.

Ο γιος τους Γιάννης Παπαμιχαήλ είχε μιλήσει σε τηλεοπτική εκπομπή για την πιο δύσκολη περίοδο των παιδικών του χρόνων, όταν οι γονείς του χώρισαν. «Ήταν σκληρή περίοδος γιατί είδα και σκληρά πράγματα μέσα στο σπίτι. Όταν είσαι 5 με 6 χρονών και βλέπεις τους γονείς σου να πιάνονται στα χέρια, είναι κάποια πράγματα που σου μένουν χαραγμένα στη μνήμη. Σου μένει ένα τραύμα και το κουβαλάς αυτό. Η Αλίκη με τον Δημήτρη, μία τσακωνόντουσαν και μία ήταν πάλι μαζί. Έζησα και ωραίες στιγμές, δεν ήταν μόνο οι τσακωμοί. Έζησα και περιοδείες μαζί τους».

Advertisement

Άγνωστες πτυχές από τα γυρίσματα της ταινίας, Μανταλένα

Μανταλένα

Το καλοκαίρι του 1960, ένα ολόκληρο κινηματογραφικό συνεργείο, φτάνει σε ένα Κυκλαδίτικο νησί που είναι απομονωμένο, παρόλο που είναι απέναντι από την Πάρο, στην καρδιά των Κυκλάδων. Το νησί είναι η Αντίπαρος και το κινηματογραφικό συνεργείο είναι της Φίνος Φιλμ. Ο λόγος είναι η ταινία, “Μανταλένα” με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Ο δημοσιογράφος και θεατρικός συγγραφέας Γεώργιος Ρούσσος γράφει ένα σενάριο με τίτλο, “Μανταλένα” που εξελίσσεται στον τόπο που γεννήθηκε, την Αντίπαρο. Όταν ο Φιλοποίμην Φίνος το διαβάζει, αποφασίζει να πάρει το ρίσκο και να γυρίσει ολόκληρη την ταινία στην Αντίπαρο, που εκείνη την εποχή δεν είχε ούτε ρεύμα!

mantalena 1

Στις 12 Ιανουαρίου του 1960 η Φίνος Φιλμ προγραμματίζει να γυρίσει επτά ταινίες, μετά την επιτυχία που έχει σημειώσει την προηγούμενη χρονιά. Οι ταινίες αυτές είναι: “Ο θάνατος θα ξανάρθει”, “Ζητείται ψεύτης”, “Είμαι αθώος”, “Χαμένα όνειρᔨ, “Τα κίτρινα γάντια”, “Μανταλένα” και “Η Αλίκη στο ναυτικό”, οι δύο τελευταίες με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ.

Αυτές είναι και οι πιο δύσκολες από άποψη γυρισμάτων. Η “Μανταλένα” γιατί γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στην Αντίπαρο και “Η Αλίκη στο ναυτικό” με επίσης πολλά εξωτερικά γυρίσματα στον Πόρο, γιατί ήταν η πρώτη έγχρωμη ταινία της Φίνος Φιλμ.

Για πρώτη φορά στην μέχρι τότε ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, έγινε οργανωμένη έξοδος με σκοπό το γύρισμα ελληνικής ταινίας.

Για να γυριστεί η “Μανταλένα”, τρεις γεννήτριες ηλεκτρικού ρεύματος μεταφέρθηκαν στην Αντίπαρο για να τροφοδοτήσουν τους κινηματογραφικούς προβολείς. Χιλιάδες μέτρα καλώδιο χρησιμοποιήθηκαν για να φωτιστεί σχεδόν όλο το νησί τη νύχτα.

Επίσης, ένα τζιπ χρησιμοποιήθηκε για τις μεταφορές ανθρώπων και μηχανημάτων από τον ένα τόπο γυρίσματος στον άλλο. Όταν αυτό χαλούσε, τα γαϊδουράκια του νησιού, αναλάμβαναν τις μεταφορές. Η “Μανταλένα” είναι η πρώτη ελληνική ταινία που γυρίστηκε με το σύγχρονο ήχο των μηχανημάτων Nagra.

Για τις σκηνές στη θάλασσα, κατασκευάστηκε μια μαούνα με επίπεδη επιφάνεια που άντεχε το βάρος, ώστε να σταθεί πάνω της η μηχανή λήψης και το συνεργείο. Ειδικός φακός που κινηματογραφούσε χωρίς να κινείται η μηχανή, ο οποίος στοίχισε στον Φίνο 50.000 δραχμές, ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μόνο για την “Μανταλένα”.

mantalena 2

Επειδή ολόκληρη η ταινία γυρίστηκε στην Αντίπαρο, και τα εξωτερικά και τα εσωτερικά, χτίστηκαν ο φούρνος, το σπίτι της Μανταλένας σε δεύτερο πάτωμα, το σπίτι του Λάμπη και το αστυνομικό τμήμα. Όλα αυτά τα στοιχεία δείχνουν πόσο σοβαρά είχε πάρει η Φίνος Φιλμ τη συγκεκριμένη ταινία και πόσο την πίστευε.

