11.6 C
Athens
Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου, 2025

Λαυρέντης Διανέλλος: Η ψυχή του ελληνικού κινηματογράφου

Υπάρχουν ονόματα που δεν χρειάζονται φανφάρες για...

Βαγγέλης Βουλγαρίδης: Ο ευγενικός ζεν πρεμιέ

Τις περισσότερες φορές, ήταν εκείνοι οι δευτεραγωνιστές...
Blog Σελίδα 45

Ο Κώστας Βουτσάς και οι άγνωστες ιστορίες της ζωής του

Κώστας Βουτσάς

Ο Κώστας Βουτσάς ήταν σπουδαίος, εμβληματικός, εραστής του ωραίου φύλου και του θεάτρου μέχρι τα τελευταία του «βήματα» στη ζωή. «Μεγάλωσε» γενιές και γενιές με τα αστεία του, με το ταλέντο του, διασκέδασε και «ταξίδεψε» τον κόσμο στις ωραίες, ρομαντικές εποχές. Ο Κώστας Βουτσάς, ο λόγος για τον οποίο, μπορεί να μην βρίσκεται σήμερα ανάμεσά μας, αλλά η «κληρονομιά» που άφησε είναι τέτοια, που τον κάνει «αθάνατο».

Το κόλπο με τα τσιγάρα στην κατοχή

Όταν ο Κώστας Βουτσάς βγήκε στο μεροκάματο, κρέμασε ένα κασελάκι στο λαιμό του και πουλούσε τσιγάρα για να συνεισφέρει και αυτός στο σπίτι, δίνοντας τα χρήματα στη μητέρα του. Η γερμανική κατοχή έκανε ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα, ωστόσο εκεί λειιτούργησε η ευστροφία και η καπατσοσύνη του. Αντάλλασε τσιγάρα με τους Άγγλους αιχμαλώτους. Τους έδινε 100 τσιγάρα κακής ποιότητας και αυτοί του έδιναν τα διάσημα δικά τους. Λιγότερα μεν, αλλά τα πουλούσε τους πλούσιους και στους έχοντες.

Κώστας Βουτσάς

Τσιλιαδόρος σε παπατζήδες

Η δεύτερη δουλειά του, ήταν αβανταδόρος σε… παπατατζήδες. Κρατούσε τσίλιες για να μην έρθει η αστυνομία, όσο παιζόταν το παιχνίδι «εδώ παπάς, εκεί παπάς, που είναι ο παπάς», που έλεγε και ο Νίκος Φέρμας στη Ρένα Βλαχοπούλου στην «Χαρτορίχτρα». Την ταινία που ο Κώστας Βουτσάς υποδυόταν τον γιο της.
Η μάνα του βέβαια, φοβόταν και του έλεγε: «Παιδί μου μη σε πιάσουν και σε πάνε στη φυλακή, γιατί όλοι θα πουν ο γιος του κομμουνιστή είναι αλήτης»!

Πως άλλαξε το όνομα σε Βουτσάς

Όπως αναφέραμε, το οικογενειακό του επίθετο ήταν Σαββόπουλος, όμως είχε μείνει το «Βουτσάς». Βλέπετε, ο παππούς του έφτιαχνε βαρέλια που τα έλεγαν «βουτσιά». Μάλιστα, στην αρχή της καριέρας του, θιασάρχης τού είχε προτείνει να το αλλάξει σε «Βέσελης», ωστόσο εκείνος αρνήθηκε.

Δεν κάνεις για το θέατρο

Στην υποκριτική ξεκίνησε από τα περίφημα «μπουλούκια», αλλά στη συνέχεια τον απέρριψαν δύο φορές, λέγοντάς του «δεν κάνεις για το θέατρο». Δύσκολα χρόνια και εκείνα. Τα «μπουλούκια» γυρνούσαν σε όλη την Ελλάδα και έδιναν παραστάσεις, αλλά όπως είχε πει και ο ίδιος: «Ήμασταν μεριδιούχοι.

Όταν δεν πηγαίναμε καλά, μας έλεγε ο πρωταγωνιστής: “Παιδιά έχουμε ναυάγιο. Ο σώζων ευατόν σωθήτω”. Επειδή δεν είχαμε να πληρώσουμε το ξενοδοχείο, πετούσαμε τα ρούχα μας από το μπαλκόνι ή καρφώναμε τη βαλίτσα μας στο πάτωμα για να ξεγελάσουμε τον ξενοδόχο και να πιστέψει πως ήταν βαριά σε περίπτωση που θα προσπαθούσε να τη σηκώσει.

