Η Αλίκη Βουγιουκλάκη γύρισε το 1962 με τη Φίνος Φιλμ την πρώτη της διεθνή ταινία με τίτλο «Aliki my love». Σκηνοθέτης ήταν ο Ρούντολφ Ματέ και παρτενέρ της Αλίκης, ο Άγγλος ηθοποιός Τζες Κόνραντ.
Η πρεμιέρα της ταινίας, “Aliki my love” δόθηκε στο Λονδίνο στις 10 Ιουνίου 1963, ενώ στην Ελλάδα προβλήθηκε πρώτη φορά το 1964 χωρίς να γνωρίσει, όμως, επιτυχία εφάμιλλη με τις άλλες ταινίες της Αλίκης.Η Αλίκη πίστευε πως ο Φίνος ήταν ο υπαίτιος που η διεθνής ταινία της δεν σημείωσε την αναμενόμενη επιτυχία στο εξωτερικό, μιας και όπως έλεγε, φοβόταν μην του φύγει απο την Ελλάδα και την χάσει!
Η Φίνος Φιλμς με μια βρετανική εταιρία παραγωγής συνεργάστηκαν για την παραγωγή της ταινίας με σκηνοθέτη τον Ρούντολφ Μάτε που την δεκαετία του ’40 ήταν από τους εκπροσώπους του φιλμ νουάρ (κυρίως ως κινηματογραφιστής).
Στο εξωτερικό την διανομή ανέλαβε η LIONEX films με έδρα τη Νέα Υόρκη. Οι παραγωγοί ΑQUARIUS PRODUCTION, φημολογείται ότι ήταν από το Ισραήλ (για αυτό και στην κόπια, εκτός από τους ελληνικούς υπότιτλους υπάρχουν και εβραϊκοί.).
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη μετά την προβολή στο εξωτερικό ταινιών όπως η «Αστέρω» (που το 1958 προβλήθηκε στο Φεστιβάλ Βερολίνου κερδίζοντας θερμές κριτικές) αλλά και μικροσκανδάλων (όπως η περιβόητη γνωριμία – σχέση με τον τότε διάδοχο Κωνσταντίνο, που ο ιταλικός τύπος κυρίως, το 1960, κάλυψε δημοσιογραφικά) πίστεψε πως θα μπορούσε να κάνει ένα διεθνές άνοιγμα στην καριέρα της.
Η ιστορία της ταινίας «Aliki my love» περιγράφει το πώς ένας πλειμποϋ Αμερικάνος (Τζες Κονραντ) κερδίζει μια μεγάλη κληρονομιά στην άλλη άκρη του κόσμου, σε ένα νησάκι ελληνικό, την Ευτυχία.
Πηγαίνοντας να πιστοποιήσει την αξία της περιουσίας προκειμένου να την ρευστοποίησει και να βγάλει ζεστό χρήμα, θα βρεθεί σε έναν μικρό ελληνικό νησιώτικο παράδεισο, φιλοξενούμενος μιας καπάτσας νησιώτισσας και της γοητευτικής κόρης της (αυτή είναι η Βουγιουκλάκη) που θα τον μπλέξουν σε πολλές απρόβλεπτες ιστορίες που τελικά θα του αλλάξουν την ζωή.
Η ταινία «Aliki my love» τελικά δεν είχε την πορεία που αναμενόταν.
Tο αποτέλεσμα του Μάτε σε συνδυασμό με το σενάριο οδήγησαν την Βουγιουκλάκη σε μια αμήχανη παρουσία μπροστά στον φακό.
Σκηνές χωρίς ρούχα πάντως δεν υπήρξαν, όπως φημολογείται και μια υποτιθέμενη τολμηρή σκηνή στην παραλία, με στηθόδεσμο, δεν αποτελεί τέτοιου είδους σκηνή. Aυτό αναφέρεται γιατί η επί μισό αιώνα εξαφάνιση της ταινίας, στήριξε για χρόνια μια παραφιλολογία που ήθελε την Βουγιουκλάκη, εδώ, να έχει κάνει και τολμηρές πόζες.