Γνώριζες ότι Μέρος 17ο

Μέρος 17ο
Advertisement

-Το ξέρατε ότι Μελίνα Μερκούρη και Ρένα Βλαχοπούλου ήταν “σκοτωμένες” μεταξύ τους; Αιτία ήταν ένα νούμερο επιθεώρησης όπου η Βλαχοπούλου κοροϊδευε την Μελίνα, ως φο αντιχουντική. Η εν λόγω επιθεώρηση είχε ανέβει επί χούντας. Όταν στην μεταπολίτευση έτυχε και συναντήθηκαν και μάλιστα μπροστά σε κόσμο, καταλαβαίνει κανείς τι έγινε, κάποιοι υποστηρίζουν ότι πιάστηκαν σε χέρια.

Advertisement

-Ο Δαλιανίδης έφτιαξε την Μουσίτσα, ραμμένη και κομμένη στα μέτρα της νεαρότατης τότε Αλίκης, όταν την είδε μετά από μια νυκτερινή της έξοδο, με τα μαλλιά πιασμένα και το χαριτωμένο, δροσερό μουτράκι της, μετά αφού εμπνευστεί το στόρυ θα της προτείνει τον ρόλο.

-Στην φίνος, ήθελαν να γίνει ταινία με δυο αταίριαστους πρωταγωνιστές, τον Χατζηχρήστο, τον θρυλικό Θύμιο και τον Χορν, συμφωνησαν όλοι.Όταν ήρθε η ώρα να μπούνε τα ονόματα ο Φινος είπε ότι θα έμπαινε μπροστά το όνομα του Χορν.Τότε ο Χατζηχρήστος θα δηλώσει. Α εμένα δεν με νοιάζει γιατί όταν θα βγεί η ταινία, όλοι θα πούνε στην επαρχία, πάμε να δούμε μια ταινία με τον Θύμιο”, οπότε το πράγμα έμεινε εκει αφού για λίγο καιρό, τα σχέδια πάγωσαν μετά την δήλωση αυτή.

Νίκος Κούρκουλος ήταν υποψήφιος για τον ρόλο ενός ναύτη στην αγγλική ταινία “Ο ναύτης του Γιβραλτάρ” (1967) του Τόνι Ρίτσαρντσον, που γύρισε η εταιρεία United Artists στην Ελλάδα, με πρωταγωνιστές τη Ζαν Μορό, τον Ίαν Μπάνεν, τη Βανέσα Ρεντγκρέιβ και τον Όρσον Γουέλς. Τελικά, ο Κούρκουλος έχασε τον ρόλο από τον Θεόδωρο Ρουμπάνη, ο οποίος είχε ένα φλογερό ειδύλλιο με τη Ζαν Μορό.

Ζωή Λάσκαρη ήταν αρχικά η συμπρωταγωνίστρια του Νίκου Κούρκουλου στην ταινία του Σταύρου Τσιώλη “Κατάχρησις εξουσίας” (1971). Ύστερα από μια παρεξήγηση στον Έβρο, η Λάσκαρη εγκατέλειψε τα γυρίσματα και τον ρόλο πήρε η Μπέττυ Λιβανού.

-Το 1979 η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε αναγγείλει ότι θα συνεργαστεί με τον Θανάση Βέγγο σε μια ταινία του οργανισμού “Καραγιάννης-Καρατζόπουλος”, με τον τίτλο “Η λαίδη και ο αλήτης”. Το φιλμ δεν γυρίστηκε ποτέ, όπως δεν γυρίστηκε και η κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του Βασίλη Βασιλικού “Το τελευταίο αντίο”, που ήθελε να κάνει η Αλίκη την ίδια περίοδο.

Γκέλλυ Μαυροπούλου ήταν η αρχική επιλογή του Θόδωρου Αγγελόπουλου για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία του “Αναπαράστασις” (1970), που σηματοδότησε το επίσημο ξεκίνημα του “νέου ελληνικού κινηματογράφου”. Ο σκηνοθέτης είχε κάνει δοκιμαστικά και πρόβες κοστουμιών με τη γνωστή πρωταγωνίστρια, αλλά την τελευταία στιγμή άλλαξε γνώμη και προτίμησε την ερασιτέχνη ηθοποιό Τούλα Σταθοπούλου.

-Η Μπεάτα Ασημακοπούλου είχε χαρακτηρίσει “δύσκολη” τη συνεργασία της με τον Φίνο στην (ακριβοθώρητη πλέον) “Αγάπη μου Ουά-Ουά” (1974).

Προηγούμενο άρθροΓνώριζες ότι Μέρος 2ο
Επόμενο άρθροΡετρό έρωτες που δεν άνθισαν ποτέ