Η ταινία, “The Κόπανοι” προβλήθηκε τη σαιζόν 1987-1988 και έκοψε 15.000 εισιτήρια (ο αριθμός εισιτηρίων είναι πανελλαδικός και όχι πρώτης προβολής Αθηναϊκών αιθουσών). Ήρθε στην 8η θέση σε 20 ταινίες. -Ο εναλλακτικός τίτλος της ταινίας είναι, “Και οι 8 ήταν βλήματα”.
Περίληψη της ταινίας, “The Κόπανοι”
Ο Λεωνίδας (Γιώργος Κωνσταντίνου) ένας αποτυχημένος ληστής, πιστεύει ότι θα πιάσει την καλή με το κόλπο που του προτείνει ο Μπάμπης (Κώστας Καραγιώργης), γνωστός στην πιάτσα και ως «δάσκαλος». Στήνει λοιπόν με τους φίλους μια συμμορία για τη ληστεία μιας τράπεζας, αλλά η επιχείρηση στέφεται από πλήρη αποτυχία. Ο Μπάμπης όμως χρησιμοποίησε τον Λεωνίδα για να δημιουργήσει αντιπερισπασμό και να ληστέψει ανενόχλητος ένα κοντινό κοσμηματοπωλείο όπως το είχε σχεδιάσει. Όταν ο Λεωνίδας αντιλαμβάνεται τι έγινε αποφασίζει να εκδικηθεί τον «δάσκαλο». Η συμπλοκή που ακολουθεί έχει ως αποτέλεσμα να καταλήξουν όλοι στο νοσοκομείο.
Στα σπίτια των παλιών σταρ του σινεμά μας ξεναγεί μέσα από τις εικόνες του περιοδικού ΟΚ! ο Μάκης Δελαπόρτας. Ο ηθοποιός και βιογράφος βρέθηκε δίπλα σε αρκετούς από τους σταρς με τους οποίους είχε προσωπική σχέση και μοιράζεται μαζί μας ιστορίες τους, αλλά και σπάνιο φωτογραφικό υλικό. Ένα από τα σπίτια από τα οποία έχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό ήταν αυτό που ζούσε η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ, στην οδό Στησιχόρου.
Διαβάστε πως αφηγείται ο Μάκης Δελαπόρτας την ιστορία αυτού του σπιτιού.
Από τα πρώτα της βήματα στο θέατρο το όνειρό της Αλίκης Βουγιουκλάκη ήταν να αποκτήσει ένα σπίτι έτσι όπως εκείνη το ονειρευόταν κι έτσι όπως θα ταίριαζε σε μια σταρ του δικού της βεληνεκούς. Το όνειρό της έγινε πραγματικότητα το 1963, όταν μετά την πρώτη της θριαμβευτική περιοδεία σε όλη την Ελλάδα κατάφερε να αγοράσει το ιστορικό διαμέρισμα της οδού Στησιχόρου, 350 τ.μ., έναντι δύο εκατομμυρίων δραχμών.
Ένα οροφοδιαμέρισμα δέκα δωματίων με τεράστιο σαλόνι, τραπεζαρία, γραφείο, μπουντουάρ, βεστιάριο, άψογα επιπλωμένο και διακοσμημένο. Κάποιες φήμες έλεγαν πως το συγκεκριμένο διαμέρισμα ήταν κάτι σαν αντάλλαγμα της βασίλισσας Φρειδερίκης στην Αλίκη προκειμένου να εγκαταλείψει τον διάδοχο Κωνσταντίνο, αφού συζητιόταν έντονα πως είχαν κρυφή σχέση. Άλλες, πάλι, έλεγαν πως ο διάδοχος της το έκανε δώρο για να την έχει κοντά του, αφού το διαμέρισμα ήταν πίσω από τα ανάκτορα.
Η αλήθεια όμως ήταν πως η Αλίκη αγόρασε με τα δικά της χρήματα αυτό το υπέροχο διαμέρισμα δίνοντας όλες τις οικονομίες που είχε συγκεντρώσει, όχι μόνο από την περιοδεία της αλλά και από τις κινηματογραφικές της επιτυχίες, στήνοντας πλέον εκεί το δικό της παλάτι. Αγάπησε πολύ το σπίτι αυτό και έζησε εκεί μέχρι το τέλος της ζωής της.
Από το ανάκτορο της Στησιχόρου πέρασαν όλοι οι σημαντικοί άνθρωποι της Τέχνης και των γραμμάτων των τελευταίων δεκαετιών, αφού η οικοδέσποινα ήταν πολύ κοινωνική και φιλόξενη και οι συγκεντρώσεις της, καθώς και τα πάρτι και οι δεξιώσεις της άφησαν εποχή. Το παλάτι της οδού Στησιχόρου συνδέεται και με την πρόταση γάμου του Δημήτρη Παπαμιχαήλ στην Αλίκη.
Ο ίδιος μου είχε εκμυστηρευτεί: «Όταν η Αλίκη με κάλεσε για να μου δείξει το σπίτι που μόλις είχε αγοράσει με τα χρήματα που είχε βγάλει από τη μεγάλη περιοδεία της, εντυπωσιάστηκα. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Της είπα: “Βρε Αλίκη μου, πώς θα ζήσεις εδώ μέσα μόνη σου; Το σπίτι είναι τεράστιο. Θέλεις να έρθω να μείνω μαζί σου;”. “Πώς θα έρθεις;” με ρώτησε εκείνη. “Πολύ απλά θα σε παντρευτώ!”. Κάπως έτσι έγινε η πρόταση, μεταξύ σοβαρού κι αστείου. Πράγματι, παντρευτήκαμε και ζήσαμε εκεί από το 1965 έως το 1974.
