Εναλλαγή σε λειτουργία σκοτεινό που είναι φιλικές για τα μάτια σας κατά τις νυκτερινές ώρες.

Εναλλαγή σε λειτουργία λευκού που είναι πιο φιλικές για τα μάτια σας τη διάρκεια της ημέρας.

Εναλλαγή σε λειτουργία σκοτεινό που είναι φιλικές για τα μάτια σας κατά τις νυκτερινές ώρες.

Εναλλαγή σε λειτουργία λευκού που είναι πιο φιλικές για τα μάτια σας τη διάρκεια της ημέρας.

Κωμωδία

1962

Ο Θόδωρος και το δίκανο

Παραγωγής

Φίνος Φιλμ

Παραγωγός

Συγγραφέας

Νίκος Τσιφόρος

Πρεμιέρα

29 Σεπτεμβρίου 1962

Φωτογραφία

Giovanni Varriano

Σεναρίο

Νίκος Τσιφόρος

Ηθοποιοί

Ηθοποιοί: Μίμης Φωτόπουλος (Θόδωρος), Σμαρούλα Γιούλη (Χριστίνα), Χρήστος Τσαγανέας (Παντελής), Λαυρέντης Διανέλλος (Θωμάς), Νίτσα Τσαγανέα (Αγγελική), Αντιγόνη Κουκούλη (Ρούλα), Δημήτρης Χόπτηρης (Ντίνος), Βάσω Μεριδιώτου, Εύα Κουκούλη, Ρούλα Χρυσοπούλου, Μέμος Ορφανίδης, Κώστας Βουτσάς (Μιχάλης), Τζένη Βάνου (τραγούδι), Έρρικα Μπρόγερ (τραγούδι), Μαργαρίτα Μπρόγερ (τραγούδι), Forminx (μουσικό συγκρότημα)

Περίληψη: Ο Θόδωρος είναι πατέρας παλαιών αρχών και δεν αφήνει τη κόρη του Χριστίνα να πηγαίνει σε πάρτι και να διασκεδάζει. Επιπλέον, θέλει να επιλέξει ο ίδιος τον άντρα που θα παντρευτεί, απειλώντας συνέχεια ότι θα αρπάξει το δίκαννο και θα αρχίσει να πυροβολεί! Σίγουρος για τις πεποιθήσεις του, επιλέγει τον Μιχάλη, ο οποίος είναι ο ανιψιός του αφεντικού της εταιρείας που εργάζεται ο Θόδωρος σαν λογιστής. Ο Μιχάλης, όμως, αποδεικνύεται διαφορετικός από αυτό που φανταζόταν αρχικά ο Θόδωρος…
Παρασκήνιο: Η ταινία αποτελεί κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου θεατρικού έργου των Τσιφόρου-Βασιλειάδη, με το οποίο εγκαινιάστηκε το θέατρο Αμιράλ απο το θίασο Μίμη Φωτόπουλου – Σμαρούλας Γιούλη.
-Μια από τις ωραιότερες ηθογραφικές κωμωδίες του ελληνικού κινηματογράφου και μια κλασική ερμηνεία από τον Μίμη Φωτόπουλο, ίσως η καλύτερη της καριέρας του.
-Πρόκειται για την τελευταία ταινία που γύρισαν ο Μίμης Φωτόπουλος και η Σμαρούλα Γιούλη στην Finos Film.
-Αξίζει να σημειωθεί, πως ο Μίμης Φωτόπουλος ήταν ο πρώτος Έλληνας ηθοποιός με τον οποίο ο Φίνος υπέγραψε συμβόλαιο αποκλειστικότητας στις αρχές της δεκαετίας του 1950.