Στις παραστάσεις συμμετείχαν επίσης ωραίες κοπέλες, που είχαν θαυμαστές σε κάθε κωμόπολη. Ίσως έλεγε, λ.χ. ο χασάπης ή ο μανάβης: “Θέλεις να πάμε το βράδυ για φαγητό;”» Εκείνες απαντούσαν: “Φυσικά , αλλά θα πάρω και τα παιδιά μαζί”. Έρχονταν λοιπόν και μας έλεγαν: “Το βράδυ έχουμε κηδεία”. “Κηδεία” σήμαινε το εξής: Πηγαίναμε, τρώγαμε και μετά, όπως στις κηδείες, καθόμασταν και περιμέναμε πότε θα φύγουμε».

Έκλεψε το μηχανάκι της κόρης του

Ο Κώστας Βουτσάς, ήταν τετραπέρατος. Είχε τον τρόπο του. Ήταν αυστηρός με τα παιδιά του, αλλά όχι με τον κλασικό του τρόπο. Για να καταλάβετε: Αντί να κατσαδιάσει την κόρη του Σάντρα που έκανε χαζομάρες, προτίμησε να ακολουθήσει μια άλλη δίοδο…

«Θυμάμαι κάτι χαριτωμένο που μου είχε κάνει, επειδή είχε ανησυχήσει. Ήμουν κοντά στα 16 και είχα «λυσσάξει» να μου πάρει μηχανάκι. Μου το αγόρασε, λοιπόν, με την προϋπόθεση να κυκλοφορώ μόνο στο Παλαιό Ψυχικό, άντε και στο Καβούρι, όπου πηγαίναμε τα καλοκαίρια. Είχαμε εκεί ένα εξοχικό και σε απόσταση περίπου 10 λεπτών βρισκόταν το εξοχικό όπου έμεναν τότε ο πατέρας μου με τη δεύτερη γυναίκα του.

Ένα βράδυ είχα καθίσει παραπάνω μαζί τους και θέλησε να με συνοδεύσει σπίτι. Εγώ πήγαινα μπροστά με το μηχανάκι κι εκείνος πίσω με το αυτοκίνητο. Έκανα όμως διάφορες αηδίες στον δρόμο, ψιλοέτρεχα, έπαιρνα τις στροφές ανοιχτά. Δεν μου το σχολίασε εκείνη τη στιγμή.

Δύο μέρες μετά, όμως, βγαίνω από το σπίτι και το μηχανάκι είχε «κάνει φτερά»! Τον παίρνω τηλέφωνο. «Δεν ξέρω τίποτα» μου λέει. «Με κλέψανε!» φωνάζω εγώ, με κλάματα.

Φαντάσου, πήγαμε μαζί στο αστυνομικό τμήμα, δηλώσαμε την κλοπή και εννιά χρόνια μετά, στα 25 μου, μου αποκάλυψε πως το είχε πάρει εκείνος. «Σιγά μη σε άφηνα να οδηγείς σαν καμικάζι» μου είχε πει. Είχε ενημερώσει, μάλιστα, με τρόπο και τους αστυνομικούς τότε, χωρίς να το καταλάβω», είχε εξιστορήσει η κόρη του Σάντρα Βουτσά.

Απλά, απίστευτος Κώστας Βουτσάς!

Advertisement

Η Φίνος Φιλμ μας εύχεται καλή χρονιά

Φίνος Φιλμ

Η Φίνος Φιλμ μέσω του λογαριασμού της στο Instagram μας εύχεται καλή χρονιά, με στιγμές διασκέδασης με τα πιο φαντασμαγορικά μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη.

Παραμονή πρωτοχρονιάς και γιορτάζουμε με τα πιο φαντασμαγορικά μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη, που γεννήθηκε σαν σήμερα το 1923 και σφράγισε το πιο λαμπερό κομμάτι της ελληνικής κινηματογραφίας. Καλή Χρονιά φίλες και φίλοι, με την ευχή να έχετε πλεόνασμα αγάπης για να σκορπάτε απλόχερα στους γύρω σας!

Advertisement

Φώτης Μεταξόπουλος: Άγνωστα περιστατικά από την ταινία, Διπλοπενιές

Διπλοπεννιές

Για μία από τις πιο θρυλικές ταινίες της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου είχε μιλήσει ο Φώτης Μεταξόπουλος στο περιοδικό “Λοιπόν” και αποκάλυψε πολλά από τα παρασκήνια της ταινίας.

-Ταξιδεύοντας από το σήμερα στο χθες, ποιες εικόνες θυμάστε από τα γυρίσματα της ταινίας.