Εννέα ολόκληρα χρόνια. Χρόνια έντονα, αξέχαστα!». Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ πριν μετακομίσει στο σπίτι της οδού Στησιχόρου ζούσε με τους γονείς του στο Παγκράτι, σε ένα απλό μικροαστικό σπίτι. Ο χρόνος του βέβαια λόγω των γυρισμάτων ήταν πολύ περιορισμένος και για αυτό στο σπίτι περνούσε λίγες ώρες. Ήταν οι ώρες που διάβαζε τα σενάρια των ταινιών του, συντροφιά πάντα με ένα τσιγάρο και παίζοντας με τον αγαπημένο του σκύλο.
Η Βίνα Ασίκη ξεκίνησε ως παιδί-θαύμα από το Εθνικό Θέατρο, όπου η μητέρα της εργαζόταν ως ταξιθέτρια.
Έγραψε τη δικιά της ιστορία στο ελληνικο cinema των 80s. Πληθωρική, ταλαντούχα και πανέμορφη, ο λόγος για τη Βίνα Ασίκη που μας έμεινε αξέχαστη μέσα από τους ρόλους της. Αποτελούσε το αχτύπητο sex symbol της δεκαετίας του 1980 που αποθεώθηκε στη βιντεοκασέτα και υμνήθηκε όσο λίγες γυναίκες ηθοποιοί από το ανδρικό κοινό μιας ολόκληρης εποχής.
Στα 17 της -και συγχρόνως με το σχολείο έδωσε εξετάσεις στην Επιτροπή Εξαιρετικών Ταλέντων, μπαίνοντας στη Δραματική Σχολή Αθηνών του Γιώργου Θεοδοσιάδη, ενώ παράλληλα έκανε για πολλά χρόνια μαθήματα χορού. Μάλιστα, εξαιτίας του χορού ήξερε να πλασάρει σωστά το σώμα της στον φακό που τη λάτρευε, όπως είχε αποκαλύψει η ίδια στο παρελθόν.
Σε ηλικία μόλις πέντε ετών η Βίνα Ασίκη έκανε το ντεμπούτο της στο σανίδι πλάι σε δύο ιερά τέρατα της υποκριτικής, την Έλλη Λαμπέτη και τον Δημήτρη Χορν. Αυτό ήταν μόνον η αρχή, αφού τα επόμενα χρόνια συμμετείχε ως παιδί σε πολλές παραστάσεις του Εθνικού, ενώ βρέθηκε και στην ορχήστρα του Αρχαίου Θεάτρου της Επιδαύρου, παίζοντας σε αρχαία τραγωδία δίπλα στη σπουδαία Άννα Συνοδινού. Τα βήματα της Βίνας ακολούθησε και η αδερφή της Νατάσα, σύζυγος του Αντώνη Αντωνίου. Στα έξι της η ηθοποιός ήταν πρωταγωνίστρια στο παιδικό θέατρο του Γιάννη Φύριου, όπου έπαιξε κάθε Κυριακή.
Η Βίνα Ασίκη ήταν το απόλυτο sex symbol κυρίως της δεκαετίας του 80, αλλά και το 90 και αφίσες της κοσμούσαν τα περισσότερα εφηβικά δωμάτια. Συμμετείχε σε 27 κινηματογραφικές ταινίες και 30 βιντεοταινίες, αλλά στην πορεία άλλαξε προσανατολισμό και ασχολήθηκε με το χοροθέατρο, (η σελίδα της στο facebook, ‘Παιδικό Χοροθέατρο ΑΜΥΝΑ , Ορέστης Δημητρίου & Βίνα Ασίκη‘).
Τη δεκαετία του ’80 η Βίνα Ασίκη έπαιξε κυρίως σε κωμωδίες με παρτενέρ μεγάλα ονόματα του κινηματογράφου και του θεάτρου, όπως ο Θανάσης Βέγγος και η Ρένα Βλαχοπούλου, οι οποίοι της είχαν μεγάλη αδυναμία, ο Κώστας Βουτσάς, ο Σωτήρης Μουστάκας, η Ξένια Καλογεροπούλου, ο Στάθης Ψάλτης και ο Ντίνος Ηλιόπουλος. Μάλιστα, η εθνική μας σταρ Αλίκη Βουγιουκλάκη σε θεατρική συνεργασία τους -η Βίνα ήταν αντικαταστάτρια του δεύτερου γυναικείου ρόλου στο μιούζικαλ «Βίκτορ – Βικτόρια»- την είχε χαρακτηρίσει γνήσιο και πηγαίο ταλέντο. Στο βιογραφικό της βρίσκει κανείς 27 κινηματογραφικές ταινίες και 30 βιντεοταινίες.
Η βιντεοκασέτα την τυποποίησε σε αυτό που χρειαζόταν περισσότερο, μια καυτή «βιτρίνα» για να καλύπτονται οι σεναριακές αδυναμίες και οι τσαπατσουλοδουλειές, και η ίδια το γνώριζε αυτό, εκμεταλλευόμενη ένα σύστημα που την εκμεταλλευόταν κι αυτό. Η Βίνα Ασίκη έπαιξε σε απερίγραπτες κωμωδίες με το τσουβάλι, μιας και οι σκηνοθέτες την έβρισκαν ακαταμάχητη για τον θηλυκό τρόπο που ερμήνευε τους πιπεράτους ρόλους της.
Αφού η Βίνα Ασίκη έπαιξε σε κινηματογραφικές ταινίες και βιντεοταινίες μέχρι τα 25 της, παντρεύτηκε τον χορευτή Ορέστη Δημητρίου και άλλαξε ολότελα ρότα στην καριέρα της! Η χυμώδης γυναικάρα με το μαγνητικό σεξαπίλ απομακρύνθηκε από το προσκήνιο την εποχή ακριβώς που μεσουρανούσε, αφοσιώθηκε στη νέα της ζωή και χρόνια αργότερα ξεπρόβαλλε και πάλι εντελώς αλλαγμένη, παραδίδοντας πια μαθήματα υποκριτικής και χορού σε παιδάκια και ασχολούμενη με τα καλλιτεχνικά δρώμενα του δήμου Λιοσίων.
