11.3 C
Athens
Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου, 2025

Λαυρέντης Διανέλλος: Η ψυχή του ελληνικού κινηματογράφου

Υπάρχουν ονόματα που δεν χρειάζονται φανφάρες για...

Βαγγέλης Βουλγαρίδης: Ο ευγενικός ζεν πρεμιέ

Τις περισσότερες φορές, ήταν εκείνοι οι δευτεραγωνιστές...
Blog Σελίδα 11

Ποιος Θανάσης 1968-1969

Ποιος Θανάσης

Η ταινία, “Ποιος Θανάσης” προβλήθηκε τη σαιζόν 1968-1969 και έκοψε 271.055 εισιτήρια. Ήρθε στην 25η θέση σε 108 ταινίες.

Το Ποιος Θανάσης!! αποτελεί διασκευή της ταινίας του 1961, “Το εξυπνο πουλί” (όπου η Άννα Φόνσου συμπρωταγωνιστεί με τον Κώστα Χατζηχρήστο), που βασίστηκε στο ομότιτλο θεατρικό των Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη.

-Πρόκειται για το κινηματογραφικό ντεμπούτο της Αιμιλία Υψηλάντη.
-Οι σκηνές στο κατάστημα του Προκόπη έχουν γυριστεί στην πλατεία Παπαλουκά (πρώην Χαλεπά), στη συνοικία Κυπριάδου.
-Η ταινία κυκλοφόρησε και με τη μορφή DVD στις 24 Ιανουαρίου του 2006.
-Η διανομή και εκμετάλλευση της ταινίας δεν ανήκει στην “Φίνος Φιλμ“.

Περίληψη της ταινίας, “Ποιος Θανάσης”

Ο Θανάσης Τρίκορφος (Θανάσης Βέγγος), έντιμος, ευχάριστος και φιλεύσπλαχνος καταστηματάρχης ηλεκτρικών συσκευών, εξυπηρετεί και διευκολύνει όλο τον κόσμο, παρ’ όλο που κι ο ίδιος περνά δυσκολίες. Κάποια στιγμή προσλαμβάνει στο κατάστημά του τη χαριτωμένη Στέλλα (Άννα Φόνσου), η οποία έχει απόλυτη ανάγκη να εργαστεί, διότι- συν τοις άλλοις – συντηρεί και τον χαρτοπαίχτη φίλο της, Αλέκο (Βαγγέλης Πλοιός), που απομυζά κάθε της οικονομία. Ο Θανάσης, γοητευμένος από τη σπιρτάδα και την καλή της καρδιά, την ερωτεύεται και νιώθει πανευτυχής. Το ίδιο αισθάνεται και η Στέλλα, αλλά το κρατά μυστικό, φοβούμενη την αντίδραση του φίλου της.

poios thanasis

Όταν ο καλοκάγαθος κι εύπιστος Θανάσης μαθαίνει για το δεσμό της απογοητεύεται, η πληγωμένη καρδιά του σκληραίνει και αποστασιοποιείται. Από γαλαντόμος καταστηματάρχης γίνεται δύστροπος, αυταρχικός και απαιτητικός έμπορος.

Στο μεταξύ δυο φίλοι του, ο Φώντας (Τάκης Μηλιάδης) και ο Παντελής (Γιώργος Βελέντζας), προσπαθούν να τον πείσουν να συνεργαστεί επιχειρηματικά με την κοσμική κυρία Μάργκαρετ Κοράκη (Αιμιλία Υψηλάντη), με απώτερο σκοπό να του «φάνε» το μαγαζί.

Η Στέλλα, που ακούει τυχαία τη συζήτηση και μαθαίνει για την παγίδα, που ετοιμάζονται να του στήσουν οι “καλοί του φίλοι”, θορυβείται κι αψηφώντας τα πάντα ματαιώνει τα σχέδιά τους την ύστατη στιγμή. Εξαιτίας αυτής της συμπεριφοράς αποκαλύπτεται κι ο έρωτάς της για το Θανάση.

Η ταινία συνδυάζει το κωμικό με το συγκινησιακό στοιχείο και τελειώνει με χάπι εντ.

Advertisement

Θου-Βου φαλακρός πράκτωρ – Επιχείρησις: Γης μαδιάμ 1969-1970

Θου-Βου φαλακρός πράκτωρ

Η ταινία, “Θου-Βου φαλακρός πράκτωρ – Επιχείρησις: Γης μαδιάμ” προβλήθηκε τη σαιζόν 1969-1970 και έκοψε 369.011 εισιτήρια. Ήρθε στην 9η θέση σε 99 ταινίες.

-Η ταινία ήταν συμπαραγωγή της “Φίνος Φιλμ” και της “ΘΒ Ταινίες γέλιου. Η διανομή και εκμετάλλευση της ταινίας δεν ανήκει στην “Φίνος Φιλμ.

thou vou 1
Ο Θανάσης Βέγγος στη ταινία, “Θου-Βου Φαλακρός Πράκτωρ, Επιχείρηση: Γης Μαδιάμ” του 1969.

Περίληψη της ταινίας, “Θου-Βου φαλακρός πράκτωρ – Επιχείρησις: Γης μαδιάμ”

Ο αδέξιος πράκτορας Θου-Βου (Θανάσης Βέγγος) παίρνει επιτέλους το δίπλωμά του, αλλά η κρίση του επαγγέλματος τον αναγκάζει να ανοίξει μαζί με έναν συνάδελφο του (Αντώνης Παπαδόπουλος), τον υποπράκτορα ΜΑΠ 31, ένα κινητό γραφείο πρακτόρων.

Πρώτοι τους πελάτες είναι ο σκηνοθέτης δραματικών ταινιών Τζίμης Παλούκας, ο σεναριογράφος του και ο παραγωγός του, μέλη της εταιρείας «Αχ Βαχ», οι οποίοι, βλέποντας τι ψώνια είναι, τους αναθέτουν τρεις φανταστικές αποστολές, με σκοπό να αποκτήσουν, κινηματογραφώντας τις γκάφες τους, ένα σπαρταριστό υλικό για την επόμενη ταινία τους…

Advertisement

Ένα ασύλληπτο κορόιδο 1968-1969

Ένα ασύλληπτο κορόιδο

Η ταινία, “Ένα ασύλληπτο κορόιδο” προβλήθηκε τη σαιζόν 1968-1969 και έκοψε 178.895 εισιτήρια. Ήρθε στην 40η θέση σε 108 ταινίες.