Αφήστε μια απάντηση

Πρόσφατα Αρθρα

Περισσότερες Προβολές

  • Από που πάνε για τη χαβούζα Από που πάνε για τη χαβούζα Από που πάνε για τη χαβούζα svg xml charset utf 8  3Csvg xmlns 3D http 3A 2F 2Fwww
    in

    Από που πάνε για τη χαβούζα

    Η ταινία, “Από που πάνε για τη χαβούζα” προβλήθηκε την σαιζόν 1978-1979 και έκοψε 480.145 εισιτήρια. Ήρθε στην πρώτη θέση ανάμεσα σε 15 ταινίες. Περίληψη: Ένας ευσυνείδητος οδηγός βυτιοφόρου, ο Θανάσης Παπαθανάσης, εργάζεται σκληρά για να σπουδάσει ιατρική η αδελφή του Αφροδίτη. Πιστεύει πως έτσι θα την αποκαταστήσει και μετά θα μπορέσει κι αυτός να […] Περισσότερα

    Διαβάστε περισσότερα

  • Ο Εξυπνάκιας|Ο Εξυπνάκιας Ο Εξυπνάκιας Ο Εξυπνάκιας svg xml charset utf 8  3Csvg xmlns 3D http 3A 2F 2Fwww
    in

    Ο Εξυπνάκιας

    Η ταινία, “Ο Εξυπνάκιας” προβλήθηκε τη σαιζόν 1966-1967 και έκοψε 365.488 εισιτήρια. Ήρθε στην 9η θέση σε 117 ταινίες. Πρόκειται για κινηματογραφική μεταφορά της θεατρικής κωμωδίας “Ένας Έξυπνος Βλάκας”. Περίληψη: Η Τζούλια (Μαριάννα Κουράκου) έχει σχέση με το Μίλτο (Δημήτρης Παπαμιχαήλ) εδώ και πολλά χρόνια αλλά κρατά τη σχέση της κρυφή από τον πατέρα της […] Περισσότερα

    Διαβάστε περισσότερα

  • Ο μαγικός καθρέφτης|Ο μαγικός καθρέφτης Ο μαγικός καθρέφτης Ο μαγικός καθρέφτης svg xml charset utf 8  3Csvg xmlns 3D http 3A 2F 2Fwww
    in

    Ο μαγικός καθρέφτης

    Η ταινία, “Ο μαγικός καθρέφτης” είναι η πρώτη μεγάλου μήκους 3D ελληνική ταινία. Στο ομώνυμο τραγούδι των τίτλων τέλους συμπράττουν μουσικά οι “Onirama” με το Γιώργο Μαζωνάκη, σε μουσική και στίχους του frontman Θοδωρή Μαραντίνη. Κριτική της ταινίας, “Ο μαγικός καθρέφτης”: Η πρώτη (άνευ λόγου) τρισδιάστατη ελληνική ταινία είναι τρεις κωμωδίες στη συσκευασία της μιάς, […] Περισσότερα

    Διαβάστε περισσότερα

  • Αμόκ|Αμόκ Αμόκ Αμόκ svg xml charset utf 8  3Csvg xmlns 3D http 3A 2F 2Fwww
    in

    Αμόκ

    Η ταινία, “Αμόκ” προβλήθηκε τη σαιζόν 1963-1964 και έκοψε 222.288 εισιτήρια. Ήρθε στην 18η θέση σε 92 ταινίες. -Πρόκειται για μια διαφορετική παραγωγή από τις συνήθεις παραγωγές της Φίνος Φιλμ. Ο Ντίνος Δημόπουλος έπεισε τον Φιλοποίμενα Φίνο να ξοδέψει ένα σχετικά μικρό κονδύλι για μια λιγότερο εμπορική προσπάθεια. -Η εξαιρετική ταινία τέχνης,στο ελληνικό κοινό δεν […] Περισσότερα

    Διαβάστε περισσότερα

Back to Top

Σύνδεση

Or with username:

Forgot password?

Don't have an account? Register

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Σύνδεση

Privacy Policy

Για να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική σύνδεση πρέπει να συμφωνήσετε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο. % privacy_policy%

Προσθήκη στη συλλογή

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

Send this to a friend