Σαφώς πολλά περισσότερα απ’ όσα άφηναν να φανεί στην οθόνη οι στερεοτυπικές εμφανίσεις της, η Βίνα Ασίκη είχε τον κόσμο στα πόδια της και τον άφησε εσκεμμένα να φύγει, καθώς αυτή τη showbiz, την «ψυχοφθόρα» όπως λέει, δεν τη θέλησε ποτέ.
Η Βίνα Ασίκη και η άρνηση της να συμμετάσχει σε ερωτική ταινία
Παρά το γεγονός ότι οι σκηνοθέτες φρόντιζαν να προβάλλουν τη σέξι εικόνα της, εντούτοις το αποτέλεσμα δεν ήταν καθόλου προκλητικό. Έτσι, όταν της έγινε πρόταση να παίξει σε ερωτική ταινία εκείνη αρνήθηκε, παρότι είχαν ρίξει στα πόδια της πάνω από 1.000.000 δραχμές, για να την πείσουν.
Ο Αλέκος Γιαννάκης συμμετείχε σε αρκετές κινηματογραφικές ταινίες αλλά και βιντεοταινίες από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 ως το 1990 περίπου.
Οι πρώτες του εμφανίσεις έγιναν το 1983 στις ταινίες «Σερίφης ο Μηχανοφάγος», του Όμηρου Ευστρατιάδη, δίπλα στον αξέχαστο Γιάννη Γκιωνάκη και τον Κώστα Βουτσά και «Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα Νο 2», επίσης του Όμηρου Ευστρατιάδη. Εκτός από πολλούς νέους ηθοποιούς, στην ταινία αυτή πρωταγωνιστούσαν οι μεγάλοι μας κωμικοί: Νίκος Ρίζος, Μίμης Φωτόπουλος και Γιάννης Γκιωνάκης.
Το 1984, ο Αλέκος Γιαννάκης συμμετείχε στις ταινίες του Όμηρου Ευστρατιάδη «Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα Νο 3» και «Εθνική Παπάδων» (γνωστή και με τον τίτλο «Ο Αθλητισμός Είναι για Όλους») και την κωμωδία του Βασίλη Μπουντούρη «Εδώ Είναι Βαλκάνια», στην οποία πρωταγωνιστής ήταν ο αξέχαστος Σταύρος Παράβας.
Το 1986, ο Αλέκος Γιαννάκης συμμετείχε στις ταινίες του Όμηρου Ευστρατιάδη «Τα Τούβλα», με τους αξέχαστους Ντίνο Ηλιόπουλο και Σωτήρη Μουστάκα και τον μοναδικό Κώστα Βουτσά, «Αγάπησα Έναν Πόντιο», με τον μεγάλο Κώστα Βουτσά σε πρωταγωνιστικό ρόλο, «Ο Δυναστείας», με βασικό πρωταγωνιστή τον Σωτήρη Μουστάκα και «Ο Καβαλάρης των F.M. Stereo», όπου πρωταγωνιστούσαν οι Στάθης Ψάλτης, Καίτη Φίνου, ο αξέχαστος Σπύρος Καλογήρου κ.ά., «Επάγγελμα: Γυναίκα», γνωστή και με τον τίτλο «Μια Ζωή Πατίνι», όπου πρωταγωνιστούσαν ο αξέχαστος Κώστας Τσάκωνας και η Πηνελόπη Πιτσούλη.
Το 1987, ο Αλέκος Γιαννάκης συμμετείχε στη φαρσοκωμωδία του Βασίλη Σκαράκη «Λόρδαν ο Βάρβαρος» (παρωδία του «Κόναν ο Βάρβαρος» με τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ). Στην ταινία αυτή, πρωταγωνιστούσαν οι: Παναγιώτης Σουπιάδης, Σοφία Αλιμπέρτη, Δημήτρης Φραγκιόγλου, ο… Χλαπάτσας από το σίριαλ «Της Ελλάδος τα Παιδιά» κ.ά.
Τελευταία του εμφάνιση στον κινηματογράφο ήταν στη φαρσοκωμωδία του Γιάννη Χαρτοματζίδη (πρώτη προβολή 23/2/1990) «Απαγωγή στα Τυφλά» όπου πρωταγωνιστούσαν οι Στάθης Ψάλτης και Καίτη Φίνου.
Πλούσια όμως ήταν η δραστηριότητα του Αλέκου Γιαννάκη στον χώρο του βίντεο. Συμμετείχε στις βιντεοταινίες: «Πρόβα… Γάμου» (1986), «Ένα Τρελό Τρελό Μέντιουμ» (1986), «Άντρα Θέλω… Τώρα τον Θέλω» (1986), «Ο Θείος μου ο Νίντζα» και «Ο Θείος μου ο Νίντζα νο 2» (1987), «Καβγάς για το Χώμα» (1987), γνωστή περισσότερο με τον τίτλο «Πάπα-Turbo: Μας Πήραν και τα… Ράσα», «Η Τρέλα Ταξιδεύει» (1987), «Φύλακας Άγγελος» (1987).
Επίσης «Εταιρεία Ξυλοδαρμών Ε.Π.Ε.» (1987), «Η Γυναίκα του Κουμπάρου μου» (1988), «Ο Μαχητής» (1988), «Η Μπάτσα» (1988), «7 Μικροί Κομάντος» (1988), «Θηλυκή Θύελλα» (1989), «Η Σπαγγοραμμένη» (1989), «Ερωτικές Παραλλαγές» (1989), «Η Τρελάρα» (1990) και «Η Σταρ κι ο Κλέφτης» (1990). Τέλος έγραψε το σενάριο της βιντεοταινίας «Θανάση, μας την Πέσανε» (1986), με τους Αθηνόδωρο Προύσαλη, Τούλα Σπινέλη, Φρόσω Δημητρουλάκου, Τάκη Βλαστό κ.ά.