-Η ταινία ήταν συμπαραγωγή της “Φίνος Φιλμ” και της “ΘΒ Ταινίες γέλιου”. Η διανομή και εκμετάλλευση της ταινίας δεν ανήκει στην “Φίνος Φιλμ.
-Η ταινία κυκλοφόρησε και σε μορφή DVD στις 15 Μαΐου 2006.

Περίληψη της ταινίας, “Ένα ασύλληπτο κορόιδο”

Η ταινία προλογίζεται με εικόνες από τον πόλεμο και αφηγείται την κατάσταση στην Ελλάδα, κατά την αποχώρηση των γερμανικών στρατευμάτων. Κατόπιν η ταινία δείχνει τον Θανάση (Θανάσης Βέγγος), ο οποίος έχει κάνει γιουρούσι στους Γερμανούς, αλλά και τον πατέρα του (Θανάσης Βέγγος) που τον επιπλήττει για αυτές τις απερισκεψίες του. Στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της αποχώρησης οι Γερμανοί, ο στρατηγός φον Τζίφρεν (Τάκης Μηλιάδης), μαζί με δύο στρατιώτες του, κρύβουν έναν θησαυρό στην αυλή του Θανάση.

Η ταινία επιστρέφει στο σήμερα και δείχνει τον Θανάση, αφεντικό πια στο κουρείο των προγόνων του ως μπαρμπέρης, αντί να εργάζεται να ανακατεύεται σε ξένες υποθέσεις. Συγκεκριμένα, θα υπερασπιστεί πολλάκις τον Πασχάλη (Κώστας Σταυρινουδάκης), έναν φίλο του, ο οποίος αγαπάει την κόρη της κας Παναγούλας (Υβόνη Βλαδίμηρου), η οποία δεν τον θέλει για γαμπρό της.

Στο τέλος της σκηνής αυτής, ο Θανάσης εξιστορεί την ιστορία των προγόνων του, των Χατζηπαπαγεωργακοπουλοκωνσταντινογιαννοπουλέων, στον φίλο και πελάτη Σωτήρη (Γιώργος Βελέντζας). Αργότερα, ο κος Χαρούπογλου (Διονύσης Παπαγιαννόπουλος), που υπήρξε συνεργάτης των Γερμανών στην Κατοχή, θέλει να πάρει το οικοπεδάκι του Θανάση Κοψοχρονιά. Έτσι, βάζει τον Σταμάτη (Κώστας Μεντής) να τον ψήσει.

asilipto koroido 1

Ο Θανάσης, όμως, που αγαπούσε την κόρη του Χαρούπογλου, Λίζα (Νόρα Κατσέλη), μόλις άκουσε ότι θέλει να του μιλήσει, χάρηκε ιδιαιτέρως, επειδή πίστεψε πως τον θέλει για το θέμα της κόρης του. Στη συνέχεια ο Χαρούπογλου πάει για έναν ξύρισμα στον Θανάση. Οι δυο τους έρχονται σε μία άτυπη συμφωνία, φυσικά, ο καθένας για διαφορετικό σκοπό.

Στη συνέχεια η κόρη του Χαρούπογλου τον καλεί στο πάρτι της, κι αυτό ο Θανάσης το εκλαμβάνει σαν σοβαρή πρόταση. Από την άλλη η κόρη του Χαρούπογλου, θέλει απλώς «να σπάσει πλάκα, με το κορόιδο». Στη σκηνή του πάρτι, σε ένα παιχνίδι, αποκαλύπτεται ο έρωτας που νιώθει η Ελπίδα (Δώρα Φύτιζα), η υπηρέτρια, για τον Θανάση, χωρίς, όμως, εκείνος να το καταλαβαίνει ακόμα.

Το πάρτι τελειώνει άδοξα για τον Θανάση, καθώς σε ένα παιχνίδι που παίζουν πέφτει από τον πρώτο όροφο, ευτυχώς χωρίς να πάθει τίποτα. Την επόμενη μέρα, ο Θανάσης πάει να κάνει επίσημη πρόταση στον Χαρούπογλου, ώστε να του ζητήσει την κόρη του. Ο Χαρούπογλου, που απλά νομίζει ότι ο Θανάσης θα ερχόταν για το οικόπεδο, μόλις κατάλαβε τι συνέβαινε, γίνεται θηρίο: αφού τον πετάει έξω από το σπίτι του, ξεκινά να τον προσβάλλει με τον χειρότερο τρόπο. Ο Θανάσης παρεξηγείται τόσο πολύ, που του θίξανε τους προγόνους του, που σταματά να ξυρίζει και κλείνεται στο σπίτι του.

Μετά το πέρας 10 ημερών, ο Θανάσης ξετρυπώνει δειλά δειλά από το κουρείο του, μόνο με την ιδέα ότι θα μονομαχήσει με τον Χαρούπογλου. Ο Χαρούπογλου, βεβαίως, καμία πρόθεση να βοηθήσει τον Θανάση δεν έχει, παρά να σπάσει πλάκα. Η μονομαχία, φυσικά, είναι φτιαχτή. Ο Θανάσης που δεν το ξέρει όμως αποκαθιστά την τιμή του.

Στη μονομαχία ο Χαρούπογλου τραυματίζεται, προφανώς όχι πραγματικά. Ο Θανάσης όμως, αφελής καθώς είναι δεν το καταλαβαίνει και αρχίζει να ανησυχεί για τον Χαρούπογλου. Ωστόσο στη γειτονιά, επιστρέφουν, ως τουρίστες, ο φον Τζίφρεν και οι συνεργάτες του (Ζαννίνο και Δημήτρης Καρυστινός), για να πάρουν πίσω τον θησαυρό που είχαν κρύψει. Η πρώτη προσπάθειά τους είναι άκαρπη. Στη συνέχεια απευθύνονται στον Χαρούπογλου, για να τους βοηθήσει, όπως παλιότερα.

Η ταινία τελειώνει με τον Χαρούπογλου να κάνει το φάντασμα, επειδή δήθεν είχε πεθάνει λόγω της μονομαχίας. Ως φάντασμα ο Χαρούπογλου εκφοβίζει τον Θανάση. Και επειδή αγαθός όπως είναι ο Θανάσης πιστεύει την ιστορία του Χαρούπογλου, κλείνει τα μάτια του, ώστε να περάσουν και άλλα «φαντασματάκια» μέσα στο κουρείο, τα οποία φυσικά είναι οι Γερμανοί που θέλουν να ξεθάψουν τον θησαυρό. Όμως, έρχεται η Ελπίδα, η οποία είχε ακούσει την απάτη, και ανοίγει τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά τα μάτια του Θανάση.

