Η ταινία, “Χαμένοι άγγελοι” προβλήθηκε τη σαιζόν 1948-1949 και έκοψε 107.508 εισιτήρια. Ήρθε στην 1η θέση ανάμεσα σε 8 ταινίες.
-Η μόνη ταινία σε παραγωγή Φίνος Φιλμ – Τζέλλα Φιλμ, που κατάφερε να έρθει πρώτη σε πωλήσεις εισιτηρίων. Ο λόγος είναι η χρηματοδότηση του πατέρα της Τζέλλας Φίνου, Περικλή Βανάκου, για την υλοποίηση της ταινίας, μετά από την επιστροφή του από την Αφρική στην Ελλάδα.
-Η ταινία σημείωσε μεγάλη επιτυχία, με πρώτη εισπρακτική θέση ανάμεσα σε 8 ελληνικές παραγωγές, ενώ ήταν η πρώτη απόπειρα μεταφοράς του αμερικάνικου υπόκοσμου με ελληνικά δεδομένα.
-Κινηματογραφικό ντεμπούτο για την κορυφαία ηθοποιό Ειρήνη Παππά.
Περίληψη της ταινίας, “Χαμένοι άγγελοι”
Η Έλλη ζει μαζί με την άρρωστη μητέρα της και έναν μικροαπατεώνα, τον Λουκά, ο οποίος ενώ συνδέεται με την μητέρα της, δεν δείχνει καθόλου ενδιαφέρον για εκείνην. Ο αρραβωνιαστικός της Έλλης, αν και σπουδάζει γιατρός, τα βράδια τραγουδά σε κοσμική ταβέρνα για να επιβιώσει. Εκεί κάποιο βράδυ έρχεται ένας επιχειρηματίας με τη φιλενάδα του, τη Λιάνα, που γλυκοκοιτάζει τον αρραβωνιαστικό της Έλλης. Ο επιχειρηματίας προτείνει στον Λουκά να αναθέσει στην Έλλη να μεταφέρει πακετάκια με ναρκωτικά στους πελάτες του και εκείνη το κάνει νομίζοντας πως είναι φάρμακα.
Μάριος Πλωρίτης, Εφημερίδα Ελευθερία, Δεκέμβριος 1948
Οι «Χαμένοι Άγγελοι» μαρτυράνε πως η κινηματογραφία μας προόδευσε αρκετά ώστε να μην επιτρέπεται, οι κόποι και τα (όσα έχουμε) μέσα να σκορπίζονται σ’ αχάριστες υποθέσεις. Και σαν σημάδι προόδου, ανεξάρτητα απ’ το περιεχόμενό τους, οι Άγγελοι έχουν σπουδαιότητα καθόλου αμελητέα. Ο σκηνοθέτης κ. Τσιφόρος έδειξε πως “βλέπει” κινηματογραφικά. Δίνει ρυθμό και κίνηση στις σκηνές του, δέσιμο στα επεισόδια, ξέρει να τοποθετήσει τα πρόσωπά του, να “σπάσει” την “κατά μέτωπο σκηνοθεσία” που βασιλεύει ακόμα στην Ελλάδα.
Έχει κινηματογραφική φαντασία. Και προσπάθησε να ζεστάνει τους ηθοποιούς, να τους αποσπάσει από το ανδρεικελοειδές παίξιμο που παραμένει κι αυτό προίκα του κινηματογράφου μας. Η σύγχρονη φωνοληψία που εφαρμόζεται στους «Χαμένους Αγγέλους», θα βοηθήσει τους ηθοποιούς μας σε αυτό το “λύσιμο”. Έτσι οι «Χαμένοι Άγγελοι», μ’ όλο το άστοχο θέμα τους, αποτελούν μια θετική τεχνική πρόοδο στην υπόθεση της ελληνικής κινηματογραφίας.