-Στο εργο Μερικοί το προτιμούν κρύο ο Λάκης Παυλίδης δανείζει τη φωνή του στον Βαγγέλη Βουλγαρίδη στο τραγούδι < Η πρώτη μας νύχτα >.
Πρέπει να σημειωθεί πως ο Φίνος αρχικά δεν ήθελα την Βλαχοπούλου γιατι αν και πρώτο όνομα στις επιθεωρήσεις και στα νυχτερινά κέντρα δεν τα είχε καταφέρει μέχρι τότε και τόσο καλά σε δύο ταινίες που είχε γυρίσει και μόνο η επιμονή του Δαλιανίδη την επέβαλε. Κι απο αυτη τη ταινία ξεκινάει η καριέρα της.
Είναι το μοναδικό μιούζικαλ στο οποίο η Μάρθα Καραγιάννη, αν και ήταν η μόνη που ήξερε χορό δεν χορεύει μιας και τον ρόλο αυτό αρχικά ήταν να τον παίξουν δυο άλλες πρωταγωνίστριές , πρώτα η Φόνσου και έπειτα η Λάζου. Με αυτή την ταινία η Μάρθα καθιερώθηκε στον κινηματογράφο και ειδικά στα μιούζικαλ, ως χορεύτρια απο το < Κάτι να καίει > και μετά, και ωςς κωμικός απο τις < Θαλασσιές τις χάντρες >.

-Στην ταινία Κάτι να καίει όπου είναι η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του Γιάννη Δαλιανίδη , κάνει τη πρώτη της εμφάνιση μόλις 16 χρονών η Έλενα Ναθαναήλ, την οποία εχει δεί ο Δαλιανίδης στα γυρίσματα μιας άλλης ταινίας ως επισκέπτρια.
Στο τραγούδι Αυτη τη νύχτα το ζευγάρι Ναθαναήλ – Νέγκας ντουμπλάρουν η Νέλλη Μάνου και ο Αλέκος Ζαχαράκος.

-Στην ταινία <Ορατότης Μηδέν> ένα απο τα σημαντικά στοιχεία της ταινίας αυτής είναι ότι ξεπήδησε ένα μεγάλο αστέρι του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού ο Στράτος Διονυσίου – τραγουδούσε ήδη μια δεκαετία σε μικρά λαϊκά μαγαζιά , χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία και ήταν ο Μίμης Πλέσσας που πρόσεξε τη φωνή του και του έδωσε τη μεγάλη ευκαιρία να τραγουδήσει τοΒρέχει φωτιά στη στράτα μου σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου – και μάλιστα χωρίς καν να εμφανίζεται ο ίδιος παρα μόνο η φωνή του απο ένα πικ απ.
Οι σκηνές στη θάλασσα και όλες τις επικίνδυνες σκηνές της γύρισε ο ίδιος ο Κούρκουλος χωρίς να τον αντικαταστήσει κανείς.

-Στο έργο Κοινωνία ώρα μηδέν ο Κούρκουλος έχει θέσει ως όρο να έχει την Μαίρη Χρονοπούλου ως παρτενέρ και μάλιστα σε κάποιο γύρισμα της έκανε μια φάρσα, σε μια ερωτική σκηνή της σκίζει τη μπλούζα με αποτέλεσμα να φανεί το στήθος της, εκείνη να πάθει πανικό και φυσικά όλο το συνεργείο να ξεσπάσει σε γέλια.
Υπήρχε μόνιμος μακιγιέρ στη Φίνος Φίλμ , ο Νίκος Ξεπαπαδάκου ο οποίος με τα σχεδόν πρωτόγονα μέσα του μακιγιάζ τότε στη Ελλάδα εφτιαξε τα καμένα απο τη συντριβή του αεροπλάνου θύματα.