Ο Θανάσης τότε ντύνεται Χίτλερ, με μία στολή που είχε κάνει γιουρούσι από τους Γερμανούς, και αποσπάει τον θησαυρό. Κατόπιν οδηγούνται όλοι στο αστυνομικό τμήμα. Τέλος, ο Θανάσης παντρεύεται την Ελπίδα. Πλέον δεν είναι κορόιδο, αλλά ποτέ δεν έπαψε να μάχεται την αδικία, όπου την έβλεπε.

Advertisement

Δόκτωρ Ζι-Βέγγος 1967-1968

Δόκτωρ Ζι-Βέγγος

Η ταινία, “Δόκτωρ Ζι-Βέγγος” προβλήθηκε τη σαιζόν 1967-1968 και έκοψε 268.968 εισιτήρια. Ήρθε στην 27η θέση σε 99 ταινίες.

-Η Μανταλένα ερμηνεύει το τραγούδι, “Άκου τα Αηδόνια” σε στίχους Χαράλαμπου Βασιλειάδη-Τσάντα και μουσική, Γιώργου Ζαμπέτα.

-Η ταινία είναι συμπαραγωγή της “Φίνος Φιλμ” και της “ΘΒ Ταινίες γέλιου”. Η διανομή και εκμετάλλευση της ταινίας δεν ανήκει στη “Φίνος Φιλμ.

Περίληψη της ταινίας, “Δόκτωρ Ζι-Βέγγος’

Η ταινία προλογίζεται με την ιστορία του Θανάση, “Θανάσης Βέγγος” που δεν μπορεί να μείνει σε μία δουλειά, καθώς κάνει όλο γκάφες. Μετά τον πρόλογο, κι ενώ ο Θανάσης, κουβαλά κάτι πάστες, πατάει μέσα στα γλυκά ενός μεταφορέα γλυκών, πυροδοτώντας μία μουσικοχορευτική μάχη με τον μεταφορέα, πετώντας ο ένας στον άλλον γλυκά.

Η ταινία συνεχίζει με τον Θανάση να εργάζεται σε ένα κουρείο, όταν κάποια στιγμή τελειώνει το οινόπνευμα, ο Θανάσης, τρέχει σε ένα παρακείμενο ιατρείο να ζητήσει λίγο. Εκεί, καθώς περιμένει να του ανοίξουν, τον βλέπει ο Απόστολος (Διονύσης Παπαγιαννόπουλος) ο οποίος χρειαζόταν έναν ιατρό, για να σώσει το κορίτσι του, την Μπέλλα (Μάρθα Νεστορίδου) που αποπειράται να αυτοκτονήσει, επειδή δεν της επιτρέπουν να πάρει εκείνον που αγαπά, τον Αύγουστο, έναν φτωχό λογιστή.

doctor zi veggos 1

Οι γονείς της Μπέλλας δεν τον θέλουν για γιαμπρό τους, εκτός κι αν γίνει αρχιλογιστής. Ο Θανάσης, χωρίς να μπορεί να πει λέξη, βρίσκεται στο σπίτι του Απόστολου, ώστε να εξετάσει την Μπέλλα. Κατόπιν, η Μπέλλα του εκμυστηρεύεται την ιστορία της και ο Θανάσης προτίθεται να τη συνδράμει, με την Μπέλλα πλέον να είναι χαρούμενη. Βλέποντας αυτό, ο Απόστολος μαγεύεται από τις ικανότητες του ιατρού, καθώς πολλοί προσπάθησαν να κάνουν καλά το κορίτσι του, αλλά κανείς, έως τώρα, δεν τα κατάφερε.

Κατόπιν, αφού απολύθηκε κι από το κουρείο έπιασε δουλειά σε μία ταβέρνα, ως γκαρσόνι, εκεί συναντά τον Απόστολο. Ένας φίλος του Απόστολου του μιλά εμπιστευτικά και του λέει ότι τον χρειάζεται στο σπίτι, αφότου σχολάσει. Ο Θανάσης δικαιολογεί την παρουσία του εκεί ότι δήθεν τάχα ελέγχει το φαγητό και την ποιότητά του.

Μετά από όλα αυτά, ο Θανάσης βρίσκεται στο σπίτι του Μπάμπη, του φίλου του Απόστολου. Ο Μπάμπης (Χρήστος Τσαγανέας) ήθηλε τον Θανάση, καθώς τον θεώρουσε για ιατρό, να υπογράφει ένα χαρτί που θα κλείνει την κουνιάδα του στο ψυχιατρείο. Η γυναίκα του Μπάμπη είχε έναν πλούσιο πατέρα, ο οποίος άφησε όλη του την περιουσία στις δύο κόρες του την Λευκή και την Ασπασία.

Η Λευκή, όμως, που ήταν ανήλικη δεν μπορούσε να την έχει μέχρι να ενηλικιωθεί, έτσι ο Μπάμπης την έλεγχε, που όταν πια έφτασε σε ηλικία ενηλικίωσης, θέλησε να τη βγάλη τρελή, ώστε να πάρει και το μερίδιο της κουνιάδας της.Παρ’ όλα αυτά, ο Θανάσης συναντά τη Λευκή, η οποία του εξηγεί όλη την υπόθεση, και δέχεται να τη βοηθήσει. Ωστόσο, την ερωτεύεται.

Αφού αναγκάζει με ένα κόλπο τον Μπάμπη να παραδεχτεί ότι ήθελε να τη βγάλει τρελή, πάει στο σπίτι της Λευκής με την προοπτική να γίνει άντρας της. Η Λευκή (Νόρα Κατσέλη) αργότερα τον πάει να ξεγεννήσει μία φίλη της. Και δέχεται μόνο και μόνο για χάρη της. Ωστόσο, ήταν τυχερός καθότι μέχρι να ανέβει στο δωμάτιο η γυναίκα γέννησε ένα αγοράκι, που τόσο πολύ το ήθελε ο άντρας της, μετά από τέσσερις κόρες. Ο σύζυγος λέει στον Θανάση ότι μετά το καλό που του έκανε, θα του δώσει οτιδήποτε του ζητήσει.

Ο Θανάσης πάει στη δουλειά του συζύγου, ο οποίος είναι ο διευθυντής του Αύγουστου (Κώστας Τύμβιος). Ο σύζυγος του δίνει μία επιταγή για να βάλει όσα μηδενικά θέλει, όμως ο Θανάσης τη σκίζει και αναφέρει στον σύζυγο πως θα επιθυμούσε να κάνει αρχιλογιστή τον Αύγουστο και με αυτόν τον τρόπο βοηθά, όπως είχε υποσχεθεί την Μπέλλα. Αργότερα, το ζευγάρι και ο Θανάσης περιμέναν τη Λευκή, που θα του αποκάλυπτε επιτέλους ποιον αγαπά. Ο Θανάσης ήταν σίγουρος πως αγαπά εκείνον.

