Πριν από 70 χρόνια οι αναγνώστριες/ες της εφημερίδας Έθνος διάβασαν στη στήλη των θεατρικών νέων την παρακάτω είδηση:
—Ό,τι γίνεται με την Ρέναν Βλαχοπούλου εις την Κων/πολιν είναι πρωτοφανές δια Ελληνίδα καλλιτέχνιδα. Τουρκικές, ελληνικές και γαλλόφωνες εφημερίδες είναι πλημμυρισμένες από φωτογραφίες, περιγραφές, συνεντεύξεις, κριτικές με την “Βασίλισσαν της ελληνικής τζαζ” και τον μοντέρνον συνθέτην Γιάννην Σπάρτακον που την συνοδεύει.
—Αλλ’ οι εκδηλώσεις του Κοινού ιδιαιτέρως δια την Ρένα Βλαχοπούλου εγγίζουν τα όρια της υποδοχής που συναντούσαν άλλοτε εις τας Αθήνας οι διερχόμενοι ξένοι κινηματογραφικοί αστέρες. Ο κόσμος την σταματά εις τα κέντρα και εις τους δρόμους για να της πάρη αυτόγραφα και όπως αναφέρει ο τουρκικός τύπος, “η Ρένα αλλάζει την ημέρα τρία φουστάνια και το βράδυ τέσσερες τουαλέττες”!
—Άλλη τουρκική εφημερίς αναφέρει επί λέξει ότι “Η Ρένα Βλαχοπούλου άρεσε καταπληκτικά και στους Αμερικανούς. Ευρίσκεται εις Κων/πολιν ομάς Αμερικανών κινηματογραφιστών, οι οποίοι απεφάνθησαν ότι αυτή είναι η βασίλισσα του τραγουδιού των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής και απεφάσισαν να την καλέσουν ταχέως στο Χόλλυγουντ…”
—Η γαλλόφωνος “Ζουρνάλ Ντ’ Οριάν” την παρομοιάζει με την… Μαρλένε Ντήτριχ και την Κάρμεν Μιράντα, άλλη δε τουρκική εφημερίς μεταδίδει προς γνώσιν των Κων/πολιτών ότι ο ιδεώδης ανδρικός τύπος, σύμφωνα με το γούστο “της ωραίας Ελληνίδος” πρέπει να συγκεντρώνη τα εξής προσόντα: “Σπόρτσμαν μετρίου ή υψηλού αναστήματος, με φαρδειές πλάτες, μελαχροινός με γαλανά μάτια, γελαστός, ομιλητικός, να ξέρη να σωφφάρη και.. να βγάζη χρήματα και να παίζη και πολύ ωραίο μπριτζ”!
—Παραλλήλως έχει γοητεύσει και ο Σπάρτακος και έτσι, όπως αναγράφει η “Απογευματινή” της Κων/πόλεως, το καλλιτεχνικό αυτό ζευγάρι είνε το ζήτημα της ημέρας εις την Πόλιν και σίγουρα, ενώ πήγε δια 20 ημέρας, όχι μόνον θα μείνη επί πολύ αλλά πρόκειται και να… διαχειμάση εκεί. Χαριτωμένη ανταπόκριση με μία χαρακτηριστική λεπτομέρεια (εφόσον βέβαια όλα αυτά αληθεύουν…): η “χαρτοπαίχτρα” Ρένα είχε δώσει το στίγμα της από νωρίς…