Το σενάριο του Γεωργίου Ρούσσου ήταν εμπνευσμένο από την αληθινή ιστορία μια γυναίκας με το όνομα Μαρουσώ, που ζούσε στην Αντίπαρο, όταν ο συγγραφέας ήταν παιδάκι (γύρω στο 1920 δηλαδή).

Η Μαρουσώ, όταν πεθαίνει ο άντρας της, αποφασίζει να δουλέψει τη βάρκα του για να ζήσει τα παιδιά της και τα αδέλφια της. Στο σενάριο του Ρούσσου, η Αντίπαρος έγινε Ασπρονήσι, η Μαρουσώ Μανταλένα και ο σύζυγος έγινε πατέρας, ενώ δεν έχει παιδιά, μόνο αδέλφια.

Όλα αρχίζουν με το νησί να είναι χωρισμένο στα δύο, εξαιτίας της έχθρας δύο καπετάνιων. Οι δύο βάρκες τους, κάνουν μεταφορές από το Ασπρονήσι στο απέναντι νησί και τα παιδιά των βαρκάρηδων, η Μανταλένα και ο Λάμπης διαπληκτίζονται. Ο άρρωστος πατέρας της Μανταλένας, ο Κοσμάς, πεθαίνει κι εκείνη του ορκίζεται ότι θα κάνει τα πάντα να μην πεινάσουν εκείνη και τα αδέλφια της.

Την οικογένεια συμπληρώνει και η γιαγιά τους. Παρ’ όλα αυτά, ο άλλος καπετάνιος, ο Γεωργάρας αποφασίζει να μην αφήσει την Μανταλένα να είναι βαρκάρισσα, ενώ και το χωριό έχει πρόβλημα με αυτό, καθώς θεωρούν πως αυτή είναι ανδρική δουλειά.

Η Μανταλένα αποφασίζει να δουλέψει μόνη της το καΐκι αλλά κανένας δεν εμπιστεύεται μια καπετάνισσα. Τα πράγματα θα αρχίσουν να πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο… μέχρι να αναλάβει δράση ο παπάς του νησιού και ο έρωτας!

Ο ρόλος της Μανταλένας, δόθηκε στην Αλίκη Βουγιουκλάκη που ήταν το πρώτο αστέρι της Φίνος Φιλμ, ειδικά μετά την “Αστέρω” και “Το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο” που έσπασαν ταμείο.

Δίπλα της ξανά ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ στο ρόλο του Λάμπη. Αν και η χημεία που είχαν στη μεγάλη οθόνη ήταν μαγική, στην πραγματικότητα οι καβγάδες τους ήταν ομηρικοί.

Το καστ της ταινίας συμπληρώνουν ο Παντελής Ζερβός στο ρόλο του παππά, ο Λαυρέντης Διανέλλος, ο Θανάσης Βέγγος, η Σμάρω Στεφανίδου, ο Θόδωρος Μορίδης, ο Γιώργος Δαμασιώτης, η Δέσπω Διαμαντίδου (που τότε ζούσε μεγάλο έρωτα με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ).

Επίσης η Καίτη Λαμπροπούλου (που ήταν και η σύζυγος του Γεωργίου Ρούσσου), ο Περικλής Χριστοφορίδης, ο Σπύρος Καλογήρου, η Μαρία Γιαννακοπούλου, ο Θανάσης Τζενεράλης, η Μαίρη Μεταξά, ο Παναγιώτης Καραβουσιάνος, ο Νίκος Φλόκας, η Ελεάνα Απέργη, ο μικρός Βασίλης Καΐλας στο ρόλο του αδελφού της Μανταλένας, ενώ τα πέντε κοριτσάκια, η Χρυσώ, η Ποθητώ, η Κορνηλία, η Βιολετώ και η Παρασκευώ που υποδύονται τις αδελφές τους, ήταν Αντιπαριωτάκια.

Δεν είχαν δει ποτέ σινεμά και βρέθηκαν να παίζουν σε αυτό. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Ντίνος Δημόπουλος που μόλις είχε παντρευτεί με την αγαπημένη του Φλερέττα Ζάννα και στην Αντίπαρο, στα γυρίσματα της “Μανταλένας”, έζησαν το μήνα του μέλιτος!

Μεγάλο συν της ταινίας είναι η μουσική του Μάνου Χατζιδάκι και τα δύο τραγούδια που ερμηνεύει η Αλίκη Βουγιουκλάκη, το “Θάλασσα πλατιά” και το “Μες σ΄ αυτή τη βάρκα”.

Τα τραγούδια είχαν αρχικά ηχογραφηθεί με την Νάνα Μούσχουρη αλλά τελικά η Αλίκη ήθελε να ακούγεται η δική της φωνή. Για το ρόλο της Μανταλένας, η Αλίκη Βουγιουκλάκη έμαθε κουπί ώστε να κουμαντάρει τη βάρκα μόνη της και είχε γίνει άσσος στα μακροβούτια.

mantalena 3

Το πιο δύσκολο γύρισμα ήταν η υποβρύχια λήψη την ώρα που η Μανταλένα βουτάει στη θάλασσα να πιάσει το σταυρό των Θεοφανίων (μια σκηνή ντοκουμέντο, αφού καταγράφεται το έθιμο των Θεοφανίων).