Όμως, η Λευκή αγαπούσε τον Γιάγκο. Έτσι, απογοητευμένος, αφού έκανε τα πάντα να τους βοηθήσει όλους, χωρίς να μπορεί να βοηθήσει τον εαυτό του, παίρνει τον δρόμο του. Η ταινία τελειώνει με τον Θανάση να δουλεύει σε κουρείο, με ναυτική περιβολή, καθώς ζητούσαν έναν μικρό για το κουρείο.

Advertisement

Χαμένη ευτυχία 1966-1967

Χαμένη ευτυχία

Η ταινία, “Χαμένη ευτυχία” προβλήθηκε τη σαιζόν 1966-1967 και έκοψε 137.252 εισιτήρια. Ήρθε στην 47η θέση σε 117 ταινίες.

Παύλος Τάσιος, που υπήρξε χρόνια βοηθός σκηνοθέτη στην Φίνος Φιλμ, σκηνοθετεί αυτή την ταινία, η οποία είναι εμπνευσμένη από τη μεγάλη επιτυχία της εποχής, “Οι Ομπρέλες του Χερβούργου” του Ζακ Ντεμύ.

Ειρήνη Κουμαριανού και ο Μάκης Ρευματάς δεν αναγράφονται στους τίτλους.
-Το καστ της ταινίας είναι τελείως διαφορετικό από τους συνήθεις πρωταγωνιστές του Φίνου.

xameni eutixia 1

Περίληψη της ταινίας, “Χαμένη ευτυχία”

Η Ελένη (Μαριάννα Κουράκου) με την μητέρα της διατηρούν ένα κατάστημα ρούχων. Οι δουλειές δεν πηγαίνουν καλά και είναι καταχρεωμένες. Η μητέρα (Τασσώ Καββαδία) της την πιέζει να δεχτεί την προταση του Θάνου (Μηνάς Χρηστίδης), ενός πλούσιου άντρα και να παρατήσει την σχέση της με τον Πέτρο, έναν νεαρό που υπηρετεί την θητεία του στην Κύπρο.

Ο Πέτρος δεν δίνει σημάδια ζωής και η Ελένη, που είναι ήδη έγκυος από τον Πέτρο παντρεύεται τον Θάνο. Ο Πέτρος (Λευτέρης Βουρνάς) επιστρέφει και μετά τον θάνατο της γιαγιάς του κληρονομεί το σπίτι της και έναν τραπεζικό λογαριασμό. Ανοίγει ένα βενζινάδικο και αποφασίζει να παντρευτεί την Άννα, την κοπέλα που φρόντιζε την γιαγιά του…

Advertisement

Δουλειές του ποδαριού 1961-1962

Δουλειές του ποδαριού

Η ταινία, “Δουλειές του ποδαριού” προβλήθηκε στις αίθουσες Αθηνών, Πειραιά και προαστίων το 1962 και έκοψε 33.284 εισιτήρια, ενώ πήρε την 20η θέση από τις 68 ταινίες εκείνης της χρονιάς.

-Η ταινία αποτελεί το σίκουελ του Μήτρος και Μητρούσης στην Αθήνα του 1960, του ίδιου σκηνοθέτη, Στέλιου Τατασόπουλου και σεναριογράφου, Θεόδωρου Τέμπου, αλλά αυτήν την φορά και με την συμμετοχή της Φίνος Φιλμ στην παραγωγή της.

doulies tou podariou 1

Περίληψη της ταινίας, “Δουλειές του ποδαριού”

Ο Μήτρος (Θανάσης Βέγγος) κι ο Μητρούσης είναι δύο φτωχοί φουκαράδες και γκαφατζήδες φίλοι που προσπαθούν να επιβιώσουν στην πρωτεύουσα κάνοντας διάφορες δουλειές του ποδαριού. Με τα χρέη τους να συσσωρεύονται συνέχεια, από τη σπιτονοικοκυρά τους που τις χρωστούν τα ενοίκια, μέχρι τον περιπτερά και την ταβέρνα, ο Μήτρος με τον Μητρούση αποφασίζουν να δημιουργήσουν ένα εργαστήριο για να παρασκευάσουν ένα φάρμακο κατά της τριχόπτωσης.

Με τους πελάτες να πληθαίνουν συνεχώς, οι οποίοι πίστεψαν ότι όντως έχει βρεθεί το φάρμακο, οι δυο φίλοι αρχίζουν να παίρνουν μια οικονομική ανάσα. Ωστόσο όταν αρχίζουν οι πελάτες τους να βλέπουν ότι δεν υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα για την τριχόπτωσή τους και καταλαβαίνουν ότι έπεσαν θύματα απάτης του Μήτρου και του Μητρούση (Φραγκίσκος Μανέλλης) τους παίρνουν στο κυνήγι.

Για καλή τους τύχη, η συνταγή τους για την τριχόπτωση θα πέσει στα χέρια ένας έξυπνου βιομήχανου, και αυτό που δεν κατάφεραν οι δύο φουκαράδες φίλοι, θα το κάνει αυτός τελειοποιώντας τη συνταγή τους. Έτσι, οι δύο φίλοι γίνονται ξαφνικά πάμπλουτοι από την εφεύρεσή τους με τον Μήτρο να αποφασίζει να ζητήσει σε γάμο την κόρη μιας γειτόνισσας, αφού είναι από καιρό ερωτευμένος μαζί της.

Παρά τα χρήματα και την επιτυχία του φαρμάκου, η κόρη της γειτόνισσας αρνείται την πρόταση γάμου του Μήτρου, καθώς αυτήν αγαπάει έναν ποδοσφαιριστή.

Advertisement

Εσπαντρίγιες: Όταν έγιναν μόδα τη δεκαετία του 1940 με σταρ του Χόλυγουντ

Εσπαντρίγιες

Oι εσπαντρίγιες είναι ένα αγροτικό παπούτσι του 1322 που σήμερα φιγουράρει στις βιτρίνες των μεγαλύτερων οίκων μόδας παγκοσμίως.

Πρωτοεμφανίστηκαν στις περιοχές της Καταλονίας, στην ιστορική περιοχή της Οξιτανίας της Γαλλίας και στη Χώρα των Βάσκων και πήραν το όνομά τους από το “esparto”, ένα σκληρό, συρματόχορτο που μοιάζει με μπαμπού και με αυτό έφτιαχναν σχοινί και καλάθια. Ήταν τα παπούτσια των αγροτών του 14ου αιώνα και τα φορούσαν άνδρες και γυναίκες.

