9 αποκαλύψεις για την ταινία, Η αρχόντισσα κι ο αλήτης

Η αρχόντισσα κι ο αλήτης
Advertisement

Η “Η αρχόντισσα κι ο αλήτης” είναι αισθηματική κωμωδία του 1968, παραγωγής της κινηματογραφικής εταιρείας Φίνος Φιλμ, σε σκηνοθεσία του Ντίνου Δημόπουλου και σενάριο του Λάκη Μιχαηλίδη.

Advertisement

Ο δημοσιογράφος και αρθρογράφος του ellinikoskinimatografos.gr Χρήστος Κωνσταντίνου, έψαξε και βρήκε 9 άγνωστες πτυχές της ταινίας, “Η αρχόντισσα κι ο αλήτης” και μας τις αποκαλύπτει…

Η αρχόντισσα κι ο αλήτης
Σκηνή από την ταινία, “Η αρχόντισσα κι ο αλήτης”.

1ον. Η σκηνή όπου η “”αρχόντισσα” Ρένα Κατσαρού κυνηγάει τον “αλήτη” της Δημήτρη στα στενάκια της Κέρκυρας και τελικά τον φτάνει ακριβώς στην Λιστόν γυρίστηκε στην αρχή και συγκεκριμένα την δεύτερη ημέρα παραμονής τους στο νησί.

2ον. Σε αυτή την ταινία η Φλωρέττα Ζάννα πραγματοποίησε την τελευταία της εμφάνιση στον κινηματογράφο.

3ον. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων υπήρξε έντονος εκνευρισμός ανάμεσα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον σκηνοθέτη Ντίνο Δημόπουλο. Ο λόγος ήταν το μακιγιάζ και τα βαμμένα νύχια που η αγαπημένη πρωταγωνίστρια δεν ήθελε να αποχωριστεί κατά την μεταμόρφωση της σε “Πίπη”.

4ον. Αυτή η ταινία σηματοδότησε την επιστροφή της Αλίκης Βουγιουκλάκη στην Φίνος Φιλμ μετά από απουσία τεσσάρων ετών. Μάλιστα η αμοιβή της πλησίασε το αστρονομικό για την εποχή ποσό 800.000 δρχ.

5ον. Η σκηνή όπου ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ έρχεται στα χέρια με τον Νίκο Τσούκα ήταν τόσο έντονη που αγαπημένος πρωταγωνιστής του έσκισε κατά λάθος το πουκάμισο. Λίγες μέρες μετά ο Φιλ. Φίνος του έστειλε το ποσό για την αγορά ενός νέου.

Διαβάστε επίσης : Επτά αποκαλύψεις για την ταινία Η νεράιδα και το παλικάρι

6ον. Άλλη μια σκηνή που γυρίστηκε αρκετές φορές ήταν αυτή η περιβόητη με το γιαούρτι. Συγκεκριμένα έκαναν 7 λήψεις για την τελική σκηνή που εν τέλει απολαύσαμε στην μεγάλη και την μικρή οθόνη.

7ον. Η αμοιβή του Νίκου Ρίζου ήταν ισάξια με αυτή του Διονύση Παπαγιαννόπουλου. Δηλαδή 70.000 δραχμές.

8ον. Η ταινία ήταν ένας εισπρακτικός θρίαμβος για την Φίνος φιλμ.
Έκοψε 750.380 εισιτήρια και κατέκτησε την πρώτη θέση στις ταινίες εκείνης της σεζόν και την δευτερη στην λίστα με τις πιο πετυχημένες της Φίνος Φιλμ σε όλη την διάρκεια της λειτουργίας της από το 1943 εως το 1977.

9ον. Όταν η Ρένα Κατσαρού κατεβαίνει με τα σεντόνια από το παράθυρο δεν φοράει περούκα. Είναι τα δικά της μαλλιά που βγαίνουν απο το μαντήλι και απλά τα έχει βάψει σκούρα.

Προηγούμενο άρθροΕπιχείρησις Απόλλων 1967-1968
Επόμενο άρθροΓιάννης Φλερύ
Χρήστος Κωνσταντίνου
Για μένα ο κινηματογράφος είναι ένα ταξίδι σε κάποιον μαγικό κόσμο μιας άλλης εποχής. Νιώθω ευγνώμων γιατί έχω την τύχη να γνωρίσω και να με τιμούν με την φιλία τους αρκετοί καλλιτέχνες της χρυσής εκείνης περιόδου όπου τα αστέρια ήταν αληθινά κι όχι κάλπικα.