Η ταινία, “Η βίλλα των οργίων” προβλήθηκε τη σαιζόν 1964-1965 και έκοψε 170.234 εισιτήρια. Ήρθε στην 32η θέση σε 93 ταινίες.
Πρόκειται για κινηματογραφική μεταφορά της ομώνυμης θεατρικής κωμωδίας του Γεράσιμου Σταύρου, το οποίο παρουσιάστηκε στο θέατρο από τον θίασο Κώστα Ρηγόπουλου-Κάκιας Αναλυτή, με την τελευταία να επαναλαμβάνει τον θεατρικό της ρόλο και στο σινεμά.

Την παράσταση στην ταινία, “Η βίλλα των οργίων” κλέβει, εκτός από τον Διονύση Παπαγιαννόπουλο στο ρόλο του διευθυντή της αστυνομίας, η Ρίτα Μουσούρη στο ρόλο της ξεπεσμένης μεγαλοαστής που υπενοικιάζει τη βίλα της για σεξουαλικά όργια. Μια ατάκα του Διονύση Παπαγιαννόπουλου που αναπαράγεται μέχρι σήμερα είναι: Τί το κάναμε εδώ? Αμέρικαν Μπαρ?
Ο Αλέκος Τζανετάκος, από λάθος, δεν αναφέρεται στους τίτλους της ταινίας. Τα εξωτερικά πλάνα της ταινίας, “Η βίλλα των οργίων”από το κτίριο των γραφείων της εταιρείας του Ζάβαλου, είναι γυρισμένα στη Στοά Σπυρομήλιου του Μεγάρου του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, σημερινό εμπορικό κέντρο City Link.
Περίληψη της ταινίας, “Η βίλλα των οργίων”
Η ταινία αρχίζει με την έφοδο ανδρών της χωροφυλακής σε βίλλα όπου συλλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλους και τον διευθυντή ασφαλιστικής εταιρείας και υποψήφιο βουλευτή Χάρη Ζάβαλο τον οποίο υποδύεται ο Λάμπρος Κωνσταντάρας. Ο υποψήφιος βουλευτής, αλλά και οι άλλοι συλληφθέντες οδηγούνται γυμνοί, καλυμμένοι με σεντόνια, στο αυτόφωρο. Ο Ζάβαλος συλλαμβάνεται μαζί με την υποψήφια ερωμένη του Εύα (Μέλπω Ζαρόκωστα), σύζυγο υπαλλήλου του.
Στην πορεία του έργου αποκαλύπτεται ότι η επ’αυτοφώρω σύλληψη έχει στηθεί από την Εύα και το σύζυγό της για να παγιδεύσουν το Ζάβαλο και να του αποσπάσουν χρήματα. Επιπλέον, στην πλοκή του έργου παίρνει μέρος και η ιδιοκτήτρια της βίλας κα Δόμνα (Ρίτα Μουσούρη), η οποία για να προστατεύσει τους πελάτες της, εξέχοντα μέλη της κοινωνίας, δίνει το καρνέ με τον τηλεφωνικό κατάλογο όλων των πελατών της σε μια κλέφτρα, τη Βιολέτα (Κάκια Αναλυτή), ώστε να μην τη βρουν οι χωροφύλακες.
Η Βιολέτα απειλεί να παραδώσει το καρνέ στη χωροφυλακή και ζητά ως αντάλλαγμα από τον Ζάβαλο να αναγνωρίσει το παιδί που έχουν κάνει μαζί. Στο μεταξύ γνωρίζεται με ένα νεαρό δημοσιογράφο που προσπαθεί να την πείσει να του δώσει το καρνέ, με τον οποίο τελικά ερωτεύονται, ενώ ο Ζάβαλος αναγνωρίζει το παιδί.