Ο Αλέκος Γιαννάκης έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 58 ετών, στις 10 Ιουλίου του 2016 μετά από προβλήματα στην καρδιά, ο οποίος υπήρξε δραστήριος μέχρι τα τελευταία του ως ραδιοερασιτέχνης με το ψευδώνυμο, “Αλέκος ο Εξπλόουζ” ενώ συχνά αυτοαποκαλούνταν “ο Σεξ”. Η κηδεία του Αλέκου Γιαννάκη πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουλίου του 2016 στον Άγιο Δημήτριο στο Μπραχάμι.
Ο κινηματογραφικός πατέρας του Όμηρος Ευστρατιάδης είχε μιλήσει στην εφημερίδα Espresso. «Λυπήθηκα πολύ για τον χαμό του. Ο Αλέκος είχε κάτι το ιδιαίτερο και τον προτιμούσα στις ταινίες μου. Εκτός από πολύ καλός ηθοποιός, ήταν και εξαιρετικός τεχνίτης του ξύλου», είχε πει ο γνωστός σκηνοθέτης.
Το 1959 ο Κώστας Χατζηχρήστος πρωταγωνιστεί στην ταινία, “Λαός και Κολωνάκι” στο ζενερίκ της οποίας εντυπωσιάζει η τζαζ μουσική του Χιώτη.
Ένα χρόνο νωρίτερα το 1958 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής εισάγει τον θεσμό του ΠΡΟ ΠΟ και στιγματίζεται από τους επικριτές του ως ο «πρωθυπουργός του τζόγου». Ο Καραμανλής θέλησε να εκμεταλλευθεί την εγγενή αδυναμία του μέσου Έλληνα για τον τζόγο και να την συνδυάσει με την αγάπη του για το ποδόσφαιρο. Η κοσμογονία του ΠΡΟ ΠΟ (ΠΡΟγνωστικά ΠΟδοσφαίρου) δεν έμελλε να αφήσει αδιάφορους ούτε τους σκηνοθέτες και ηθοποιούς της εποχής αλλά ούτε και τους μουσικοσυνθέτες και τραγουδιστές.
Ένα από τα πιο γνωστά τραγούδια με άμεση αναφορά στο καινούργιο παιχνίδι ήταν και το «Σαν κερδίσω το ΠΡΟ ΠΟ» που τραγούδησε ο Πάνος Γαβαλάς. Μια από τις πιο ονομαστές ταινίες για το ΠΡΟ ΠΟ ήταν το Λαός και Κολωνάκι με πρωταγωνιστή τον Κώστα Χατζηχρήστο, η ζωή του οποίου φέρεται να αλλάζει προς το καλύτερο με το νέο τυχερό παιχνίδι.
Στην ταινία ακούγεται το ομώνυμο τραγούδι από τον Μανώλη Χιώτη και την Μαίρη Λίντα. Εκείνο όμως που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι οι ήχοι της τζαζ μουσικής του Χιώτη που πλαισιώνει το ζενερίκ της ταινίας, δείγμα της ευρύτατης μουσικής παιδείας του σπουδαίου αυτού μουσικού και συνθέτη.
Ήταν από τις σειρές που έγραψαν ξεχωριστή ιστορία στην ελληνική τηλεόραση. Το «Νησί» μεταδόθηκε πριν περίπου μία δεκαετία από τη συχνότητα του Mega και κατάφερε να σπάσει κάθε ρεκόρ τηλεθέασης.
Πριν από λίγους μήνες η συγγραφέας του ομώνυμου best seller, Βικτόρια Χίσλοπ είχε αποκαλύψει ότι γίνονταν συζητήσεις για δεύτερο κύκλο. Σύμφωνα με τη «Realife» το σίκουελ της επιτυχημένης σειράς αναμένεται να μεταδοθεί από τη Δημόσια τηλεόραση.
Οι διαπραγματεύσεις της ΕΡΤ με τη συγγραφέα είναι σε πολύ καλό δρόμο.
Άλλωστε, όπως αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ στη Δημόσια τηλεόραση είναι ευχαριστημένοι από τη συνεργασία τους στη σειρά «Καρτ Ποστάλ» και είναι κοντά στο να δώσουν τα χέρια. Το μυθιστόρημα που θα γίνει η συνέχεια του «Νησιού» θα είναι το «Μία νύχτα του Αυγούστου» που έγινε επίσης best seller.
Στον δεύτερο κύκλο θα δούμε πώς συνέχισαν τη ζωή τους οι πρωταγωνιστές μετά το κλείσιμο της Σπιναλόγκας. Το ρεπορτάζ της «Realife» αναφέρει ότι στον δεύτερο κύκλο θα δούμε τον Στέλιο Μάινα που είχε τον ρόλο του βαρκάρη στον πρώτο κύκλο, την Μαρία Πρωτόπαππα, τον Ορφέα Αυγουστίδη αλλά και τον Γιάννη Στάνκογλου που επίσης είχαν ρόλο στον πρώτο κύκλο.
Ωστόσο θα υπάρξει αλλαγή στη σκηνοθεσία του σίριαλ. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα της «Realife» ο Θοδωρής Παπαδουλάκης δε θα είναι στην σκηνοθετική επιμέλεια της σειράς. Η ζωή Σγουρού θα αναλάβει την σκηνοθεσία του δεύτερου κύκλου.