Εσπαντρίγιες

Έγιναν μόδα στις Ηνωμένες Πολιτείες τη δεκαετία του 1940 με τις σταρ του Χόλυγουντ να «υποκύπτουν» στο μοναδικό τους στυλ. Η Ρίτα Χέιγουορθ στην ταινία του 1947 “The Lady From Shanghai” και η Λορίν Μπακόλ (Lauren Bacall) στην ταινία “Key Largο” του 1948 με το διάσημο παπούτσι δεμένο με κορδόνι στον αστράγαλό της.

Μια δεκαετία αργότερα, η Γκρέις Κέλι τις φόρεσε σε κοραλί χρώμα στο “High Society” (1956) και τις συνδύασε με πουκάμισο και σορτς στο, “To Catch a Thief” (1955) του Άλφρεντ Χίτσκοκ.

Έγιναν δημοφιλείς για πρώτη φορά από τον Γάλλο σχεδιαστή μόδας Ιβ Σεν Λοράν όταν σε μια εμπορική έκθεση στο Παρίσι το 1970, ήρθε σε επαφή με τον Ισπανό κατασκευαστή Castañer και δημιούργησαν ψηλοτάκουνες εσπαντρίγιες κεντημένες με χρυσή κλωστή σε σχήμα σφήνας και σατέν κορδέλα.

H συγκεκριμένη ισπανική οικογενειακή εταιρεία που ιδρύθηκε το 1927, είναι η αγαπημένη της Κέιτ Μίντλετον που προτιμά χειροποίητες εσπαντρίγιες σε ουδέτερες αποχρώσεις, σύμφωνα με το Ηello. Μετρά αμέτρητες συνεργασίες με διεθνείς οίκους και εμβληματικούς σχεδιαστές.

espadrilles 1

Όπως και να είναι σχεδιασμένα τα θρυλικά παπούτσια του καλοκαιριού φημίζονται για τη σταθερότητά τους με το μοναδικό χοντρό τακούνι, με ή χωρίς κορδέλα, καθιστώντας τα ιδανικά για όλη την ημέρα. Κυκλοφορούν σε μία πλούσια παλέτα χρωμάτων και με τις υφαντές τους λεπτομέρειες προσδίδουν ένα ιδιαίτερο φυσικό στυλ σε κάθε ντύσιμο και σε κάθε περίσταση.

Advertisement

Κληματαριά: Η ταβέρνα της ταινίας, “Ο μεθύστακας” που φτιάχτηκε με χρήματα του Ωνάση

ταβέρνα

Η απίθανη ιστορία της Κληματαριάς, της ταβέρνας στα σκαλάκια της οδού Κλεψύδρας, η οποία χτίστηκε με μια βαλίτσα χρήματα που έστειλε ο Αριστοτέλης Ωνάσης.

Ταβέρνα ιστορική, η οποία μάλιστα έχει κάνει την κινηματογραφική διαδρομή της. Ο λόγος για την “Κληματαριά” στην Πλάκα. Σε αυτή ο Ορέστης Μακρής ως “Μεθύστακας” δοκιμάζει κρασιά, ενώ αποτέλεσε σκηνικό και για το “Αλίμονο στους νέους” με τον Δημήτρη Χορν.

methistakas 1

Αποτέλεσε μια από τις στάσεις στον περίπατο στις παλιές ταβέρνες της Αθήνας που είχε διοργανώσει το Μουσείο Σχολικής Ιστορίας, με οδηγό τον συγγραφέα, Κώστα Στοφόρο.

Η “Κληματαριά” βρισκόταν στην Πλάκα, συγκεκριμένα στα σκαλάκια της οδού Κλεψύδρας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ο τρόπος με τον οποίο άνοιξε. Στην παλιά ταβέρνα του Κρητικού σύχναζε ο Αριστοτέλης Ωνάσης. Εκεί εργαζόταν ο Μάκης Καμάρας, ως μετρ. Μια μέρα εκμυστηρεύτηκε στον Ωνάση το μεγάλο όνειρό του. Ήθελε να ανοίξει τη δική του ταβέρνα.

Την άλλη μέρα, ο οδηγός του Ωνάση έφτασε στην ταβέρνα του Κρητικού. Ζήτησε τον Μάκη και του παρέδωσε μια βαλίτσα με χρήματα. Έτσι δημιουργήθηκε η “Κληματαριά”…

Advertisement

Όταν ο Λάμπρος Κωνσταντάρας πήγε στο γήπεδο την Τζένη Καρέζη

γήπεδο

Μία ατάκα του ήταν αρκετή για να δείξει τη διέξοδο στα προβλήματα της εποχής. Πληθωρικός στις εκφράσεις του, με άφθονο υποκριτικό ταλέντο, αυθεντικός κωμικός ηθοποιός, έμεινε στην ιστορία του Ελληνικού κινηματογράφου ως ο αρχοντάνθρωπος, ο μπον βιβέρ και ο γλεντζές.

Ο λόγος για τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, τον σπουδαίο ηθοποιό που 24 χρόνια μετά τα φευγιό του από τη ζωή, διαψεύδει περίτρανα το… «ουδείς αναντικατάστατος». Ο Κωνσταντάρας αγάπησε με πάθος την υποκριτική και την υπηρέτησε πιστά είτε από το σανίδι, είτε από το πανί ή τη μικρή οθόνη ως ο «Ζάχος Δόγγανος» στη σειρά, «Εκείνες κι εγώ».

Η υποκριτική ήταν η μία του αγάπη. Γιατί η άλλη ήταν η ΑΕΚ, στην οποία επίσης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος. Κι ας μην κατάφερε να την υπηρετήσει από το πόστο του τερματοφύλακα, όπως αρχικά είχε προσπαθήσει. Το έκανε, όμως, και μάλιστα με πάθος από τις κερκίδες, μένοντας στην ιστορία ως ένας από τους γνωστούς και φανατικούς Αεκτζήδες.

Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας από μικρός είχε ασχοληθεί με τον αθλητισμό, ενώ προτού τού μπει το μικρόβιο της υποκριτικής, έπαιζε στην ΑΕΚ, στη θέση του αναπληρωματικού τερματοφύλακα. Και μπορεί γκολκίπερ να μην έγινε, αλλά η αγάπη του για τον αθλητισμό και δη για το ποδόσφαιρο, παρέμενε.

Έτσι, θέλησε κάποτε αυτή την αγάπη να τη μεταδώσει στην καλή του φίλη, Τζένη Καρέζη.

lampros tzeni

Το «βάπτισμα του πυρός» και η δεύτερη φορά

Με τη σπουδαία ηθοποιό είχαν φιλικές σχέσεις. Το 1959 ο Λάμπρος Κωνσταντάρας σκέφτηκε να «μυήσει» την Τζένη Καρέζη στο ποδόσφαιρο.