Ήμασταν όλοι μαζεμένοι σε κάποιο κέντρο, ενώ εγώ κρατούσα μια κιθάρα. Ανεβάσαμε την Αλίκη σε ένα τραπέζι, για να χορέψει. Είχε τα χέρια σηκωμένα, δεξιά και αριστερά. Κάτω από το ποντίκι υπάρχει ένα κρέας που κρέμεται, όταν μεγαλώνουμε. Από εκεί φαίνεται η ηλικία. Κατά την εξέλιξη του γυρίσματος, εγώ την παρατηρούσα. Η Αλίκη τότε μεγάλωνε και άρχιζε να κουνιέται το κρέας στα χέρια της. Μόλις το είδα αυτό, φώναξα στην κάμερα «Στοπ», διακόπτοντας το γύρισμα.

Διπλοπενιές

Της λέω «Αλίκη, έλα πάμε μέσα!» και την πηγαίνω στον καθρέπτη. Της ζητάω να σηκώσει τα χέρια της για να κάνει την ίδια κίνηση του χορευτικού στον καθρέπτη. «Παναγία μου, τι είναι αυτό; Τι να κάνω;» μου λέει. Σοκαρίστηκε. «Δεν θα έχεις τα χέρια σου λυγισμένα. Θα τα τεντώσεις λίγο προς τα επάνω, γιατί όταν τα τεντώσεις και κάνεις την ίδια κίνηση, θα εξαφανιστεί το κρέας, που φαίνεται άσχημα». Δοκιμάζει την κίνηση που της υπέδειξα και αμέσως με αγκαλιάζει και με φιλάει. Από τότε η Αλίκη, σε ό,τι κι εάν έκανε, με συμβουλευόταν. «Να το κάνω αυτό ή να μην το κάνω;» μου έλεγε…

-Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον, εάν θα μπορούσατε να μας μεταφέρετε, μέσα από εικόνες σε μια κλασική μέρα γυρισμάτων.

Το πρωινό ξύπνημα υπήρχε, όταν είχαμε προγραμματισμένο γύρισμα χορευτικού με μπαλέτα. Τα γυρίσματα των ηθοποιών και ειδικά της Αλίκης, τα κάναμε πιο αργά. Κάναμε τις πρόβες μας στο στούντιο του χορού, μακριά από τα γυρίσματα, σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.

Την ημέρα του γυρίσματος, πριν ακόμη αρχίσει το γύρισμα, περνούσαμε από τη σχολή για την τελική πρόβα. Η Αλίκη ήταν τελειομανής και πρόσεχε πολύ. Έπρεπε να είναι όλα στην εντέλεια. Να είναι αψεγάδιαστη και βαμμένη. Εάν δεν ήταν έτοιμη, δεν σηκωνόταν για το γύρισμα.

Είχε σταματήσει πολλές φορές το γύρισμα, επειδή δεν ήταν η ίδια ευχαριστημένη με τη λήψη της. Όταν δεν μπορούσε να κάνει τα βήματα που της έδινα, σε πολλά από τα χορευτικά που κάναμε, προσπαθούσα να της βάζω βήματα πιο απαλά ώστε να μπορεί να τα κάνει. Μου έλεγε «Δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Έχεις κάτι άλλο, αντί γι’ αυτό;» και της έβρισκα. Όταν χόρευε, σου έδινε την εντύπωση ότι το αισθανόταν, το αγαπούσε και το έκανε με πάθος! Έτσι κέρδιζε η Αλίκη και στον χορό και στο τραγούδι και ως ηθοποιός!

-Υπήρξε ανταγωνισμός μεταξύ Αλίκης και Ρίκας Διαλυνά;

Υπήρχε μια σκηνή με τη Ρίκα Διαλυνά, η οποία έκανε ένα χορευτικό σαν τσιφτετέλι. Φορούσε ένα μπλουζάκι, το οποίο ήταν αρκετά κοντό και φαινόταν η κοιλιά της. Ήταν γεμάτο πέρλες και όπως κουνιόταν, οι πέρλες έλαμπαν. Έκανε πολύ εντυπωσιακό εφέ. Το βράδυ, αφού είχαμε τελειώσει τα γυρίσματα, η Αλίκη βλέπει τη σκηνή. «Φώτη, τι είναι αυτό που φοράει η Ρίκα;» μου λέει η Αλίκη, η οποία είχε ζηλέψει, επειδή έκανε πολύ εντυπωσιακό εφέ το ρούχο της Ρίκας. Ήθελε να την «καλύψει» . Είπε στον Σκαλενάκη να προσθέσουμε μια σκηνή, στην οποία θα κάνει υπόκλιση.