Ο Βασίλης Ζωνόρος είναι ηθοποιός. Εκτός από το θέατρο έγινε γνωστός από τις συμμετοχές του σε ταινίες κατά τη δεκαετία του 1980, όπως “Κατάσκοπος Νέλλη” (1981), “Τα τούβλα” (1985), “Τρελλάδικο πολυτελείας” (1989).
Δείγμα της δουλειάς του στο θέατρο είναι οι παραστάσεις, “Νου Δου η Άσχημη” (2007), “Δεν έχουν τσίπρα πάνω τους” (2016). Στην τηλεόραση συμμετείχε στη σειρά, “Το ρετιρέ” (1990).
Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 75 ετών άφησε ο σπουδαίος Γιώργος Τρομάρας, προκαλώντας θλίψη σε όλους όσους είχε την τύχη να δουν τα κατορθώματά του.
Ο Γιώργος Τρομάρας κέρδισε πολλές μάχες στα ρινγκ σε όλο τον πλανήτη. Στην τελευταία του μάχη πάλεψε, αλλά δεν βγήκε νικητής. Ο Γιώργος Τρομάρας έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 75 ετών. Είχε υποστεί πολλαπλά εγκεφαλικά επεισόδια και η καρδιά του δεν άντεξε. Ήταν παντρεμένος. Ο γιος του, Κώστας, ακολουθεί τα χνάρια του πατέρα του στο άθλημα του δυναμικού τριάθλου. Η κηδεία θα τελεστή την Πέμπτη (27/1) στις 12 το μεσημέρι στη Ζωοδόχου Πηγή στην Πλατεία Παιανίας.
Ο Γιώργος Τρομάρας ήταν Έλληνας παλαιστής και strongman. Γεννήθηκε το 1947 στην Αγία Σοφία, ένα μικρό χωριό κοντά στην λίμνη Τριχωνίδα. Τα παιδικά του χρόνια όπως είχε πει και ο ίδιος ήταν δύσκολα, η αγάπη του όμως για το άθλημα τον ανέδειξε γρήγορα ως τον νέο Έλληνα Ηρακλή. Από πολύ μικρή ηλικία έδειξε την κλίση του στην πάλη και τη μυϊκή δύναμη.
Το 1957 σε ηλικία 9 ετών σήκωσε ένα γαϊδουράκι, μιμούμενος τον Δημήτρη Κωνσταντίνου, έναν αθλητή που παρουσίασε ένα πρόγραμμα μυϊκής δύναμης στο χωριό του.
Το 1960 σε ηλικία 11 ετών ξεκίνησε ελευθέρα πάλη με δάσκαλο τον Σταμάτη Χαρισιάδη (τον λεγόμενο “παππού”), σημαντικό προπονητή της εποχής. Τα πιο δημοφιλή αθλήματα τότε ήταν η πάλη και το ποδόσφαιρο.
Το 1968 άνοιξε το πρώτο γυμναστήριο στο Αιγάλεω και γι’ αυτό ήταν ένας από τους πρωτεργάτες στα ιδιωτικά γυμναστήρια. Ακολούθησαν γυμναστήρια στην Ομόνοια, στην Δεληγιώργη και Κεραμικού, στο Πασαλιμάνι καθώς και το Woman Style στον Πειραιά. Μετά από αυτά άνοιξε το Club Υγείας στη Φραντζή, στον Νέο Κόσμο και στην Πατησίων. Το τελευταίο βρίσκεται στην Παιανία.
Τη διετία 1968-1970 δίπλα στον Τζιμ Αρμάου άρχισε τα πρώτα επιτεύγματα μυϊκής δύναμης, με τον οποίον είχαν και κοινό δάσκαλο στην πάλη.
Κάπου το 1970-74 μαζί με τον Νικηφόρο Λοΐζο διοργανώνει το Μίστερ Ελλάς, στο πρόγραμμα του οποίου ενέταξε αγώνες Δυναμικού Τριάθλου, εμπνευσμένος από ένα ντοκιμαντέρ με τον Αμερικανό bodybuilder Sergio Oliva να γυμνάζεται με αυτές τις κινήσεις. Μολονότι πολλοί το απαξίωσαν αρχικά, εκείνος μαζί με τον Κώστα Καράμπαλη το υποστήριξαν με πάθος.
Έχει χαρακτηριστεί ως ο σύγχρονος Ηρακλής, καθώς εκτός από πρωτοπαλαιστής κατάφερε και πράγματα ανθρωπίνως ακατόρθωτα. Μερικά εξ ‘αυτών είναι το λύγισμα χοντρών σιδερικών, σπάσιμο χοντρών αλυσίδων, ακινητοποίηση αυτοκινήτων εν κινήσει, άνοιγμα ελατηρίων άνω των 400 κιλών με τα δόντια, ακόμα και τράβηγμα αμαξοστοιχιών.
Το 1980 στην εκπομπή «Απίστευτα και όμως αληθινά» τράβηξε 4 βαγόνια τραίνου, γεγονός που προκάλεσε παγκόσμιο εντυπωσιασμό. Το 1990 στη Αραβία τράβηξε με τα δόντια νταλίκα 35 τόνων με σκοπό να διαφημίσει έναν παλαιστικό αγώνα που συμμετείχε την επόμενη μέρα εναντίον ενός αντιπάλου που ξεπερνούσε τα 2,40μ.
Το 2000 στον Πύργο Ηλείας τράβηξε με τα δόντια 2 βαγόνια τραίνου συνολικού βάρους 28 τόνων. Εκείνον τον καιρό προετοιμαζόταν να τραβήξει 5 βαγόνια και να γραφτεί στο βιβλίο Γκίνες, πράγμα που δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει λόγω τραυματισμού στη κλείδα κατά τη διάρκεια προγράμματος μυϊκής δύναμης που παρουσίαζε σε σχολείο.