Η μηχανή λήψης κατέβηκε στο βυθό, μέσα σε ειδικά βαρέλια, μαζί με τον οπερατέρ και τον σκηνοθέτη και έτσι γυρίστηκαν τα κοντινά της Αλίκης που πιάνει το σταυρό.

Άλλη μια σκηνή ντοκουμέντο, είναι εκείνη όπου η Αλίκη μαζί με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ τσακώνονται και πρέπει και οι δυο να πέσουν στο νερό, πράγμα που έκαναν. Όμως κατά η διάρκεια που η Αλίκη πέφτει στη θάλασσα από τη βάρκα, χτύπησε το πίσω μέρος του κεφαλιού της και έμεινε αναίσθητη.
Όπως ήταν φυσικό, έγινε πανικός αλλά ευτυχώς λίγο αργότερα η Αλίκη συνήλθε. Η σκηνή δεν ξαναγυρίστηκε και μπήκε αυτούσια στην ταινία, όπου μπορούμε να δούμε το πέσιμο της Αλίκης από τη βάρκα.

Στο αρχικό σενάριο, υπήρξαν σκηνές στην περίφημη σπηλιά σταλακτιτών της Αντιπάρου, ένα από τα ομορφότερα και πιο μυστηριώδη σπήλαια του κόσμου (παρόμοια με τη σκηνή στο σπήλαιο των Ιωαννίνων στην “Αστέρω”) και σκηνές τρικυμίας στη θάλασσα. Τελικά αυτές οι σκηνές ήταν τεχνικά δύσκολο να γυριστούν και κόπηκαν εντελώς.

Μετά το βραδινό φαγητό στη μία και μοναδική ταβέρνα του χωριού, όλοι έπρεπε να είναι στα κρεβάτια τους στις 22:00 η ώρα. Το όρντινο για το γύρισμα ήταν πολύ νωρίς το πρωί και τέλειωναν μετά από 12 με 14 ώρες.

mantalena 4

Χωρίς να υπάρχει άλλος τρόπος διασκέδασης στο νησί ώστε να ξεφεύγουν λίγο από τη δουλειά, μαζευόντουσαν στα σπίτια που έμεναν και μάθαιναν τσα τσα στους κατοίκους του νησιού, ενώ οι πλάκες και τα πειράγματα είχαν πάντα στόχο τον καλοκάγαθο Σπύρο Καλογήρου.

Η ταινία προβλήθηκε τη σεζόν 1960-1961. Η πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε στις 24 Οκτωβρίου 1960 και έκοψε 192.378 εισιτήρια. Ήρθε στην 2η θέση σε 58 ταινίες. Στο 1ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, θριάμβευσε με βραβείο σεναρίου για τον Γιώργο Ρούσσο, βραβείο Α’ γυναικείου ρόλου για την Αλίκη Βουγιουκλάκη και βραβείο Β’ ανδρικού ρόλου για τον Παντελή Ζερβό, ενώ εκπροσώπησε την Ελλάδα στο Φεστιβάλ Καννών το Μάιο του 1961.

Στην τηλεόραση προβλήθηκε για πρώτη φορά το Σάββατο 5 Ιουλίου 1975 από την ΥΕΝΕΔ και από τότε, σχεδόν κάθε χρόνο, προβάλλεται την ημέρα των Θεοφανίων.

Η Αντίπαρος είχε γίνει πέρα για πέρα… Βουγιουκλακική! Όλοι οι ντόπιοι κάθε ηλικίας σε όλο το νησί, είχαν παρασυρθεί από τη γοητεία της Αλίκης. Το απομονωμένο τότε νησάκι, είχε καλωσορίσει με ιδιαίτερη θέρμη τον άγνωστο κινηματογράφο και τα αστέρια του και αφέθηκε εξ ολοκλήρου στην “Μανταλένα” και την Αλίκη Βουγιουκλάκη που είχε κατακτήσει τους πάντες! Όπως γίνεται κάθε φορά που βλέπουμε ξανά και ξανά την “Μανταλένα”.

Advertisement

Ο δρόμος που έκανε ποδήλατο η Βουγιουκλάκη στη ταινία, Η Αλίκη στο ναυτικό

ποδήλατο

Βλέποντας παλιές ελληνικές ταινίες, πολλές φορές αναρωτιόμαστε πού μπορεί να έχουν γυριστεί οι σκηνές και πού έχουν ειπωθεί οι διάφορες ατάκες που έχουν μείνει στην ιστορία.

Το exploringgreece.tv κάνει αναδρομή στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο ταξιδεύοντας νοητά στα μέρη που γυρίστηκαν αγαπημένες ταινίες. Άλλες από αυτές είναι σε νησιά ή στην ηπειρωτική Ελλάδα ενώ άλλες είναι αρκετά πιο κοντά απ΄ ό,τι φανταζόμαστε.

