Ναι υπήρξαν κάποιες προτάσεις άλλα δεν έδωσα και πολύ σημασία γιατί ήμουν πολύ αφοσιωμένη στην κόρη μου την οποία και γέννησα 6 μηνών.
Ο άνδρας μου, μου είπε “να κάνεις ότι θέλεις”.
Κανένα, κανένα, κανένα. Εγώ ήμουν αυτή που πήρα την απόφαση.
Εσείς νιώσατε ποτέ την ανάγκη να επιστρέψετε;
Κοίτα ο σύζυγος μου συνεργαζόταν τότε με ένα πολύ γνωστό άτομο της τηλεόρασης και μίλησαν για μένα μήπως κάνω κάτι σε αυτήν περίπου έναν χρόνο μετά που γέννησα και έτσι συναντήθηκα μαζί του όπου μου λέει θα σου δώσω έναν δεύτερο ρόλο, και του απαντώ ευχαριστώ πάρα πολύ άλλα δεν θα το δεχτώ αυτό, γιατί αυτόν τον άνθρωπο που μου λες πως θα πρωταγωνιστεί κι εγώ θα είμαι από πίσω του ήταν κάποτε πίσω από μένα. Δεν μπορώ μετά από έναν χρόνο να βγω να κάνω την κομπάρσα.
Φυσικά και υπήρχαν. Όταν παντρεύτηκα ο Μπουρνέλης μου έκλεισε τις πόρτες και μου είπε “να’ρθείτε να πάρετε τα χρήματα που σας χρωστάω”, τα οποία δεν μου έδωσε ποτέ , και μου απαγόρευσε να μπω να πάρω τα πράγματα μου απ’το καμαρίνι μου.
Επειδή παντρευτηκα.
Ποτέ ποτέ. Τους είπα “βρε παιδιά να μπω να πάρω τα πράγματα μου” και μου είπαν “όχι απαγορεύει ο κύριος Μπουρνέλης”. Δεν ήξερα τι να κάνω που να πάω και δέχτηκα την κατάσταση όπως ήταν.
Ουδείς. Γιατί τότε ήταν και δύναμη ο Μπουρνέλης. Ποιος να του πει και τι να του πει.
Όχι. Ο πατέρας μου είχε έπιπλα όπως είχε κι ο άνδρας μου και ήταν και συνεργάτες με τον πεθερό μου. Ο μπαμπάς μου ήταν σχεδιαστής επίπλων και ήρθε απ’την Κωνσταντινούπολη στην Ελλάδα με λεφτά όταν έγινε ο διωγμός κι όλα όσα ακολούθησαν, κι άνοιξε με τον αδερφό του που ήταν ο καλύτερος σκαλιστής στην Σμύρνη, ένα εργοστάσιο το οποίο πήγαινε πάρα πολύ καλά και ήμασταν και καλά οικονομικά, μέχρι που κάποια στιγμή κάηκε. Έπαθε πολύ μεγάλη ζημιά, όμως το ξαναέφτιαξε, άλλα δυστυχώς ξανά κάηκε.
Ζήτησαν από το Ακροπόλ μια χορεύτρια για πρώτη και ειδοποίησαν μέσω του μαέστρου που είχαμε στα Ολύμπια να πάω στην λυρική σκηνή την τάδε μέρα και ώρα κι αμέσως το συζήτησα με τον παρτενέρ μου τότε τον Δημήτρη και μου λέει “δεν ξέρω τι να σου πω να πας να μην πας” γιατί κι αυτός σου λέει τώρα που απέκτησα παρτενέρ να την χάσω; Ε και όντως με έχασε. Λοιπόν μετά από 8 χρόνια που έκανα μπαλέτο από τα 6 έως τα 14 πήγα και μόλις χόρεψα και με είδαν, με κράτησε ο Καστρινός και με έκανε ζευγάρι με τον Σειληνό και με τον Μεταξόπουλο γιατί ήταν τρίο. Πρώτο ζευγάρι ο Καστρινός με την Ζώκα, μια άλλη κοπέλα η Ελένη, ο Σειλήνος και ο Μεταξόπουλος ο οποίος όμως παρεξηγήθηκε και σηκώθηκε και έφυγε. Έτσι γίναμε ζευγάρι με τον Σειληνό μέχρι το 1965 που γνώρισε την Μαρία Ιωαννίδου.