Η αλήθεια είναι ότι εκείνη ήταν ανίδεη από ποδόσφαιρο, γι’ αυτό και ο Κωνσταντάρας αποφάσισε στο πρώτο «βάπτισμα του πυρός» να την πάει ο γιος του Δημήτρης, σε αγώνα του Ολυμπιακού με τη Μίλαν, μιας και ο νεαρός Κωνσταντάρας υποστήριζε την ομάδα του Πειραιά.

Όπως διηγείται ο ίδιος ο Δημήτρης Κωνσταντάρας στο βιβλίο του «Λάμπρος Κωνσταντάρας, μέσα απ’ τα δικά μου μάτια» (Εκδόσεις Καστανιώτη), η Καρέζη στο σημαντικό εκείνο αγώνα δεν είχε σταματήσει να του κάνει ερωτήσεις (στην ίδια παρέα ήταν επίσης ο μεγάλος Ιάκωβος Καμπανέλλης) μιας και οι απορίες της άπειρης στα ποδοσφαιρικά ηθοποιού ήταν πολλές.

Στη συνέχεια, όμως, οι χαριτωμένες απορίες της έγιναν κουραστικές κι ενόχλησαν όσους βρίσκονταν στην ίδια σειρά με τη διάσημη παρέα. «Η Τζένη και ο Καμπανέλλης όμως το διασκέδαζαν αφόρητα. Γελούσαν, έκαναν σχόλια, μιλούσαν για τον Παναθηναϊκό μέσα στου Καραϊσκάκη, έλεγαν ανέκδοτα, σχολίαζαν τον Σιδέρη», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Κωνσταντάρας, ο οποίος φοβόταν ότι στο τέλος θα έτρωγαν μπουκάλια στο κεφάλι, ειδικά όταν ισοφαρίστηκε ο Ολυμπιακός.

Η Τζένη Καρέζη ενθουσιάστηκε με την πρώτη της στο γήπεδο και ήθελε να ξαναπάει. Έτσι, ο Λάμπρος Κωνσταντάρας αποφάσισε να την πάρει μαζί του σε αγώνα της ΑΕΚ, αυτή τη φορά. Αλλά, έλα, όμως, που ο γιος του δεν του είχε πει ότι ήταν λίγο «επικίνδυνη» για πρόκληση… θερμού επεισοδίου.

Και αυτό παραλίγο να προκληθεί και την Καρέζη με τον Κωνσταντάρα κόντεψαν να τους λιντσάρουν, όταν η ηθοποιός πανηγύρισε έξαλλα σε γκολ που έφαγε η ΑΕΚ.

Και ήταν τέτοιος ο εκνευρισμός του Κωνσταντάρα που τα έχωσε στο γιο του, επειδή δεν τον είχε προειδοποιήσει.

lampros tzeni 1

Το αστείο περιστατικό στο σανίδι

Η αγάπη για την ομάδα του ήταν γνωστή σε όλους τους συναδέλφους του, με τους οποίους αρκετές φορές έστηνε ολόκληρους καβγάδες. Μία από αυτές που τσακώνονταν για τα αντίθετα ποδοσφαιρικά τους φρονήματα, ήταν η Μάρω Κοντού, γνωστή για τα ολυμπιακά της αισθήματα.

Η Μάρω Κοντού, όμως, ήταν και μάρτυρας ενός αστείου περιστατικού που έλαβε χώρα πάνω στο σανίδι την ώρα της παράστασης.

«Ήταν Κυριακή απόγευμα, είχε ένα πάρα πολύ σημαντικό ματς και παίζαμε τη “Βροχή” του Μωμ. Κι εγώ είμαι μία πόρνη που έπρεπε να γονατίσω στον πάστορα, που ήταν ο Κωνσταντάρας, και να μου δώσει άφεση αμαρτιών. Και όπως γονατίζω και πέφτει το κεφάλι μου στο ύψος αυτό άκουγα μια μετάδοση αγώνα. Τι είχε κάνει; Είχε βάλει από εδώ το ακουστικό να μη βλέπει ο κόσμος, το τρανζίστορ μέσα στο ράσο και άκουγε συγχρόνως την ομάδα», διηγήθηκε η ηθοποιός στην πρωινή εκπομπή, στη «Φωλιά των Κου Κου».

Advertisement

Τα αγαπημένα κατοικίδια των μεγάλων σταρ του ελληνικού κινηματογράφου

κατοικίδια

Το σημερινό μας θέμα έχει επικεντρωθεί στα αγαπημένα κατοικίδια των μεγάλων σταρ του ελληνικού κινηματογράφου.

Οι πιο πολλοί είχαν έναν μικρό τετράποδο φίλο, πιστό και χαδιάρη να τους περιμένει μετά το θέατρο στο σπίτι τους όλο χαρά κουνώντας την ουρά ή νιαουρίζοντας με νάζι.

Η Ζωή Λάσκαρη, η Αλίκη Βουγιουκλάκη, η Νόρα Βαλσάμη και άλλοι πολλοί, ποζάρουν παρακάτω, με τα αγαπημένα τους χνουδωτά ζωάκια. Εξαίρεση η Ζωζώ Σαπουντζάκη που κάνει τη διαφορά – μιάς και μας δείχνει ένα πανέμορφο γκρι παπαγάλο!

zoa 1

Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπουμε την Αλίκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ να κρατούν στα χέρια τους το αγαπημένο τους μαύρο σκυλάκι κανίς, την Καλίκα!

Μεγαλόσωμα σκυλιά

Στα αριστερά η Νόρα Βαλσάμη με το αγαπημένο της πανέμορφο Κόλεϊ, τον Τονίνο! Ο Τονίνο έλεγε η Νόρα ότι ήταν πολύ επιφυλακτικός με τον φακό, και έτσι τους δυσκόλεψε για μια καλή λήψη!

Στα δεξία ο Αλέκος Αλεξανδράκης με το αγέρωχο λυκόσκυλο του. Ο Αλέκος αγαπούσε πολύ τα μεγαλόσωμα σκυλιά, αλλά και τα άγνωστα σκυλιά του δρόμου που δεν ήταν από μεγάλη ράτσα. Το (αγνώστου ονόματος) λυκόσκυλο του Αλέκου εκτός από πολύ καλός του φίλος ήταν και ένας πολύ καλός φύλακας για την εξοχική κατοικία του.

zoa 2

Η Μέμα Σταθοπούλου δήλωνε πως δεν αγαπάει τίποτε περισσότερο από την ελευθερία της, την δουλειά της και τον Μιλού – το πανέμορφο Γιορκσάϊρ τεριέ που κρατάει στην αγκαλιά της!