Έφτιαξε ένα φουστάνι από πάνω μέχρι κάτω, όπως της Ρίκας, για να πουν «πω πω, τι είναι αυτό που φοράει η Αλίκη!». Ποιος θα θυμόταν το μπλουζάκι της Ρίκας, με το ολόκληρο φουστάνι που έφτιαξε η Αλίκη; Για να φανεί το ρούχο αυτό, το οποίο ήταν μαύρο, έπρεπε να κουνηθεί. Στην υπόκλιση πώς θα κουνηθεί; Ένα κοριτσάκι της φέρνει μια ανθοδέσμη και κάνει μια υπόκλιση. Την ώρα που έκανε υπόκλιση, έτρεμε ολόκληρη. Όσο έτρεμε, το φόρεμα κουνιόταν και έλαμπε! Αυτή η γυναίκα πρόσεχε πάντα τον εαυτό της, αλλά και μήπως της «φάει» κάποια άλλη τη λάμψη της.

Του Νίκου Νικόλιζα.
Πηγή άρθρου respectnews.gr

Advertisement

Κραυγή γυναικών 1978-1979

Κραυγή γυναικών

Η ταινία, “Κραυγή γυναικών” προβλήθηκε τη σαιζόν 1978-1979, είναι Ελληνικής και Ολλανδικής παραγωγής. Η γλώσσα της ταινίας είναι Αγγλική και Ελληνική.
-Οι εναλλακτικοί τίτλοι της ταινίας, είναι: Η άλλη Μήδεια, A dream of passion.

kravgi ginaikon 1

Περίληψη της ταινίας, “Κραυγή γυναικών”

Η ταινία είναι βασισμένη σε μια σύγχρονη διασκευή της Μήδειας του Ευριπίδη, που έκανε ο Μίνως Βολονάκης για το θέατρο. Μια ελληνίδα ηθοποιός και διάσημη σταρ, η Μάγια (Μελίνα Μερκούρη), επιστρέφει στην πατρίδα της για να ερμηνεύσει μια σύγχρονη εκδοχή της τραγωδίας του Ευριπίδη Μήδεια.

Στην προετοιμασία λαμβάνει υπόψη της και την περίπτωση μιας αμερικανίδας παιδοκτόνου, της Μπρέντα Κόλινς (Έλεν Μπέρνστιν), η οποία σκότωσε στη Γλυφάδα τα τρία μικρά παιδιά της για να εκδικηθεί τον άπιστο άνδρα της, και τώρα βρίσκεται σε ισόβια κάθειρξη στις φυλακές Κορυδαλλού. Προσεγγίζει την Κόλινς και σιγά-σιγά κερδίζει την εμπιστοσύνη της, ενώ στη συνέχεια αναπτύσσει μια ουσιαστική σχέση μαζί της. Μια σχέση βαθιά συναισθηματική, όπου οι προσωπικότητες των δύο γυναικών συναντώνται, για τη βαθύτερη κατανόηση μιας τέτοιας πράξης, τόσο στο θέατρο όσο και στη ζωή.

Advertisement

Δείτε την άγνωστη ιστορία της Αλίκης από την ταινία Υπολοχαγός Νατάσσα

Υπολοχαγός Νατάσσα

Τον Μάκη Δελαπόρτα είχαν υποδεχτεί στο breakfast@star, ο οποίος μίλησε για την άγνωστη ιστορία με το φόρεμα που φορούσε η Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία, “Υπολοχαγός Νατάσσα” κατά την διάρκεια του γυρίσματος με τα βασανιστήρια.

«Ο Φώσκολος μού είχε πει πως η Αλίκη σε εκείνη την σκηνή που ήταν δεμένη κι έπρεπε να κλαίει και να ωρύεται γιατί την τυραννούν… Έρχεται η μέρα του γυρίσματος και τής λέει ότι σε αυτήν την σκηνή θέλω ένα πάρα πολύ απλό και φθηνό φόρεμα. Τού λέει εννοείται θα έρθω με κάτι πολύ απλό και πάει με ένα μεταξωτό.

Της λέει τι έβαλες μεταξωτό; Κι απάντησε ένα πολύ απλό φόρεμα, δεν φαίνεται. Την δένουν, πάει ο Φώσκολος, παίρνει ένα ψαλίδι, της το σκίζει, παίρνει από κάτω λάσπες, την πασαλείφει ολόκληρη κι η Αλίκη άρχισε να κλαίει. Τότε ο Φώσκολος είπε τώρα που κλαίει, πάμε για γύρισμα».