Όπως για παράδειγμα συμβαίνει με την “Αλίκη στο ναυτικό” καθώς ο δρόμος που κάνει ποδήλατο η Βουγιουκλάκη βρίσκεται λίγη ώρα από το κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην Κηφισιά. Είναι η οδός Όθωνος!

Η Αλίκη στο ναυτικό (1961) – Η υπόθεση της ταινίας

Η Αλίκη στο ναυτικό” είναι ταινία που γυρίστηκε το 1960 και έκανε πρεμιέρα στις 20 Φεβρουαρίου του 1961. Μάλιστα ήταν η πρώτη έγχρωμη ταινία της Φίνος Φιλμ, καθώς και της Αλίκης Βουγιουκλάκη.

Η Αλίκη είναι κόρη του Διοικητή της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων. Συναντάει τον δόκιμο Κώστα κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού της στον Πόρο και τον ερωτεύεται, χωρίς να γνωρίζει ότι ειναι δόκιμος.

Δίνουν ραντεβού για να συναντηθούν, αλλά επειδή κανείς δεν τα καταφέρνει να έρθει στέλνουν τους φίλους τους, αλλά οι φίλοι τους δεν ξέρουν ο ένας τον άλλο και έτσι η Αλίκη και ο Κώστας νομίζουν ότι δεν θα ξανασυναντηθούν ποτέ. Συναντιούνται ξανά στον καλοκαιρινό χορό της Σχολής Δοκίμων, όπου ο ένας μαθαίνει ποιος είναι πραγματικά ο άλλος.

Στη συνέχεια, η σχολή των δόκιμων πρόκειται να πάει ένα εκπαιδευτικό ταξίδι. Όταν η Αλίκη το μαθαίνει αυτό προσπαθεί να βρει αφορμή να μπει στο πλοίο. Τι κάνει; Βγάζει την βαλίτσα του πατέρα της από το αυτοκίνητο.

Έτσι καταφέρνει με αφορμή την βαλίτσα να μπει στο πλοίο κρυφά. Επισκέπτεται τον Κώστα στο πλοίο, όπου και εγκλωβίζεται με τη θέληση της, καθώς αυτό σαλπάρει. Μεταμφιέζεται σε ναύτη για να μη γίνει αντιληπτή. Η παρουσία της Αλίκης στο πλοίο γίνεται πηγή αρκετών κωμικών γεγονότων.

Ο δρόμος που έκανε ποδήλατο η Αλίκη

Μια από τις πιο χαρακτηριστικές σκηνές μιας και πλαισιώνεται από μουσική του Μάνου Χατζηδάκι είναι αυτή που οι φίλες της Αλίκης την φωνάζουν να κάνει ποδήλατο και έτσι ξεκινάνε τη βόλτα. Στην ελληνική ταινία βλέπουμε έναν μεγάλο δρόμο γεμάτο δέντρα. Ποιος είναι στην πραγματικότητα; Η οδός Όθωνος στην Κηφισιά.

aliki naftiko
Advertisement

Νόρα Βαλσάμη: Η σέξυ φωτογράφηση της πριν 50 χρόνια

Νόρα Βαλσάμη

Η Νόρα Βαλσάμη υπήρξε μια από τις ομορφότερες ηθοποιούς του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου.

Αν και πρόλαβε τον κινηματογράφο στο τέλος του, ωστόσο σε όσες ταινίες έπαιξε κέντρισε το ενδιαφέρον σκηνοθετών και παραγωγών. Παράλληλα υπήρξε ένα από τα νέα ταλέντα που η ομορφιά τους έπαιξε κυριαρχικό ρόλο.

Στην φωτογραφία που δημοσιεύει το Respectnews.gr δείχνει πόσο μπροστά ήταν από την εποχή της! Η φωτογραφία είναι για τις ανάγκες περιοδικού στα μέσα της δεκαετίας του ΄70!

valsami 1
Advertisement

Ρένα Βλαχοπούλου: Γιατί ο οπερατέρ έπαιρνε διπλά μέτρα φιλμ όταν είχε γύρισμα

Ρένα Βλαχοπούλου

Πολλοί μεγάλοι ηθοποιοί του παλιού ελληνικού σινεμά ήταν απρόβλεπτοι. Η Ρένα Βλαχοπούλου τους ξεπερνούσε όλους.

Το σενάριο είναι, εκτός όλων των άλλων, κι ένας μπούσουλας για το μπάτζετ μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Παλιός οπερατέρ έλεγε πάντα: “Να δω το σενάριο, για να ξέρω πόσα μέτρα φιλμ θα χρειαστώ”.

thia mou xipisa 1

Η ατάκα αυτή βέβαια ήταν σχήμα λόγου σε περίπτωση που είχε να κάνει με την Ρένα Βλαχοπούλου. Η Ρένα του ελληνικού σινεμά με το ανεξάντλητο ταλέντο της να αυτοσχεδιάζει πονοκεφάλιαζε τους πάντες, από τους συναδέλφους της, μέχρι τον σκηνοθέτη και τους τεχνικούς. Ο Γιάννης Δαλιανίδης έλεγε πάντα: “Πάρε μπόλικο φιλμ μην ξεμείνουμε, με την Βλαχοπούλου γυρίζουμε”.