Ως χορεύτρια τι θυμάστε πιο έντονα;
Την πρώτη φορά που βγήκα στο κοινό και έτρεμα όπως τρέμει το ψάρι. Στο Ακροπόλ όταν βγήκα, όχι έτρεμα, όχι δεν μπορούσα να σύρω τα πόδια μου, ήταν άλλο πράγμα γιατί τότε ήταν στα πολύ φόρτε του. Δεν υπήρχε άλλο θέατρο σαν αυτό, με σκηνικά και κουστούμια υπέροχα, και πολύ διαφορετικά. Όλα όμως τα αντιμετώπισα σιγά σιγά, και το τρακ το μεγάλο κι όλα. Στη συνέχεια μου έδωσε ένα σπουδαίο νούμερο ο Γιαννακόπουλος με τον Νικολαΐδη το “Βιετνάμ” και έπεφτε όλο το θέατρο από το χειροκρότημα.
Χορεύτρια ή ηθοποιός;
Εγώ βγήκα ως χορεύτρια από την σχολή της Λουκίας Σακελλαρίου που ήταν στην Εθνική Λυρική σκηνή. Μαζί μου ήταν η Άννυ Πέτροβα, η Μάρθα Καραγιάννη ο Δημήτρης Ιβάνωφ κι άλλοι. Αυτοί με διαφορά ηλικίας 2-3 χρόνων . Βγήκα ως χορεύτρια 14 ετών μετά από 8 χρόνια μπαλέτο στα Ολύμπια Πειραιώς μαζί με τον εξαιρετικό κι αδικημένο Δημήτρη Ιβάνωφ. Στη συνέχεια βγήκα στο θέατρο και με πήρε ο Μπουρνέλης στο Ακροπόλ μέσα από οντισιόν κι ο Καστρινός με έκανε ντουέτο με τον Βαγγέλη Σειληνό. Έκαναν μια οντισιόν στην οποία με ειδοποίησαν, πήγα και από δέκα περίπου κορίτσια πήραν εμένα. Μετά από κάποια χρόνια άρχισα να κάνω νουμεράκια και πήρα τιμητική άδεια ως εξαιρετικό ταλέντο σαν ηθοποιός.
Αν έχεις τσαγανό μέσα σου όλα τα καταφέρνεις.
Με όλον τον κόσμο. Με τον Γιάννη Βογιατζή τον τραγουδιστή, με τον Πάντζα την Χρυσούλα Ζώκα, τον Φούντα και γενικά με όλους τους ηθοποιούς πηγαίναμε και τρώγαμε μαζί τα βράδια…
Πάρα πολλές φορές. Εμένα πιο πολλοί με αγαπούσαν οι χορευτές και γενικά άνθρωποι που με ζούσαν καθημερινά κι έβλεπαν τι άνθρωπος είμαι. Επίσης με αγαπούσε η Ρένα Ντόρ, ο Λειβαδίτης, όμως και η Βλαχοπούλου δεν ξέρω αν με αγαπούσε παρέα με έκανε πάντως.
Η σχέση σας μαζί της ποια ήταν;
Εγώ τα είχα καλά με την Ρένα και ιδιαίτερα όταν παντρεύτηκα κάναμε παρέα και με τον άνδρα της και βγαίναμε και τρώγαμε και μας καλούσε και την καλούσαμε.
“Ραντεβού στον αέρα” … ο Φίνος τότε ήταν number one.
Ήταν ένας πολύ ευγενικός άνθρωπος και σωστός στην δουλειά του.
Τελείως χλιαρή, όχι κάτι το ιδιαίτερο.
Με τον Γιώργο έχουμε να μιλήσουμε 30-40 χρόνια… μάλιστα τότε είχαμε κι ένα φλερτ.
Με την Μάρθα Καραγιάννη επειδή πηγαίναμε στην ίδια σχολή, και αργότερα κάναμε παρέα εγώ με τον άνδρα μου κι εκείνη με ένα φλερτ που είχε εκείνη την εποχή. Πριν γνωρίσω τον άνδρα μου έκανα παρέα και με μια άλλη ηθοποιό που ήταν πολύ καλό παιδί, την Ντόρα Κωστίδου.
Κάποια τηλέφωνα έχουν γίνει παλαιότερα, και με βοήθησε με την τιμητική σύνταξη που πήρα.
Με ποιο τρόπο;
Της λέω βρε Μάρθα μαθαίνω το και το… και μου απαντάει δεν έχεις πάρει ακόμα τιμητική σύνταξη. Όχι της λέω και ενδιαφέρθηκε αμέσως να με βοηθήσει.
