Επτά αποκαλύψεις για την ταινία του 1968 Η Αγάπη μας

Η αγάπη μας
Advertisement

Η ταινία, “Η αγάπη μας” προβλήθηκε τη σαιζόν 1968-1969 και έκοψε 484.989 εισιτήρια. Ήρθε στην 4η θέση σε 108 ταινίες.
Ο δημοσιογράφος και αρθρογράφος του ellinikoskinimatografos.gr Χρήστος Κωνσταντίνου, έψαξε και βρήκε άγνωστες πτυχές της ταινίας, “Η αγάπη μας” και μας τις αποκαλύπτει…

Advertisement
Η αγάπη μας

1ον. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη την περίοδο που γυριζόταν η ταινία ήταν στους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης. Όμως ξαφνικά μια ημέρα απέβαλε και για λίγες ημέρες σταμάτησε τα γυρίσματα μέχρι να συνέλθει.

2ον. Όλες οι σκηνές με το κοινό του θεάτρου που συμπεριλαμβάνονται στην ταινία (αρχικές και τελικές) γυρίστηκαν μέσα σε μια μόνο ημέρα.

3ον. Ο Φίλιος Φιλιππίδης ή Αγκόπ ήταν επιλογή της ίδιας της Αλίκης Βουγιουκλάκη όπως και η Τζόλυ Γαρμπή που υποδύθηκε την μητέρα της και με την οποία την έδενε φιλία αρκετών χρόνων.

4ον. Πρώτη εμφάνιση του Γιώργου Παπαζήση σε ταινία της κινηματογραφικής εταιρείας, Καραγιάννης – Καρατζόπουλος.

5ον. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη διαφωνούσε με τον σκηνοθέτη για πολλές σκηνές της ταινίας. Μια από αυτές ήταν η συνάντηση της Μαρίνας με τον Ραζέλο στον Θεολόγο. Ο σκηνοθέτης ήθελε αυτή τους η συνάντηση να γυριζόταν μόνο με τους δύο τους. Όμως η Αλίκη είχε αντίθετη άποψη κάτι που τελικά επικράτησε.

Διαβάστε επίσης: Επτά αποκαλύψεις για την ταινία Πανικός

6ον. Ο σκηνοθέτης Κώστας Καραγιάννης είχε προτείνει η ταινία να λεγόταν, “Μαρίνα και Δημήτρης” όμως ο Λάκης Μιχαηλίδης που είχε γράψει το σενάριο διαφώνησε και έτσι ονομάστηκε, “Η αγάπη μας”.

7ον. Ήταν η τελευταία από τις τρεις ταινίες που γύρισε η Αλίκη Βουγιουκλάκη στην Καραγιάννης – Καρατζόπουλος προτού επιστρέψει στην οικογένεια της Φίνος Φιλμ.

Προηγούμενο άρθρο8 αποκαλύψεις της ταινίας Διπλοπενιές
Επόμενο άρθροΉξερες ότι η Δέσποινα Στυλιανοπούλου …
Χρήστος Κωνσταντίνου
Για μένα ο κινηματογράφος είναι ένα ταξίδι σε κάποιον μαγικό κόσμο μιας άλλης εποχής. Νιώθω ευγνώμων γιατί έχω την τύχη να γνωρίσω και να με τιμούν με την φιλία τους αρκετοί καλλιτέχνες της χρυσής εκείνης περιόδου όπου τα αστέρια ήταν αληθινά κι όχι κάλπικα.