Παρακολουθήστε το βίντεο μετά το 1:43:15

Advertisement

Μάκης Δελαπόρτας 1960-

Μάκης Δελαπόρτας

Ο Μάκης Δελαπόρτας γεννήθηκε στον Πειραιά στις 29 Νοεμβρίου του 1960. Ηθοποιός και δισκογραφικός παραγωγός, που ασχολήθηκε με τον ελληνικό κινηματογράφο, αφού τον λάτρευε από παιδί.

delaportas
Ο Μάκης Δελαπόρτας στο σπίτι που γυρίστηκε η ταινία, “Μερικοί το προτιμούν κρύο”.

Επιμελήθηκε 200 δίσκους, με τη μουσική και τα τραγούδια των ελληνικών ταινιών που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τις βιογραφίες και την καριέρα μεγάλων Ελλήνων καλλιτεχνών υπογράφοντας μια σειρά από βιβλία-λευκώματα.

Μάκης Δελαπόρτας: Φιλμογραφία

ΈτοςΤίτλος ταινίας
1981Το Μεγάλο Κανόνι 
1982Άγρια νειάτα 
1982Μπλου τζιν και πέτσινα μπουφάν 
1982Το σουτιέν του μπαμπά μου 
1983Ζητείται… δράκος 
1983Παπαδίστικη κομπανία 
1983Ρόδα Τσάντα & Κοπάνα Νο2
1984Εθνική Παπάδων: Ο Αθλητισμός Είναι για Όλους 
1984Ρόδα Τσάντα & Κοπάνα Νο 3
1985Σούπερ λύκειο: Άκρως κουφό και παλαβό 
ΈτοςΤίτλος ταινίας
1983Παπαδίστικη κομπανία Νο2
1985Τα καλλικαντζαράκια 
1986Καρδιοκλέφτρα 
1987Ένας βλάχος με γαλλικά και πιάνο 
1988Μπουλντόζας κι ερωτιάρης 
1988Τόλμη και αλητεία 
ΈτοςΤίτλος σειράςΚανάλι
1980|1980Τα παλιόπαιδα τ’ ατίθασα ΕΡΤ
1982|1982Ορκιστείτε παρακαλώ ΥΕΝΕΔ
1987|1987Το καλάθι με τα λάθη ΕΤ1
1990|1990Το Ρετιρέ Mega
1993|1993Η Καλή πεθερά ΑΝΤ1

Η λίστα με τα λευκώματα που έχει εκδώσει

ΈτοςΤίτλος λευκώματος
1998Αλίκη Βουγιουκλάκη – Λεύκωμα
2004Φρέντυ Γερμανός – Πένα από βελούδο
2004Νίκος Φώσκολος – Ο “άγνωστος” Νίκος Φώσκολος
2004Στέλιος Καζαντζίδης – Ο λαϊκός μύθος!
2005Λάμπρος Κωνσταντάρας – Ο άρχοντας της κωμωδίας
2006Eurovision – Οι ελληνικές συμμετοχές: 1974-2006
2006Ζωζώ Σαπουντζάκη – Μια ζωή… Ζωζώ
2006Ντίνος Ηλιόπουλος – Ο κλόουν που έπεσε από το φεγγάρι
2007Φρέντυ Γερμανός – Μέρες τηλεόρασης
2008Άννα Καλουτά – Η κυρία επιθεώρηση
2008Μαίρη Λίντα Μανώλης Χιώτης – Περασμένες μου αγάπες
11/2001Αλέκος Σακελλάριος – Το ταλέντο βγήκε απ’ τον παράδεισο
11/2002Δημήτρης Παπαμιχαήλ – Ένας μύθος μια ιστορία
12/2002Μίμης Πλέσσας – Ένας δρόμος χίλιες νότες
12/2003Τα Μιούζικαλ του Ελληνικού κινηματογράφου
12/2009Μάρθα Καραγιάννη – Κορίτσι για μιούζικαλ
5/2002Ρένα Βλαχοπούλου – Βίβα Ρένα
5/2003Τζένη Καρέζη – Το άρωμα μιας ζωής
6/2014Ξέρω κάποια αστέρια…

Πληροφορίες άρθρου: retrodb.gr

Advertisement

Ο παραμυθάς 1968-1969

Ο παραμυθάς

Η ταινία, “Ο παραμυθάς” προβλήθηκε τη σαιζόν 1968-1969 και έκοψε 261.651 εισιτήρια. Ήρθε στην 26η θέση σε 108 ταινίες.
Γιώργος Λουκάκης στο ρόλο του γιατρού και τα παιδιά Ανδρέας Συρογιάννης και Στέλλα Κούμουλου δεν αναφέρονται στους τίτλους της ταινίας.