Η Ζωή Λάσκαρη λάτρευε τις γάτες, και ιδιαίτερα την ζωηρή σιάμ γατούλα της που άκουγε στο όνομα, Γεωργία!

zoa 4
zoa 3

Μαύρο ή άσπρο κανίς; Πάνω η Τζένη Καρέζη με το αγαπημένη της σκυλίτσα Τζέγια και κάτω η Ρένα Βλαχοπούλου αγκαλιά με την όμορφη σκυλίτσα της Λούσυ!

zoa 5

Η Μάρθα Καραγιάννη λάτρευε τα σκυλιά! Εδώ με το αγαπημένο της καφετί μπόξερ τον Στάλιν ο οποίος κουνούσε την ανύπαρκτη σχεδόν ουρά του όταν έμπαινες στο διαμέρισμα της σταρ!

Αριστερά ο Φαίδων Γεωργίτσης στο κτήμα του στην Παιανία με τον σκύλο του.

gata

Ο πασίγνωστος κι αγαπημένος μας ηθοποιός, Λάμπρος Κωνσταντάρας είχε μεγάλη αγάπη στην γάτα του. Στο τέλος της ζωής του αποσύρθηκε από το θέατρο και από τα φώτα της δημοσιότητας. Κλείστηκε στο σπίτι, παρέα με την οικογένεια του και την γκρι μικρή γατούλα του.

zoa 6

Ο παπαγάλος της Ζωζώς

Η Έλενα Ναθαναήλ είχε αδυναμία στα γατάκια. Εδώ σ’ ένα τρυφερό ενσταντανέ σε κάποιο διάλειμμα γυρίσματος, αγκαλιάζει ένα γατάκι που βρέθηκε εκεί κοντά. Ο φακός την τράβηξε χωρίς να το ξέρει.

Η Ελένη Ανουσάκη με τον πιστό φιλαράκο της, χρώματος καφετί και ράτσας κόκερ, τον Γκούφι!
Η Ελένη δεν δίσταζε – παρά την κούραση της, να τον βγάζει έξω βόλτα ακόμη και στις 4 η ώρα το πρωί, αν της το ζητούσε ο ίδιος!

Τέλος η Ζωζώ Σαπουντζάκη και ο ζωηρός παπαγάλος της ο Κοκό! Ο παπαγάλος ράτσας, ζακό της Ζωζώς ήταν δώρο ενός φανατικού θαυμαστή της. Τον έστειλε ως δώρο μαζί με το κλουβί του στο θέατρο Βέμπο όπου δούλευε τότε. Ο Κοκό δεν άργησε να γίνει η μασκότ του θεάτρου. Είχε ξεσηκώσει όλα τα τραγούδια της παράστασης και κάποιες συγκεκριμένες λέξεις.

Ο Μίμης Φωτόπουλος τότε συνήθιζε να κάνει παρωδία ατάκες από παλιά του νούμερα όπως το “να κάθεσαι..” και ο παπαγάλος το επαναλάμβανε συνέχεια.

Τον Κοκό τον κράτησε αρκετό καιρό και στο σπίτι της αλλά επειδή έκανε πολύ φασαρία τον χάρισε σε μία φίλη της. Κάποιοι της είχαν πει ότι ο παπαγάλος στο σπίτι είναι γρουσουζιά όπως έλεγαν επίσης και για τις μαύρες γάτες…

Ευτυχώς που δεν πιστεύουν πλέον οι σύγχρονοι άνθρωποι σε αυτές τις μεσαιωνικές αντιλήψεις. Ας ελπίσουμε, πως, όλοι οι αγώνες για τα δικαιώματα και την προστασία των ζώων, θα έχουν θετικό αποτέλεσμα και περισσότερα ενεργά μέλη σε όλο τον κόσμο.

Πηγή άρθρου: koitamagazine.gr

Advertisement

Cash or Trash: Η τσάντα που κρατούσε η Αλίκη στην ταινία, Μοντέρνα Σταχτοπούτα

Cash or Trash

Μία τσάντα που κρατούσε η Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία, “Μοντέρνα Σταχτοπούτα” βγήκε στο σφυρί του Cash or Trash.

Η Μαίρη, μακιγιέζ, έχοντας ακολουθήσει τα βήματα του πατέρα της, που ήταν στενός συνεργάτης της Αλίκης Βουγιουκλάκη στην ταινία, έφερε στην εκπομπή την τσάντα που κρατούσε η σταρ, όταν βγήκε βόλτα στη Ρώμη, φορώντας μια μακριά τουαλέτα.

Η Μαίρη από τον Ωρωπό Αττικής παρουσιάστηκε στο πλατό της εκπομπής, “Cash or Trash” που παρουσιάζει η Δέσποινα Μοιραράκη, έχοντας μαζί της το τσαντάκι που κρατούσε η Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία, “Μοντέρνα Σταχτοπούτα“.

tsanta

Η διαγωνιζόμενο ανέφερε στην εκπομπή ότι εργάζεται εδώ και 38 χρόνια ως μακιγιέζ στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο, έχοντας ακολουθήσει τα βήματα του πατέρα της, Γιώργου Σταυρακάκη, ο οποίος συνεργάστηκε με την Αλίκη Βουγιουκλάκη στη συγκεκριμένη ταινία.

-Αυτό το υπέροχο και σικάτο τσαντάκι το κρατούσε η Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία, “Μοντέρνα Σταχτοπούτα” το 1965, πηγαίνοντας στην Ιταλία με αυτή την πολύ όμορφη λευκή της τουαλέτα. Είναι custom made, δηλαδή έχει ραφτεί αποκλειστικά για αυτή την τουαλέτα, ανέφερε χαρακτηριστικά η παίκτρια του Cash or Trash.

-Έτυχε να συνεργαστούν σε αυτή την ταινία, την έβαψε ο πατέρας μου, και αφού τελείωσαν τα γυρίσματα, του το χάρισε για τη μητέρα μου, συμπληρώνει.

Ωστόσο, παρότι η πρώτη εκτίμηση έκανε λόγο για 500 ευρώ, οι υποψήφιοι αγοραστές δεν έδειξαν να προτίθενται να ανέβουν ψηλότερα από το ποσό των 150 ευρώ.

Το γεγονός αυτό δυσαρέστησε την παίκτρια, η οποία τελικά απέσυρε το αντικείμενό της από τη δημοπρασία του Cash or Trash χωρίς να δεχθεί την προσφορά.