Ο δε Αλέκος Σακελλάριος με αφορμή την ταινία της Φίνος Φιλμ, “Η θεία μου η χίπισσα” είχε να λέει.

Ο Σακελλάριος είχε διηγηθεί το εξής περιστατικό από τα γυρίσματα, αναφερόμενος στο αυτοσχεδιαστικό ταλέντο της Βλαχοπούλου:

“Θυμάμαι είχαμε μια σκηνή που κάνει την καθαρίστρια και επειδή δεν ήθελε να τη δει και να την αναγνωρίσει ο Γιάννης Μιχαλόπουλος, πρέπει να κρυφτεί κάτω από ένα τραπέζι μέχρι να φύγει.

Αφού λοιπόν της είπα τι πρέπει να κάνει και πώς πρέπει να κινηθεί, ξεκινήσαμε το γύρισμα. Η Ρένα, κρατώντας τον κουβά στα χέρια, καθώς γυρίζαμε τη σκηνή, βάζει τον κουβά στο κεφάλι, σκοντάφτει, πέφτει κάτω, γλιστράει στα νερά και τέλος πάντων προσπαθούμε όλοι να δούμε πού θα τελειώσει όλο αυτό το αυτοσχέδιο πανδαιμόνιο που δημιούργησε.

thia mou xipisa 4

Ο καμεραμάν ρωτάει απορημένος: -Τι να κάνω; Να σταματήσω ή να συνεχίσω να τραβάω; – Τράβα, του κάνω. Η σκηνή τελείωσε μετά από αρκετή ώρα και πραγματικά ήταν ένα αριστούργημα. Δεν πετάξαμε τίποτα από το φιλμ”.

Advertisement

Άγνωστες ιστορίες πίσω από τα πιο διάσημα τραγούδια της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου

Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

Η Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου ήταν μια γυναίκα αντισυμβατική για την εποχή της, που έζησε από πρώτο χέρι τις δυσκολίες που εξιστορούσε στα τραγούδια της, τα οποία γι’ αυτό τον λόγο έγιναν και απίστευτα λαοφιλή.

Παρ’ όλο που είναι υπεύθυνη για μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού, δεν γνώρισε την ίδια αναγνώριση και δημοσιότητα με τους υπόλοιπους “μεγάλους” της γενιάς της, όπως ο Τσιτσάνης, ο Βαμβακάρης κ.α.

Από την μια η άκρως ανδροκρατούμενη κοινωνία της εποχής και από την άλλη η ανάγκη της για γρήγορο και εύκολο κέρδος, είχαν ως αποτέλεσμα πολλά διάσημα τραγούδια που έγραψε να μην αποδίδονται καν στο όνομα της, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που είχε αποποιηθεί πλήρως των δικαιωμάτων της.

Έτσι, οι νέες γενιές δεν γνώρισαν το μεγαλείο της σπουδαίας αυτής στιχουργού, ενώ η ίδια έφυγε από τη ζωή στις 07 Ιανουαρίου του 1972 ταλαιπωρημένη και σίγουρα χωρίς την περιουσία που κανονικά θα αναλογούσε στο έργο της.

papagiannopoulou 1
Μαρινέλλα, Στέλιος Καζαντζίδης και Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

Μέσα από την ταινία του Άγγελου Φραντζή, “Ευτυχία“, που κυκλοφόρησε το 2019, είδαμε μερικές από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής της και θυμηθήκαμε όλα εκείνα τα τραγούδια της, που στιγμάτισαν το ελληνικό λαϊκό τραγούδι και έμειναν ανεξίτηλα στη μνήμη μας.

Όπως είπαμε, πολλές φορές η συμβολή της στο γράψιμο των σπουδαίων αυτών τραγουδιών έμενε κρυφή ή ήταν αμφισβητούμενη, ενώ άλλες φορές εμπνευσμένη από τη ζωή της έκανε ξεκάθαρη την πατρότητα των στίχων. Το σίγουρο είναι ότι όλα αυτά έγιναν αφορμή για ενδιαφέρουσες, αλλά άγνωστες ιστορίες πίσω από τις μεγάλες επιτυχίες του ελληνικού πενταγράμμου.

papagiannopoulou 4
Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου – Γρηγόρης Μπιθικώτσης

Τα τραγούδια της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου

Δύο πόρτες έχει η ζωή – Στέλιος Καζαντζίδης

Ένα τραγούδι που έκανε τόσο τεράστια επιτυχία, που το 1959 σε μια πολύ δύσκολη εποχή για την Ελλάδα κατάφερε να πουλήσει 100.000 αντίτυπα, σπάζοντας το ρεκόρ του Μάνου Χατζιδάκι για το “Γαρύφαλλο Στ’ αυτί”.