Περίληψη της ταινίας, “Ο παραμυθάς”

Έχοντας σαν ίνδαλμα τον εξάδελφό του (Θανάσης Μυλωνάς), ο Δημήτρης (Δημήτρης Παπαμιχαήλ) υποδύεται τον πιλότο για να εντυπωσιάσει τον πλούσιο Κοσμά (Γιώργος Γαβριηλίδης) και την κόρη του (Άννα Μαντζουράνη), η οποία τον ερωτεύεται παράφορα. Όταν η αρραβωνιαστικιά του Δημήτρη μαθαίνει τα καμώματά του, τον διώχνει και εκείνος κάνει τα πάντα για να την κερδίσει ξανά. Φτάνει σε σημείο να θεωρηθεί τρελός αλλά ο γιατρός (Δημήτρης Νικολαΐδης), που τον εξετάζει, ερωτεύεται την εξίσου ανισόρροπη κόρη του πλούσιου Κοσμά και γλιτώνει τον Δημήτρη από το μπέρδεμα.

Advertisement

H Αλίκη Βουγιουκλάκη με ανδρικό ξανθό μαλλί δίπλα στον Τρύφωνα Σαμαρά

Aλίκη Βουγιουκλάκη

Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν μία ηθοποιός είδωλο και αντιπροσωπεύει καλύτερα από κάθε άλλον ηθοποιό την «χρυσή εποχή» του ελληνικού κινηματογράφου.

Η σχέση του κοινού με τη Αλίκη Βουγιουκλάκη ξέφυγε από τη σφαίρα του καλλιτεχνικού θαυμασμού και απέκτησε πολύ πιο οικεία κι ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, που ο κόσμος την αποκαλούσε – και συνεχίζει να την αποκαλεί – με το μικρό της όνομα.

Ο Instagram λογαριασμός Greek Vintage Culture, που αναρτά σε τακτική βάση εικόνες από έντυπα και φωτογραφίες των δεκαετιών 70s, 80s, 90s και 00s, ανέβασε μια φωτογραφία της Αλίκης Βουγιουκλάκη με κοντά ξανθά μαλλιά.

Η φωτογραφία είναι σκαναρισμένη από το περιοδικό «TV Ζάπινγκ» και είναι από το 1993. Δίπλα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη, είναι ο κομμωτής Τρύφωνας Σαμαράς, ο οποίος επιμελήθηκε τα μαλλιά της μεγάλης σταρ.

Στη λεζάντα της φωτογραφίας διαβάζουμε: «Μοναδικό και σπάνιο στιγμιότυπο! Ο εθνικός μας κομμωτής Τρύφωνας Σαμαράς δίπλα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη φυσικά της επιμελήθηκε το χτένισμα σε μια πραγματικά εθνική μεταμόρφωση!».

Σημειώνουμε ότι την εποχή εκείνη η Αλίκη Βουγιουκλάκη πρωταγωνιστούσε στην παράσταση «Ωραία μου κυρία», τη σεζόν 1993 – 94, και έγινε ξανά Ελίζα, 35 χρόνια μετά την πρώτη της επιτυχία. Είναι το προτελευταίο έργο που ανέβασε η Αλίκη Βουγιουκλάκη στο θέατρο Αλίκη, πριν την «Μελωδία της Ευτυχίας».

Η «Ωραία μου κυρία» είναι και το έργο που αποτελεί σημείο αναφοράς στην καριέρα της εθνικής μας σταρ.

Advertisement

Η Φίνος Φιλμ κάνει την δική της ανασκόπηση για το 2021 με ένα ξεκαρδιστικό βίντεο

Φίνος Φιλμ

Το βίντεο της Φίνος Φιλμ έχει διάρκεια ενός μόλις λεπτού. Μέσα σε αυτό το λεπτό όμως ξεδιπλώνονται απίστευτες ατάκες αγαπημένων ηθοποιών που άφησαν ιστορία στον ελληνικό κινηματογράφο.

Και δεν είναι λίγοι αυτοί οι ηθοποιοί. Ο Θανάσης Βέγγος, ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, ο Ντίνος Ηλιόπουλος, ο Χρόνης Εξαρχάκος, ο Κώστας Χατζηχρήστος και πολλοί άλλοι περνάνε από το «ημερολόγιο – ανασκόπηση».

Οι ατάκες ακούγονται ανά μήνα και αντικατοπτρίζουν πλήρως την πραγματικότητα όπως τη βιώσαμε όλοι μας τη χρονιά που σε λίγα 24ωρα θα είναι παρελθόν. Το βίντεο ανέβηκε στο twitter της Φίνος Φιλμ και το σχόλιο της κινηματογραφικής εταιρίας ήταν: «Άλλη μια χρονιά με δυσκολίες και πανδημίες έφτασε στο τέλος της, αλλά τελικά όπως και να έρχονται τα πράγματα η ζωή είναι όμορφη».