Advertisement

Γιούλη Σταμουλάκη

Γιούλη Σταμουλάκη

Την Γιούλη Σταμουλάκη την έχουμε δει σε ταινίες όπως, “Σ΄αγαπώ” με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και “Ο μάγκας με το τρίκυκλο” με τον Σταύρο Παράβα.

Ηθοποιός από πολύ μικρή, σε παιδικές παραστάσεις, έπαιξε σε πολλά είδη θεάτρου, ταινίες και τηλεοπτικές σειρές με επιτυχία. Έχει αποσυρθεί πολλά χρόνια, από τα φώτα της δημοσιότητας.

Γεννημένη στις 28 Δεκεμβρίου -Αιγόκερως δηλαδή- στα Τρίκαλα Θεσσαλίας, μετά τις παιδικές παραστάσεις και αφού ενηλικιώθηκε, σπούδασε στη δραματική σχολή, Κατσέλη.

stamoulaki 2

Αμέσως μετά την αποφοίτησή της, εμφανίζεται στο θέατρο, Αττικό στην κωμωδία των Τσιφόρου – Βασιλειάδη, “Τι γίνεται μετά την κουλούρα;”. Από τότε αρχίζει η ανοδική της πορεία στο καλλιτεχνικό στερέωμα, με συμμετοχή σε ταινίες, σίριαλ και παραστάσεις.

Η Γιούλη Σταμουλάκη έπαιξε δίπλα σε μεγάλους πρωταγωνιστές και θιάσους, με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, τον Ντίνο Ηλιόπουλο, τον Νίκο Ρίζο, τον Σωτήρη Μουστάκα κ.α.

Στο κινηματογράφο εμφανίζεται για πρώτη φορά στην ταινία, “Αμαρτωλά χέρια” του 1963, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Γαλάτη. Παίζει συνολικά σε 15 ταινίες όπως: “Τα δυο πόδια σ’ ένα παπούτσι“, “Σ’ αγαπώ”, “Ξύπνα Βασίλη”, “Ο μάγκας με το τρίκυκλο”, “Ο Στρατής παραστράτησε”, “Ο βιασμός μιας παρθένας”, “Ένα αστείο κορίτσι” με τελευταία εμφάνιση το 1980, στην ταινία, “Τώρα θέλω τώρα”.

stamoulaki 1

Στην τηλεόραση την είδαμε για πρώτη φορά στην εκπομπή, “Τ’ αστέρια στ’ αστέρια” που παιζόταν για δύο χρόνια, αλλά η μεγάλη της επιτυχία -και προσωπική- ήταν το σίριαλ, “Η τύχη της Μαρούλας”, βασισμένο στο έργο του Δημητρίου Κορομηλά, που παίχτηκε καλοκαίρι του 1978 και σάρωνε στις θεαματικότητες, ενώ η Γιούλη Σταμουλάκη είχε μεγάλη συμμετοχή και στα χρόνια της βιντεοταινίας, 1985 με 1988.

Στην προσωπική της ζωή, η Γιούλη Σταμουλάκη έκανε δύο γάμους σταθμούς. Ο πρώτος με τον τραγουδιστή, Φίλιππο Νικολάου στα ΄70ς, ο οποίος ήταν σούπερ σταρ και ο γάμος τους ήταν το καλλιτεχνικό γεγονός της χρονιάς. Ο δεύτερος ήταν με το θεατρικό συγγραφέα και δημοσιογράφο, Βύρωνα Μακρίδη, με τον οποίο έμειναν μαζί μέχρι το τέλος της ζωής του, το Μάρτιο του 2013.

Γιούλη Σταμουλάκη: Φιλμογραφία

ΈτοςΤίτλος ταινίας
1963Αμαρτωλά χέρια 
1963Τα παιδιά της Μανταλένας 
1966Ο βιασμός μιας παρθένας 
1967Ματωμένη γη 
1969Ξύπνα Βασίλη 
1969Ο Στρατής παραστράτησε 
1969Τα δυο πόδια σ’ ένα παπούτσι 
1970Ένα αστείο κορίτσι 
1970Όσο υπάρχει έρωτας 
1971Κάτω οι άντρες 
1971Καταναλωτική κοινωνία 
1971Μια Ελληνίδα στο χαρέμι 
1971Σ’ αγαπώ 
1972Ο μάγκας με το τρίκυκλο 
ΈτοςΤίτλος ταινίας
1980Τώρα θέλω τώρα 
1985Φουτ μπωλ 
1986Άντρα θέλω!… Τώρα τον θέλω! 
1986Ένα τρελλό – τρελλό μέντιουμ 
1986Εδώ και τώρα λιτότητα 
1986Κλαδική εραστών 
1986Κοψοχέρης πρασινοφρουρός 
1986Ο θείος από το Τέξας 
1986Ο παπαφαγάνας 
1987Κόκκορας στο χαρέμι του 
1987Συζυγικά μαθήματα 
1988Διακοπές του κερατά 
1988Η ζωή αρχίζει στα σαράντα 
1988Η τρελλή συμμορία της πεθεράς 
1988Ο Ταμτάκος στο ναυτικό 
1988Ο κοντός με το παπάκι 
ΈτοςΤίτλος σειράςΚανάλι
1972|1972Στησιχόρου ’73ΥΕΝΕΔ
1975|1975Άσε τον κόσμο να γελάσει ΥΕΝΕΔ
1978|1978Η τύχη της Μαρούλας ΕΡΤ
1979|1979Το ημερολόγιο ενός Θυρωρού ΥΕΝΕΔ
1983|1983Η κάθοδος ΕΡΤ
1986|1986Τρεις και ο Κούκος ΕΡΤ 
1987|1987Η κυρία μας ΕΡΤ
Advertisement

Μία ματιά και εδώ..

5 αποκαλύψεις για την ταινία, Το κλωτσοσκούφι

Το κλωτσοσκούφι
Η ταινία, “Το κλωτσοσκούφι” προβλήθηκε τη σαιζόν 1959-1960 και έκοψε 202.542 εισιτήρια. Ήρθε στη 2η θέση σε 52 ταινίες.Ο δημοσιογράφος και αρθρογράφος του ellinikoskinimatografos.gr,...

Η φοβία που απέκτησε η Αλίκη Βουγιουκλάκη

φοβία
Το 1964 η Αλίκη Βουγιουκλάκη συμπρωταγωνιστεί με τον Αλέκο Αλεξανδράκη στην μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία "Η Σωφερίνα" σε σενάριο του Γιώργου Ρούσου και σκηνοθεσία του μεγάλου...