Σε μια περίοδο που πολλοί δεν ήθελαν να παραδεχτούν ότι οι στίχοι των τραγουδιών τους ήταν της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, ο Καζαντζίδης το είχε δηλώσει ανοιχτά. Έτσι, τώρα γνωρίζουμε το συγκεκριμένο τραγούδι ως μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Ευτυχίας.

Μαντουμπάλα – Στέλιος Καζαντζίδης

Άλλο ένα διάσημο τραγούδι του Καζαντζίδη σε στίχους Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου. “Μαντουμπάλα” στα ινδικά σημαίνει “γλυκό κορίτσι” , αλλά πίσω από αυτό το τραγούδι κρύβεται μια τραγική ιστορία. Στα τέλη της δεκαετίας του ’50, όταν κυκλοφόρησε και το τραγούδι, το Bollywood γνώριζε τεράστια άνθηση.

Έτσι, πολλές διάσημες ινδικές ταινίες είχαν φτάσει και στο ελληνικό κοινό, ενώ κάποιοι συνθέτες διασκεύασαν τα τραγούδια των ταινιών εκείνων. Μεταξύ αυτών και ο Καζαντζίδης που ενθουσιάστηκε με την ταινία “Ο Αλήτης της Βομβάης” και εμπνεύστηκε από την ομορφιά της Ινδής ηθοποιού Μαντουμπάλα για να διασκευάσει την ινδική μελωδία.

papagiannopoulou 5
Δημόσιο έγγραφο της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου από το 1950

Το τραγούδι στην Ελλάδα έγινε ανάρπαστο, η “πραγματική” Μαντουμπάλα, όμως, έπασχε από μία καρδιακή πάθηση που της στέρησε τη ζωή σε ηλικία μόλις 36 ετών. Από την άλλη, η Παπαγιαννοπούλου είχε μόλις χάσει την κόρη της, δίνοντας ακόμα πιο πονεμένο νόημα στους στίχους του τραγουδιού.

Καβουράκια – Βασίλης Τσιτσάνης

Τα “καβουράκια” είναι άλλο ένα διάσημο τραγούδι της Ευτυχίας, που έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές, χωρίς να ξέρουμε ποιος το έχει γράψει. Μάλιστα, αυτό το τραγούδι είναι ιδιαίτερα σημαντικό, διότι αποτέλεσε θέμα μεγάλης διαμάχης για τους άλλοτε φίλους Τσιτσάνη και Παπαγιαννοπούλου.

Από την μια, η στιχουργός δεν είχε διεκδικήσει από την αρχή τα δικαιώματα για το τραγούδι, από την άλλη ο διάσημος συνθέτης ισχυρίζεται ότι εκείνος είχε εμπνευστεί τα λόγια και το θέμα του τραγουδιού που είχε “παραγγείλει” από την Ευτυχία, ενώ στο τέλος το τροποποίησε κιόλας.

Είμαι αϊτός χωρίς φτερά – Μάνος Χατζιδάκις

Το 1963, σε μια εποχή που οι παλιοί λαϊκοί δημιουργοί και ρεμπέτες δεν είχαν πια την τιμητική τους, καθώς ένα νέο είδος, το “έντεχνο” λαϊκό, ξεπρόβαλε, ο Μάνος Χατζιδάκις ήταν από τους ανθρώπους που ήθελε να κρατήσει το “καλό” λαϊκό τραγούδι ζωντανό. Έτσι, μελοποίησε με ενθουσιασμό τους στίχους της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, κάνοντας μάλιστα και πάλι τη διαφορά, βάζοντας το όνομα της στον δίσκο.

Αυτή η κίνηση του Χατζιδάκι αποτέλεσε μια “ανάσα” για την ηλικιωμένη πλέον στιχουργό που δεν τα έβγαζε εύκολα πέρα. Στη συνέχεια, το συγκεκριμένο τραγούδι ερμηνεύτηκε από τον Μπιθικώτση, με την φωνή του οποίου έγινε και διάσημο.

papagiannopoulou 2

Φυσικά, η Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου είναι υπεύθυνη για πολλές ακόμα επιτυχίες, όπως τα “Ηλιοβασιλέματα”, “Περασμένες μου αγάπες”, “Γυάλινος κόσμος”, “Όνειρο απατηλό”, “Στο τραπέζι που τα πίνω”, “Ρίξτε στο γυαλί φαρμάκι”, “Μου σπάσανε το μπαγλαμά”, “Η διπρόσωπη”, “Ένας αϊτός γκρεμίστηκε”, “Συρματοπλέγματα βαριά”, “Η Μαλάμω”, “Πετραδάκι, πετραδάκι”, “Του ντερβίση το πιοτό” και πολλά άλλα.

Αυτές, όμως, ήταν μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες πίσω από τα πιο διάσημα ελληνικά τραγούδια, που αποδεικνύουν ότι η Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου ήταν μία καταλυτική δύναμη για το ελληνικό τραγούδι, ακόμα και αν δεν το γνώριζαν οι περισσότεροι.