Από το 1991 με άδεια του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων παρουσίαζε προγράμματα μυϊκής δύναμης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είχε παρουσιάσει προγράμματα σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου σε όλη την Ελλάδα, πάντα με στόχο το ηθικό δίδαγμα. Πέρα από το αθλητικό στοιχείο, οι επιδείξεις του είχαν και διδακτικό χαρακτήρα, διότι περνούσε μηνύματα για την καταπολέμηση της μάστιγας των ναρκωτικών, προτρέποντας τα παιδιά να αθλούνται και να καλλιεργούν το ήθος τους μέσω του αθλητικού ιδεώδους.
Επανειλημμένα ενώπιον νέων παιδιών, τόνιζε πάντα το «μακριά από τσιγάρα και βλαβερές ουσίες και προπαντός από τη μάστιγα του αιώνος, τα ναρκωτικά». Σε κάθε του πρόγραμμα και συνέντευξη δεν παρέλειπε να μιλήσει για την πίστη του, για την θρησκεία, την οικογένεια. Όπως έχει πει «η πίστη είναι το Α και το Ω».
Στα γυμναστήριά του διατηρούσε πλήθος αθλητών, από τους οποίους ο ίδιος θεωρείτο πρότυπο και παράδειγμα έμπνευσης για την ένταξή τους στον αθλητισμό. Το 1996 που σταμάτησε την επαγγελματική πάλη, στράφηκε περισσότερο στα μυϊκά επιτεύγματα. Με μια συναρμολογούμενη αρένα γύρισε όλη την Ελλάδα τουλάχιστον 10 φορές, από το τελευταίο χωριό της Θράκης, το Ορμένιο μέχρι το άκρο της Κρήτης, το Ζάκρο.
Έχει συμμετάσχει σε πολλές ταινίες ελληνικής παραγωγής, αλλά και του εξωτερικού. Είχε παίξει με τον Σαρλ Αζναβούρ, Σουζάνα Γιόρκ, Κλαούντια Καρντινάλε όπως και με τους πρωταγωνιστές της σειράς Τόλμη και Γοητεία. Στις ελληνικές παραγωγές είχε συνεργαστεί με τον Θανάση Βέγγο, Αντώνη Παπαδόπουλο, Νίκο Παπαναστασίου, Γιώργο Φούντα, Νίκο Ρίζο και πολλούς άλλους. Ταινίες στις οποίες είχε συμμετάσχει: Ο Θανάσης στην χώρα της Σφαλιάρας (1976), Παγίδα στην Ελλάδα(1982), Παπασούζας φαντομάς (1983), Τα καθάρματα (1984), Άλλες τον προτιμούν γουλί (1986), Η επιστροφή των καθαρμάτων (2003).
Είχε δώσει συνέντευξη σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές όπως «Τρεις στον αέρα» με τη Σεμίνα Διγενή, στα «Κυριακάτικα» με το Κωνσταντάρα και την Ακρίτα (εκεί τράβηξε 10 αυτοκίνητα με τα δόντια), στον Κώστα Βενετσάντο στην ΥΕΝΕΔ, στο «Πολύ την Κυριακή» με τον Αρναούτογλου, στον Μικρούτσικο «Χαμογελάτε είναι μεταδοτικό», στη «Μηχανή του χρόνου» με τον Χρήστο Βασιλόπουλο, στην ΕΤ3 με τον Νίκο Ασλανίδη, στην εκπομπή «Σενάρια», στο «Βράδυ» με τον Πέτρο Κωστόπουλο, στην ΕΡΤ με τον Κώστα Χαρδαβέλα, στη Νατάσα Ράγιου, στη Στεφανίδου και πολλές ακόμα.
Γνωστές προσωπικότητες που γνώρισε στη ζωή του ήταν οι ηθοποιοί Ρότζερ Μουρ, Κλαούντια Καρντινάλε, πολιτικοί όπως ο Ιντί Αμίν Νταντά, ο Πρόεδρος Δημοκρατίας Αφρικής Κένεθ Καούντα, ο βασιλιάς της Ιορδανίας Χουσεΐν, σεΐχηδες κ.α.
Με τον αείμνηστο Ολυμπιονίκη παλαιστή Θανάση Καμπαφλή δίδασκαν Ζίου Ζίτσου, Τζούντο και Καράτε στην χωροφυλακή, στο πολεμικό ναυτικό και στις ειδικές δυνάμεις. Μάνατζερ του στους παλαιστικούς αγώνες ήταν ο αείμνηστος διεθνής παλαιστής Ανδρέας Λαμπάκης, τον οποίο παρουσίαζαν οι φυλλάδες τις εποχής σαν τον “σιδεροκέφαλο” σωσία του.
Ο Γιώργος Τρομάρας ήταν ο συνεχιστής των λαϊκών ηρώων Κουταλιανού και Σαμψών και ο τελευταίος λαϊκός ήρωας. Είχε εκφράσει το παράπονο του πάνω σε αυτό, λέγοντας «θέλω να δω έστω και δέκα νέους με κλίση πάνω στην πάλη και στις μυϊκές ικανότητες, ώστε να βρεθούν συνεχιστές», όπως επίσης ότι «εάν σταματήσω εγώ αυτό που κάνω, θα σβήσει εξ ολοκλήρου».
Παράλληλα είχε εκφράσει το παράπονο του σχετικά με την αδιαφορία που δείχνει η πολιτεία απέναντι στο συγκεκριμένο άθλημα, στην άθληση γενικά, αλλά και στον ίδιο. Παρόλο που η πολιτεία δεν του παρείχε ούτε ιατρική περίθαλψη, δε σταμάτησε να κάνει αυτό που είχε τόσο πολύ αγαπήσει και που έκανε τον κόσμο να αγαπήσει τον ίδιο.