Advertisement

Όταν ο Στράτος Διονυσίου καμάρωνε τον Άγγελο που τραγουδούσε το 1984

Στράτος

Υπάρχουν κάποιες φωτογραφίες που σε γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω. Τότε που ζούσαν οι μύθοι. Ένας από αυτούς ήταν και ο Στρατός Διονυσίου. Ο μεγάλος τραγουδιστής είχε δώσει στον γιο του Άγγελο το βάπτισμα του πυρός για να τραγουδάει. Και ο Άγγελος άρπαξε την ευκαιρία. Ο Στράτος πάντα καμάρωνε για τους γιους του.

Και πάντα ήταν πρώτο τραπέζι πίστα, όπου τραγουδούσε ο μεγάλος του γιος Άγγελος. Ο φωτογραφικός φακός της εποχής του 1984 είχε “συλλάβει” τον μεγάλο Στράτο να καμαρώνει τον γιο του Άγγελο όταν εκείνος του αφιέρωνε τραγούδια. Ο Στράτος έφυγε από τη ζωή στις 11 Μαίου 1990 εντελώς ξαφνικά!

dionisiou stratos aggelos 1

Του Νίκου Νικόλιζα.
Πηγή άρθρου respectnews.gr

Advertisement

Αχ αυτή η γυναίκα μου 1967-1968

Αχ αυτή η γυναίκα μου

Η ταινία, “Αχ αυτή η γυναίκα μου” προβλήθηκε τη σαιζόν 1967-1968 και έκοψε 428.079 εισιτήρια. Ήρθε στην 10η θέση σε 99 ταινίες.

-Πρόκειται για κινηματογραφική διασκευή της ομώνυμης θεατρικής παράστασης, που ανέβηκε στο θέατρο “Μινώα”.
-Η 27η ταινία που γύρισε η Αλίκη Βουγιουκλάκη-ακολούθησε η ταινία, “Το πιο λαμπρό αστέρι” η οποία γυρίστηκε επίσης το 1967.

vougiouklaki aliki i ginaik mou
Σκηνή από την ταινία, “Αχ αυτή η γυναίκα μου”.

Περίληψη της ταινίας, “Αχ αυτή η γυναίκα μου”

Ο Δημήτρης (Δημήτρης Παπαμιχαήλ) είναι παντρεμένος με τη Νίνα (Αλίκη Βουγιουκλάκη). Μετά το θάνατο ενός υπαλλήλου της εταιρίας, του Μιλτιάδη, βλέπει τον εαυτό του στη θέση του αποθανώντος και για να καλοπιάσει το διευθυντή του, Χαρίλαο (Γιάννης Μιχαλόπουλος), τον προσκαλεί σε δείπνο. Το ανακοινώνει στη Νίνα κι έτσι εκείνη επισκέπτεται τη μάνα της, για να της ετοιμάσει λαγό στιφάδο.

Βγαίνοντας από το σπίτι, την πιάνει μια ξαφνική μπόρα κι έτσι μπαίνει στο πρώτο ταξί που βλέπει. Το ίδιο ταξί όμως έχει σταματήσει και ο Χαρίλαος. Μπαίνουν λοιπόν η Νίνα απ’ τα δεξιά, ο Χαρίλαος απ’ τα αριστερά. Τσακώνονται και βρίζουν ο ένας τον άλλον, αγνοώντας ο ένας την ταυτότητα του καθενός. Αργότερα η Νίνα και ο Δημήτρης συνειδητοποιούν ότι ο Χαρίλαος ήταν αυτός στο ταξί και για να πετύχουν το στόχο τους, η Νίνα σκαρφίζεται ένα έξυπνο σχέδιο.

Αλλάζει λοιπόν θέση με την οικονόμο της, Ασημίνα (Μαρία Κωνσταντάρου), συστήνοντάς την ως γυναίκα του Δημήτρη. Ο Χαρίλαος όμως σε αυτό το δείπνο γοητεύεται από τη Νίνα και τη συγχωρεί, πιστεύοντας ότι είναι οικονόμος και μετά την απόλυσή της από τον Δημήτρη ζητάει να την προσλάβει εκείνος.