Advertisement

Όταν 3 γυναίκες μύθοι είχαν μιλήσει για βιασμό και ξυλοδαρμούς

3 γυναίκες μύθοι

Τρείς γυναίκες μύθοι, τρείς μοναδικές φωνές, πριν από χρόνια ήταν οι πρώτες που είχαν μιλήσει για τα δικά τους μαρτύρια, όταν άνθρωποι οι οποίοι είχαν εμπιστευτεί τις κακοποιησαν και με βιασμό και με ξυλοδαρμούς. Η Σπεράντζα Βρανά, η Καίτη Γκρέυ και η Καίτη Ντάλη δημοσίως είχαν αναφέρει τον δικό τους γολγοθά. Η καθεμιά έχει την δική της ιστορία στο σημερινό κίνημα #me too!

gkrei

Καίτη Γκρέυ: βιασμός από τον σύντροφο της θείας της

Όταν η Καίτη Γκρέυ μιλούσε για τον δικό της βιασμό, κανείς δεν θα πίστευε πως σήμερα όλα αυτά τα παρατραβηγμένα για πολλούς σενάρια, θα ήταν το πιο επίκαιρο θέμα παγκοσμίως.

Η μεγάλη ερμηνεύτρια στο βιβλίο της «Έτσι όπως τα έζησα» περιγράφει με γλαφυρό τρόπο τον άγριο βιασμό της, όταν βρισκόταν στο σπίτι της θείας της, καθώς και τις απόπειρες με τα κινίνα που έκανε όταν έμαθε ότι είχε μείνει έγκυος από τον βιασμό αυτό.

-Αποφάσισα να δουλέψω όπου έβρισκα. Έτσι έπιασα δουλειά σε ένα υπόγειο όπου εκεί έσκιζα τις ελιές και τις έβαζαν σε βαρέλια για πούλημα. Τα λεφτά που έπαιρνα 30 δραχμές την εβδομάδα, τα έπαιρνε η θεία μου. Είχε ένα φίλο φαντάρο, τον Γιώργο, ο οποίος της τα έπαιρνε και εκείνης, αναφέρει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες η ιέρεια του λαίκού τραγουδιού και συνεχίζει την εξιστόρησή της:

-Μια μέρα έτυχε να είμαι μόνη μου στο σπίτι. Μπαίνει μέσα αυτός. Έρχεται κατά πάνω μου. Με χτυπάει με μπουνιές για να με ρίξει στο κρεβάτι. Αντιστέκομαι. Με κλοτσιές και με χτυπήματα με ρίχνει στο κρεβάτι. Μου βγάζει τα ρούχα. Φώναζα, ούρλιαζα. Δεν άκουγε κανένας.

Στα δεκαεφτά μου χρόνια ένιωσα την απανθρωπιά. Με βίασε κατ’ επανάληψη. Άρχισα τα κλάματα. Λίγη ώρα αργότερα ήρθε η θεία μου. Της το είπα αμέσως. Έγινε έξαλλη. Αν και τον αγαπούσε, αποφάσισε να τον διώξει. Όπως έδιωξε και εμένα.

Η μέρα εκείνη έμεινε χαραγμένη στο μυαλό μου, μέχρι σήμερα. Παρακαλούσα την Παναγία να πεθάνω. Δεν ήθελα να ζω, σιχαινόμουν τον εαυτό μου, σιχαινόμουν τα πάντα μετά τον βιασμό. Εκείνη την ημέρα έμεινα έγκυος χωρίς να το γνωρίζω.

Εξακολουθούσα να δουλεύω στις ελιές και η κοιλιά μου μεγάλωνε. Οι μέρες που περνούσαν ήταν δραματικές. Όταν κατάλαβα ότι είμαι έγκυος δεν άντεξα. Δεν ήξερα πως θα μεγαλώσω και δεύτερο παιδί. Καθημερινά έπαιρνα κινίνα για να αποβάλλω.

Το κεφάλι μου στριφογύριζε από τα πολλά χάπια. Είχα φτάσει σε απόγνωση. Το σπίτι της θείας μου ήταν στην οδό Τριπόδων στην Πλάκα. Για να ρίξω το παιδί ανέβαινα σε μια σκάλα ψηλή και πηδούσα στο δάπεδο».

Στο ίδιο αυτό κεφάλαιο του βιασμού η μεγάλη ερμηνεύτρια μιλάει και για τις δύσκολες συνθήκες που ακολούθησαν μετά την γέννηση του παιδιού της που προέκυψε όπως λέει από βιασμό.

ntali.jpeg

Καίτη Ντάλη: Ξυλοδαρμοί μέχρι θανάτου

Η Καίτη Ντάλη, η “ιέρεια των ζειμπέκικων” συγκλόνισε το πανελλήνιο όταν μιλώντας στην Espresso αναφέρθηκε στους δικούς της άγριους ξυλοδαρμούς που είχε υποστεί από τον άνθρωπο που αγάπησε.