Η Αναστασία Τσιλιμπίου, το κοριτσάκι από το «Νησί», μεγάλωσε και μιλάει για την καριέρα της
Η Ναυσικά από τη σειρά, «Κομμάντα και Δράκοι» και η Ηλέκτρα από τα «Μαθήματα Κωμωδίας», μας μίλησε για τις εξελίξεις στην καριέρα της, τη θεατρική παράσταση που πρωταγωνιστεί, αλλά και τις καταχριστικές συμπεριφορές που έχει αντιμετωπίσει στα social media.
Η Αναστασία Τσιλιμπίου υποδύεται την Ηλέκτρα στη θεατρική παράσταση «Μαθήματα Κωμωδίας» την οποία σκηνοθετεί ο Θοδωρής Αθερίδης στο Μικρό Παλλάς. Φέτος, την απολαύσαμε, επίσης, στην τηλεοπτική σειρά του Mega «Κομμάντα και Δράκοι», όπου υποδυόταν την Ναυσικά.
Η νεαρή ηθοποιός, την οποία γνωρίσαμε σε πολύ μικρή ηλικία, μέσα από τη σειρά «Για την καρδιά ενός αγγέλου» στον Alpha, αλλά και από το θρυλικό «Νησί» στο Mega, εντυπωσιάζει με την ομορφιά της, αλλά και με τα προσεκτικά επαγγελματικά της βήματα.
Το Marie Claire μίλησε μαζί της για την πορεία της ως τώρα, την πανδημία, τις εξελίξεις στον χώρο της υποκριτικής, αλλά και για τις δουλειές που προέκυψαν εν μέσω περιορισμών, λόγω Covid-19.
-Φέτος, σε απολαύσαμε σε μια πολύ επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά και μία, επίσης, επιτυχημένη θεατρική παράσταση. Και οι δύο δουλειές ήρθαν μέσα σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για όλους. Πώς βιώνεις την όλη κατάσταση με τον κορωνοϊό, τα lockdowns που πέρασαν και όσα συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια;
Ήταν, όπως για όλους μας, μια διαφορετική περίοδος για εμένα. Στην αρχή της πανδημίας δεν είχα δουλειά, είχα δηλαδή να δουλέψω από το 2019. Φυσικά, δυσκολεύτηκα με την όλη κατάσταση αρκετές φορές, αλλά, νομίζω, είχα την ευκαιρία να αντιμετωπίσω τον εαυτό μου και χαίρομαι που βγήκαν όλα σε καλό. Φέτος, εκτιμώ πολύ που είμαι γεμάτη υποχρεώσεις και έχω πολλή όρεξη για δουλειά.
Η Αναστασία Τσιλιμπίου, με τον Θοδωρή Αθερίδη στη σκηνή.
-Η σειρά «Κομάντα και Δράκοι» εστίασε σε κάτι το μεταφυσικό. Πιστεύεις ότι υπάρχει κάτι πέρα από εμάς;
Δεν είμαι εγώ σε θέση να πιστέψω κάτι που δεν έχω βιώσει ούτε να αναιρέσω ότι υπάρχει, όμως. Είμαι σίγουρη ότι υπάρχει κάτι μεγαλύτερο από εμάς, αλλά θα ήθελα περισσότερο να πιστεύω στο παρόν.
-Στο θεατρικό έργο του Θοδωρή Αθερίδη «Μαθήματα Κωμωδίας», υποδύεσαι την Ηλέκτρα, μία κοπέλα που πάσχει από διπολική διαταραχή. Λειτουργεί η υποκριτική λυτρωτικά για την ψυχή του ανθρώπου; Πώς προσέγγισες τον ρόλο σου;
Η τέχνη σίγουρα είναι ένας τρόπος ελευθερίας και για αυτόν που την παράγει και για αυτόν που την παρακολουθεί. Μέσω της τέχνης έχεις την ευκαιρία να ξεχαστείς. Είναι ένας τρόπος διαφυγής απο την ροή της ζωής. Τον ρόλο της Ηλέκτρας τον προσέγγισα όπως θα προσέγγιζα κάθε ρόλο μου. Μελέτησα για την διπολική διαταραχή, αλλα προσπάθησα να δω την πλευρά εκείνη του χαρακτήρα της που δεν θα “προβλημάτιζε” τον θεατή, αφού πρόκειται για ένα κωμικό έργο.
-Στη σκηνή όλη η ομάδα βγάζει μια πολύ όμορφη χημεία. Πώς είναι να συνεργάζεσαι με ονόματα όπως η Δήμητρα Ματσούκα και ο Θοδωρής Αθερίδης; Μίλησέ μας για την εμπειρία σου.
Η ομάδα μας, όντως, εχει πολύ ωραία χημεία. Περνάμε πολύ καλά από την αρχή των προβών και έχουμε “δέσει” όμορφα. Δεν υπάρχουν παρεξηγήσεις μεταξύ μας, σεβόμαστε και εκτιμάμε ο ένας τον άλλον.
-Στο έργο ο «δάσκαλός» σας σημειώνει πως γελάμε για δύο λόγους: ο ένας είναι ο φόβος. Εσύ, πώς αντιμετωπίζεις τις τρομακτικές στιγμές της ζωής σου;
Σίγουρα με αγάπη, με μια αγκαλιά. Παρηγοριά αποτελούν τα αγαπημένα μου άτομα. Είναι ένα σημαντικό στοιχείο για να νικήσω τον φόβο μου. Αλλά σίγουρα όλα ξεκινούν από μέσα μας. Αν μάθουμε να στεκόμαστε απέναντι από τον φόβο μας, μόνοι μας, τότε, πιστεύω, εξελισσόμαστε και τον ξεπερνάμε.
