Εναλλαγή σε λειτουργία σκοτεινό που είναι φιλικές για τα μάτια σας κατά τις νυκτερινές ώρες.

Εναλλαγή σε λειτουργία λευκού που είναι πιο φιλικές για τα μάτια σας τη διάρκεια της ημέρας.

Εναλλαγή σε λειτουργία σκοτεινό που είναι φιλικές για τα μάτια σας κατά τις νυκτερινές ώρες.

Εναλλαγή σε λειτουργία λευκού που είναι πιο φιλικές για τα μάτια σας τη διάρκεια της ημέρας.

Κωμωδία

1962

Μην είδατε τον Παναή

Παραγωγής

Παραγωγός

Κώστας Στράντζαλης

Συγγραφέας

Πρεμιέρα

19 Νοεμβρίου 1962

Φωτογραφία

Θανάσης Σπηλιώτης

Σεναρίο

Ναπολέων Ελευθερίου

Ηθοποιοί

Θανάσης Βέγγος, Ανδρέας Μπάρκουλης, Χριστίνα Αποστόλου, Νίτσα Μαρούδα, Μιρέλλα Τσάρου, Αθηνά Μερτύρη, Τζίνα Βούλγαρη, Διονυσία Ρώη, Κώστας Δούκας, Γιάννης Μπέρτος, Πέτρος Πανταζής, Ζαννίνο, Δημήτρης Κατσούλης, Άγγελος Θεοδωρόπουλος, Μανώλης Χιώτης (τραγούδι) , Μαίρη Λίντα (τραγούδι)

Μουσική σύνθεση

Μανώλης Χιώτης

Διάρκεια ταινίας

78′

Μην είδατε τον Παναή

Περίληψη: Ο Παναής (Θανάσης Βέγγος), ακολουθεί τον φίλο του Φάνη (Ανδρέας Μπάρκουλης) στη Χαλκίδα. Θέλουν να αποφύγουν τον αδελφό μιας ερωμένης του Φάνη. Και εκεί όμως θα τους βρουν και θα τους κυνηγήσουν οι γυναίκες. Τελικά, ο Φάνης θα ερωτευτεί και θα παντρευτεί μια κοπέλα που θα γνωρίσει τυχαία. Ο Παναής, όμως, που παντρεύεται τη θεία της, θα εξαφανιστεί την πρώτη νύχτα του γάμου του.

Έξτρα: Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1962-1963 και έκοψε 24.655 εισιτήρια. Ήρθε στην 29η θέση σε 82 ταινίες.

Ποιος πραγματικά ήταν ο “μη τον είδατε τον Παναή”.
Ο Παναής… δεν υπάρχει! Πολλές δεκαετίες πριν την καθιέρωση από τη νεολαία της συγκεκριμένης έκφρασης, ένας νεαρός γόης από τα Μέγαρα είχε φροντίσει ώστε να την κάνει πραγματικότητα. Και μεταφορικά και… κυριολεκτικά.

Εμφανιζόταν από το πουθενά. Πουλούσε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, έταζε έρωτες και γάμους, άδειαζε πορτοφόλια και κομποδέματα και στη συνέχεια εξαφανιζόταν από προσώπου γης. Μεγάλο ταλέντο στην απατεωνιά ο Παναής, μια μικρή γεύση της δράσης του οποίου «πήρε» η Ελλάδα με τη γνωστή ταινία στην οποία πρωταγωνίστησε ο αξεπέραστος Θανάσης Βέγγος.

Κι αν για κάποιους αυτά που έκανε ο Βέγγος στη ταινία δεν… γίνονταν ούτε στο κινηματογράφο, τότε καλά θα κάνουν να αναθεωρήσουν γιατί ο πραγματικός Παναής ήταν απείρως πιο δαιμόνιος και… λαμόγιο.

Έδρασε στα χωριά γύρω από την Αθήνα την δεκαετία του 1940 και ανάγκασε τον θυμόσοφο λαό να δημιουργήσει μια έκφραση για να περιγράφει στο εξής όλους τους… «Παναήδες» που έχουν αναγάγει την απατεωνιά σε επιστήμη!

Αφήστε μια απάντηση

Πρόσφατα Αρθρα

Περισσότερες Προβολές

  • Από που πάνε για τη χαβούζα
    in

    Από που πάνε για τη χαβούζα

    Η ταινία, “Από που πάνε για τη χαβούζα” προβλήθηκε την σαιζόν 1978-1979 και έκοψε 480.145 εισιτήρια. Ήρθε στην πρώτη θέση ανάμεσα σε 15 ταινίες. Περίληψη: Ένας ευσυνείδητος οδηγός βυτιοφόρου, ο Θανάσης Παπαθανάσης, εργάζεται σκληρά για να σπουδάσει ιατρική η αδελφή του Αφροδίτη. Πιστεύει πως έτσι θα την αποκαταστήσει και μετά θα μπορέσει κι αυτός να […] Περισσότερα

    Διαβάστε περισσότερα

  • Ο Εξυπνάκιας|Ο Εξυπνάκιας
    in

    Ο Εξυπνάκιας

    Η ταινία, “Ο Εξυπνάκιας” προβλήθηκε τη σαιζόν 1966-1967 και έκοψε 365.488 εισιτήρια. Ήρθε στην 9η θέση σε 117 ταινίες. Πρόκειται για κινηματογραφική μεταφορά της θεατρικής κωμωδίας “Ένας Έξυπνος Βλάκας”. Περίληψη: Η Τζούλια (Μαριάννα Κουράκου) έχει σχέση με το Μίλτο (Δημήτρης Παπαμιχαήλ) εδώ και πολλά χρόνια αλλά κρατά τη σχέση της κρυφή από τον πατέρα της […] Περισσότερα

    Διαβάστε περισσότερα

  • Ο μαγικός καθρέφτης|Ο μαγικός καθρέφτης
    in

    Ο μαγικός καθρέφτης

    Η ταινία, “Ο μαγικός καθρέφτης” είναι η πρώτη μεγάλου μήκους 3D ελληνική ταινία. Στο ομώνυμο τραγούδι των τίτλων τέλους συμπράττουν μουσικά οι “Onirama” με το Γιώργο Μαζωνάκη, σε μουσική και στίχους του frontman Θοδωρή Μαραντίνη. Κριτική της ταινίας, “Ο μαγικός καθρέφτης”: Η πρώτη (άνευ λόγου) τρισδιάστατη ελληνική ταινία είναι τρεις κωμωδίες στη συσκευασία της μιάς, […] Περισσότερα

    Διαβάστε περισσότερα

  • Αμόκ|Αμόκ
    in

    Αμόκ

    Η ταινία, “Αμόκ” προβλήθηκε τη σαιζόν 1963-1964 και έκοψε 222.288 εισιτήρια. Ήρθε στην 18η θέση σε 92 ταινίες. -Πρόκειται για μια διαφορετική παραγωγή από τις συνήθεις παραγωγές της Φίνος Φιλμ. Ο Ντίνος Δημόπουλος έπεισε τον Φιλοποίμενα Φίνο να ξοδέψει ένα σχετικά μικρό κονδύλι για μια λιγότερο εμπορική προσπάθεια. -Η εξαιρετική ταινία τέχνης,στο ελληνικό κοινό δεν […] Περισσότερα

    Διαβάστε περισσότερα

Back to Top

Σύνδεση

Or with username:

Forgot password?

Don't have an account? Register

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Σύνδεση

Privacy Policy

Για να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική σύνδεση πρέπει να συμφωνήσετε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο. % privacy_policy%

Προσθήκη στη συλλογή

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

Send this to a friend