-Δεν απέκτησα δική μου οικογένεια. Μια φορά παντρεύτηκα και μετά την εκκλησία χώρισα. Δεν μπορούσε να πάει παρακάτω αυτός ο γάμος. Δεν μπορεί να παντρεύεσαι και ο άλλος να πηγαίνει με γκόμενα το ίδιο βράδυ, αναφέρει σε εκείνη την συγκλονιστική συνέντευξη και συνεχίζει:

-Αυτό που λένε σήμερα bullying θα έπρεπε να το μετονομάσουν “σε πατάω κάτω”. Εχω φάει το ξύλο της αρκούδας από τον άντρα μου. Τον παντρεύτηκα για πέντε ώρες και μετά την εκκλησία τον χώρισα.

Ήμασταν μαζί δύο και πλέον χρόνια. Το ξύλο το δικό μου δεν το έχει φάει άλλος άνθρωπος. Ήταν άρρωστος από τη ζήλια. Δεν μπορεί να διανοηθεί κανείς τι τράβηξα. Ήθελε να με καταστρέψει. Και δεν μπορούσα να τον καταγγείλω στην Αστυνομία, γιατί θα με έγραφαν τα περιοδικά και φοβόμουν μην το μάθει η μάνα μου, ο πατέρας μου.

Ήμουν όνομα τότε. Μετά το ξύλο που έτρωγα από εκείνον, πήγαινα με δεμένα πόδια και χέρια να τραγουδήσω. Κατέστρεψα την καριέρα και τη ζωή μου εξαιτίας του. Όταν χωρίσαμε, είχε βάλει φίλους του και όπου με έβρισκαν με χτυπούσαν.

Και πόσα δεν πλήρωσα για να πάρω το διαζύγιο; Περιουσίες. Δεν μου πήρε μόνο τα λεφτά, αλλά τον πλήρωσα με τη ζωή μου ολόκληρη, είχε καταλήξει τότε η σπουδαία ερμηνεύτρια.

vrana

Σπεράντζα Βρανά: Μου είχε παραμορφώσει τα μούτρα

Η σεξοβόμβα του θεάτρου και κινηματογράφου, με γλαφυρό τρόπο είχε περιγράψει το 1981 στο βιβλίο της “Τολμώ” όσα έζησε από τον σύντροφό της ονόματι Γιώργο.

-Από εκείνο το βράδυ άρχισε το μαρτύριο. Όπως θυμάμαι το ίδιο εκείνο βράδυ, μόλις πήγαμε στο σπίτι έφαγα της χρονιάς μου. Ήξερε ότι ο Παναγιώτης θα είχε βάρδια από τις 12 έως τις 4 το πρωί.

Ξέχασα να αναφέρω ότι ο Παναγιώτης ήταν Έλληνας Αιγυπτιώτης απ΄ την Αλεξάνδρεια και υπηρετούσε το Βασιλικό Ναυτικό, εκεί στο Βόλο.

Τους είχαν φέρει απ΄ την Αίγυπτο δεν ξέρανε πόσο θα μένανε στο Βόλο και γενικά στην Ελλάδα. Έφαγα λοιπόν πολύ ξύλο εκείνο το βράδυ, και όπως έκλαιγα σηκώθηκα και έφυγα από το σπίτι με το πρόσωπο σχεδόν παραμορφωμένο μέσα στα αίματα.

Έτρεχα στην αστυνομία. Αυτός δεν περίμενε ότι θα έφευγα διότι δύο ή ώρα τη νύχτα απαγορευόταν η κυκλοφορία. Ε και σου λέει που θα πάει; Θα γυρίσει. Εγώ όμως του είπα ότι θα πάω στην αστυνομία και τρέχοντας έφτασα κάποτε στο τμήμα.

Απάνω που τα έλεγα στον αξιωματικό υπηρεσίας να ΄σου μπάινει ο Γιώργος. Αυτός ειναι, είπα εγώ. Μάλιστα κύριε εγώ είμαι, είπε αναιδέστατα ο Γιώργος. Και όταν του είπε ο αστυνομικός “πως το έκανες έτσι το κορίτσι, απάντησε: Δική μου είναι και θα την κάνω ότι θέλω, κι αν σκεφτεί να φύγει από μένα θα την σκοτώσω. Τ’ ακούς; Εκτός και αν με κλείσετε μέσα”.

Πηγή άρθρου: respectnews.gr

Advertisement

Μία ματιά και εδώ..

Νέλλη Γκίνη 1949-

10799519 969633726384496 695354162 n 300x200 1
Η Νέλλη Γκίνη είναι Ελληνίδα ηθοποιός και τραγουδίστρια. Γεννήθηκε στον Πειραιά στις 5 Σεπτεμβρίου 1949 και εργάστηκε...

Ο Κούρκουλος και η σκηνή της καταδίωξης με μια BMW 2002 Tii

BMW
Όσοι αγαπάμε τα μηχανοκίνητα θα θυμόμαστε τον ζεν πρεμιέ του Ελληνικού κινηματογράφου για το ρόλο του Χαρίδημου...