Η ταινία, “Η άγνωστος” προβλήθηκε τη σαιζόν 1955-1956 και έκοψε 111.065 εισιτήρια. Ήρθε στην 3η θέση σε 24 ταινίες.
-Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του ελληνικού θεάτρου, Κυβέλη, συμμετέχει για πρώτη και τελευταία φορά σε ομιλούσα κινηματογραφική ταινία.
-Η ταινία αποτελεί διασκευή της ομώνυμης θεατρικής επιτυχίας του Αλεξάντρ Μπισόν και ήρθε τρίτη εισπρακτικά από το σύνολο των 22 ελληνικών ταινιών εκείνης της χρονιάς.
-Η Μάρθα Καραγιάννη κάνει την πρώτη της κινηματογραφική εμφάνιση.

Κριτική της ταινίας
Απέχει από τα συνηθισμένα ελληνικά μελοδράματα
Κώστας Σταματίου, Εφημερίδα Η Αυγή, Μάρτιος 1956
Ο κ. Λάσκος, ως σεναρίστας, συγχρόνισε αρκετά επιδέξια το παλιό θεατρικό έργο. Θέλησε να εκμεταλλευτεί τα θεατρικά «εφέ», και τα κατάφερε σε σημαντικό βαθμό. Το έργο του δεν μοιάζει με τα συνηθισμένα νευρόσπαστα ελληνικά μελοδράματα, υπάρχει ενότητα τόνου, άνετο κύλημα, αρμονία ανάμεσα στην πρόθεση και το αποτέλεσμα. Σ΄αυτό, τον σκηνοθέτη Λάσκο βοήθησε ολοφάνερα το καλό συνεργείο της «Φίνος Φιλμ». Ο οπερατέρ Ντίνος Κατσουρίδης (που μας είχε δώσει τα τόσο ωραία εξωτερικά του Αγαπητικού της βοσκοπούλας) κατάφερε πραγματικό άθλο: χώρια που ξεπέρασε τη δυσκολία απόδωσης της κ. Κυβέλης, φώτισε για πρώτη φορά σωστά τον Γιώργο Παππά, τον Λάμπρο Κωνσταντάρα και τον Αλεξανδράκη, που τόσο τους αδικούσε άλλοτε η κακή φωτογραφία.
Τα ντεκόρ του Μάρκου Ζέρβα δείχνουν ευσυνειδησία και προσοχή στη λεπτομέρεια. Γενικά, το τεχνικό συγκρότημα της «Φίνος» έκανε καθαρή δουλειά, κι αυτό πρέπει ν΄αναγνωρισθεί ιδιαίτερα.
Περίληψη της ταινίας, “Η άγνωστος”
Μια γυναίκα από καλή οικογένεια εγκαταλείπει τον αυστηρό σύζυγό της για τον νεαρό εραστή της. Κάποια μέρα, όταν μαθαίνει ότι το παιδί της είναι πολύ άρρωστο, επιστρέφει για να το δει, αλλά ο άντρας της τη διώχνει. Χρόνια μετά, γυναίκα του υποκόσμου πλέον, μαθαίνει πως ο εραστής της ετοιμάζεται να εκβιάσει τον πρώην σύζυγο της και, σε μία βίαιη σκηνή μεταξύ τους, τον σκοτώνει. Στη δίκη που ακολουθεί, δικηγόρος της κατηγορουμένης ορίζεται ο ίδιος ο γιος της, ο οποίος δεν τη γνωρίζει, και η κατάληξη θα είναι δραματική…