-Το κεντρικό μήνυμα του έργου είναι να μάθουμε να γελάμε με αυτό που μας βασανίζει για να λυτρωθούμε. Θεωρείς έχει τόση δύναμη το γέλιο;
Το γέλιο πράγματι έχει μεγάλη δύναμη. Μας θυμίζει να βλέπουμε στη ζωή την αστεία πλευρά των πραγματών. Μας θυμίζει να ζούμε.
-Ξεκίνησες την καριέρα σου πολύ μικρή και μάλιστα στο modeling. Θα γυρνούσες σε αυτό το κομμάτι ή σε κέρδισε αποκλειστικά η υποκριτική;
Η αλήθεια είναι ότι με κέρδισε η υποκριτική. Κατά καιρούς ασχολούμαι με το modeling, όταν το απαιτεί η δουλειά μου και χαίρομαι να κάνω φωτογραφίσεις. Ωστόσο, τον εαυτό μου τον βρήκα στην υποκριτική και εκεί τον βρίσκω κάθε φορά. Αυτό δεν θα το άλλαζα.
-Είσαι αρκετά ενεργή στα social media. Πιστεύεις μπορούν να συμβάλλουν στην ανάδειξη ή την καταπολέμηση τοξικών συμπεριφορών;
Νομίζω μπορούν να συμβούν και τα δύο – με μια λεπτή διαχωριστική γραμμή ανάμεσά τους. Μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορείς να περάσεις πολλά σωστά μηνύματα και να προκαλέσεις “επανάσταση” με όσα λες και κάνεις. Μπορείς να βοηθήσεις πολύ κόσμο. Παράλληλα, μπορείς πολύ εύκολα να παρασυρθείς και να γίνεις “γνωστός” για όλους τους λάθους λόγους.
-Έχεις έρθει ποτέ αντιμέτωπη με καταχρηστικές συμπεριφορές στη δουλειά ή στα social media;
Στη δουλειά, ευτυχώς, δεν μου έχει τύχει να βρεθώ αντιμέτωπη με τέτοιους είδους συμπεριφορές. Στα social media από την άλλη, είναι πολύ εύκολο κάποιος να πέσει θύμα τέτοιων συμπεριφορών, χωρίς απαραίτητα να είναι ένα δημόσιο πρόσωπο. Ο κόσμος τείνει να σχολιάζει χωρίς καμία δυσκολία και με πολύ άσχημο τρόπο, ανθρώπους που δεν γνωρίζει και δεν έχουν δώσει κανένα “δικαίωμα σχολιασμού” ή δεν έχουν προσβάλλει κάποιον. Βέβαια, αυτό δείχνει τη φύση εκείνων που σχολιάζουν, οι οποίοι πιθανότατα έχουν θέματα με τον ίδιο τους τον εαυτό και τα προβάλλουν σε άλλους.
-Πριν λίγα χρόνια είχες λάβει μέρος σε μια παραγωγή στην Τουρκία. Σκέφτεσαι να κινηθείς εκτός συνόρων και γενικά κάνεις όνειρα για τη δουλειά και την προσωπική σου ζωή;
Φυσικά και θα με ενδιέφερε να κάνω πράγματα εκτός συνόρων. Έχω ήδη δοκιμάσει τις αντοχές μου στο εξωτερικό με τη συμμετοχή μου στη συγκεκριμένη σειρά. Προσωπικά θα κυνηγήσω το όνειρό μου μέχρι εκεί που χρειάζεται, ώστε να το κάνω παραγματικότητα. Για την ώρα, όμως, θα ήθελα να αφήσω τη ζωή να με οδηγήσει εκεί που θέλει.
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη απασχολεί ακόμα τα ελληνικά media και άγνωστες πτυχές από την ζωή της έρχονται συνέχεια στο φως της δημοσιότητας…
Σύμφωνα με τα όσα έχει αποκαλύψει το «Down Town» η ταινία, “Το κορίτσι του λούνα παρκ”, είχε χαρακτηριστεί «ακατάλληλη» από τη χούντα ενώ η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε τσακωθεί με τον Γιώργο Ζαμπέτα.
Η ταινία, “Το κορίτσι του λούνα παρκ” αρχικά είχε χαρακτηριστεί «ακατάλληλη» από τη χούντα. Η Αλίκη, ωστόσο, εκμεταλλεύτηκε την αδυναμία που της είχε η κόρη ενός υψηλόβαθμου προσώπου του δικτατορικού καθεστώτος, καταφέρνοντας τελικά να τη μετατρέψει σε «κατάλληλη».
Το αποτέλεσμα ήταν να γίνει η έκτη πιο εμπορική ταινία της χρονιάς. Για την ιστορία να αναφέρουμε πως το να χαρακτηριστεί τότε μια ταινία «κατάλληλη», και ειδικά της Αλίκης, ισοδυναμούσε με οικονομική καταστροφή. Στο “Κορίτσι του λούνα παρκ” η σταρ τσακώθηκε με τον Γιώργο Ζαμπέτα γιατί δεν της άρεσε το κομμάτι, “Σταλιά, σταλιά” και αρνήθηκε να το τραγουδήσει. Έκτοτε, δεν συνεργάστηκαν ποτέ ξανά οι δυο τους, αναφέρεται στο δημοσίευμα.
Ο Γιάννης Μαλούχος γεννήθηκε, στις 13 του Σεπτέμβρη 1932, στη Δημητσάνα. Μέλος πολύτεκνης οικογένειας θα χάσει νωρίς τον πατέρα του, που θα τον εκτελέσουν...
Η Άρτεμις Θεοδωρακοπούλου γεννήθηκε στη Ζάκυνθο το 1940 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Το 1964 μετανάστευσε στην Ιταλία, όπου παντρεύτηκε και...