Η Νίνα δέχεται, για να βοηθήσει τον άντρα της να πάρει τη θέση του Μιλτιάδη. Πηγαίνει στο σπίτι του, όπου ο Χαρίλαος τη φλερτάρει έντονα, ενώ έχει ήδη διώξει την προηγούμενη οικονόμο του, Φανή (Μάρω Γραβλιώτου), μέχρις ότου εμφανίζεται ο Δημήτρης θολωμένος από τη ζήλια. Για να δικαιολογήσει την απρόσμενη επίσκεψή του, λέει στον διευθυντή του ότι γίνεται κρυφά μία σημαντική δημοπρασία.

Για καλή του τύχη ο Δημήτρης, ενώ νόμιζε ότι θα απολυθεί για το ψέμα του, βγαίνει αληθινός και παίρνει τη θέση που ήθελε. Ο Χαρίλαος όμως πηγαίνοντας μαζί με τη χήρα του Μιλτιάδη (Δέσποινα Στυλιανοπούλου) σε νυχτερινό κέντρο, πιάνει την Ασημίνα με τον αρραβωνιαστικό της, Στάθη (Βασίλης Μαλούχος), και νομίζοντας ότι είναι η σύζυγος του Δημήτρη, πιστεύει πως τον απατά.

Επισκέπτεται λοιπόν με τη γραμματέα του, Ξένη (Σαπφώ Νοταρά), τον Δημήτρη στο σπίτι του για να “καρφώσει” την Ασημίνα στον υποτιθέμενο άντρα της. Εκεί βρίσκει τη Νίνα και μετά την εμφάνιση του Στάθη αποκαλύπτεται όλη η αλήθεια. Η Νίνα τουμπάρει τον Χαρίλαο και η ταινία τελειώνει με τον Δημήτρη να διατηρεί τη θέση του και τη Νίνα να αποκτά το αυτοκίνητο που πάντα ονειρευόταν.

Advertisement

Όταν η Μαίρη Χρονοπούλου έγινε ντίρλα για να πει την Γυναίκα του γλεντιού

Μαίρη Χρονοπούλου

Ιστορίες από τους μεγάλους ηθοποιούς από τον ελληνικό κινηματογράφο διηγήθηκε ο Μάκης Δελαπόρτας στο Στούντιο 4 κι ανάμεσα σε αυτούς ήταν η Μαίρη Χρονοπούλου.

«Το βιβλίο το τυραννάμε με την Μαίρη γιατί έχουμε διαφορετικές απόψεις. Το λέω για πρώτη φορά δημόσια γιατί εγώ έχω μια άλλου είδους συνταγή για μι βιογραφία κι η Μαίρη μια διαφορετική. Εγώ πρώτα από όλα δεν γίνεται να μην γράψω για το σινεμά και το θέατρο. Η Μαίρη δεν θέλει, θέλει πιο σημερινά και φιλοσοφημένα πράγματα. Μωρέ αυτά είναι πολύ παλιομοδίτικα μου λέει. Είναι η καταγραφή της ζωής σου, το ένδοξο παρελθόν σου. Δεν γίνεται να μην τα πεις» ανέφερε ο Μάκης Δελαπόρτας

«Για να πει την Γυναίκα του Γλεντιού, έγινε ντίρλα. Δεν το ξέρει ο κόσμος. Πήρε μια πορτοκαλάδα, την άδειασε κι έβαλε κονιάκ. Το ήπιε γιατί προερχόταν από ποιοτικό θέατρο. Ερχόταν από μια μεγαλοαστική οικογένεια και θα πάει να χορέψει τσιφτετέλι; Τής λέει η μάνα της ντροπή τι είναι αυτό. Τελικά για να κάνει αυτήν την σκηνή, είπε το κονιάκ, έγινε ντίρλα και τα έδωσε όλα. Αυτά δεν τα ξέρει ο κόσμος και θέλω να τα γράψω» σημείωσε ο Μάκης Δελαπόρτας.

Πηγή άρθρου: zappit.gr

Advertisement

Μία ματιά και εδώ..

Η Αλίκη στο ναυτικό 1960-1961

Η Αλίκη στο ναυτικό
Η ταινία, "Η Αλίκη στο ναυτικό" προβλήθηκε τη σαιζόν 1960-1961 και έκοψε 213.409 εισιτήρια. Ήρθε στην πρώτη θέση ανάμεσα σε 58 ταινίες.-Πρόκειται για την...

Περάστε την πρώτη του μηνός 1965-1966

Περάστε την πρώτη του μηνός
Η ταινία, "Περάστε την πρώτη του μηνός" προβλήθηκε τη σαιζόν 1965-1966 και έκοψε 252.426 εισιτήρια. Ήρθε στην 20η θέση σε 101 ταινίες.Ο Θόδωρος Κεφαλόπουλος...