Όμως με βοήθησε κι ο Κώστας Βουτσάς πάρα πάρα πολύ, του το χρωστάω και τον αγαπώ και τον αγαπούσα πάντοτε. Ξέρεις οι άνδρες επειδή είναι γυναικάδες, και γουστάρουν το θηλυκό αν δεν τους κουνήσεις την ουρά σου δεν σε ενοχλούν. Μαζί του έχω γυρίσει του κόσμου τις ταινίες, ήμασταν καλά φιλαράκια, ένας κύριος απέναντι μου. Κι όταν χρειάστηκε να τον πάρω τηλέφωνο αμέσως με εξυπηρέτησε.
Ναι μετά από πολλά χρόνια. Καταρχήν περιττό να σου πω με το που με άκουσε μου λέει “Ελένη εσύ είσαι”. Έλα βρε Παναγία μου του απαντώ με θυμήθηκες; Βεβαίως μου λέει, είσαι το καλύτερο παιδί του θεάτρου και του κινηματογράφου που πέρασε. Μάλιστα πήρα να του ευχηθώ κι όταν παντρεύτηκε κι έκανε το παιδάκι του.
Εκεί ήμουν 20 χρονών. Και επειδή ήμουν το καλό αγαπητό παιδί δεν με ενόχλησε κανείς κι όλοι φρόντιζαν να είμαι καλή, κι αυτά που θα πω και πως θα τα πω και ιδιαίτερα ο Κούνδουρος που ήταν ένας δάσκαλος περίεργος. Άλλα τέλος πάντων πιστεύω πως τα κατάφερα.
Εκεί ήμουν λίγο παχουλούλα αν παρατηρήσεις. Ήμουν ήδη παντρεμένη και έκανα ενέσεις ορμονών για ένα μικροθεματάκι που είχα στην μήτρα γι’αυτό άρχισα να φουσκώνω. Ήμουν δύο μηνών έγκυος.
Σε άλλη ταινία έπαιρνα 10.000 σε άλλη 15.000 σε άλλη 23.000. Ανάλογα την εταιρία. Στο Ακροπόλ έπαιρνα 50 δραχμές την ημέρα και δεν ήμουν ούτε 15 χρονών.
Ήταν “Το κοροϊδάκι της πριγκιπέσσας” στο θέατρο Μετροπόλιταν.
Σας ενόχλησε που πριν κάποια χρόνια σας φωτογράφησαν δίχως την έγκριση σας;
Είτε με ενόχλησε, είτε όχι η φωτογραφία βγήκε. Άλλα μην νομίζεις ότι τόσα χρόνια που είμαι εξαφανισμένη δεν με έχουν πάρει οι πάντες, τουλάχιστον από τους δημοσιογράφους που έχουν εκπομπές. Και πριν 6-7 μήνες με πήρε κι ο Σπύρος Παπαδόπουλος για την εκπομπή του και του είπα ευχαριστώ πάρα πολύ το εκτιμώ που με παίρνετε άλλα δεν μπορώ.
Αποφάσισα άπαξ και έφυγα, ούτε να λένε το πριν και το μετά, ούτε πως έγινε, ούτε τι έγινε για ποιο λόγο. Δεν μ’αρέσουν αυτά.
Δεν την απέτρεψα. Της είπα μόνο να πας παιδί μου αφού το θέλεις και το ονειρεύεσαι, άλλα πρώτα το πανεπιστήμιο. Γιατί άλλο είναι να έχει κάτι στα χέρια της κι άλλο να ξεκινά για ηθοποιός απ’το τίποτα. Στην δική μου εποχή ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Τώρα κάθε μέρα βγαίνουν και 500 ηθοποιοί.
Όχι όχι.. Δεν θα ξαναεμφανιστώ. Αυτό αποφάσισα κι αυτό κάνω.
Αν είμαι σπίτι και πετύχω κάποια ναι. Άλλωστε πριν χρόνια ο σύζυγος μου πήγε και αγόρασε όσες ταινίες μου βρήκε, τις περισσότερες δηλαδή και τις έχω. Και έτσι οι δύο μου οι εγγονές μάθανε τις ταινίες τις δικές μου, τις βλέπανε συνέχεια και ίσως γι’αυτό η μία η Ελένη να αποφάσισε να γίνει ηθοποιός.
Μου αρέσει το survivor πάρα πολύ. Παθιάζομαι πολύ γιατί μου αρέσουν οι άνθρωποι που αγωνίζονται.
Κάποιες φορές βλέπω το “Τατουάαζ”.
Μια χαρά τα λέει, είναι καλός.
Καταρχήν είμαι άνθρωπος χαμηλών τόνων. Δεν αντιμετωπίζω με δραστηριότητα τις αντιφάσεις, κλείνομαι στον εαυτό μου.
Το παν… γιατί κι εγώ μεγάλωσα σε πολύ σωστή οικογένεια.
“Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΟΥ”
Facebook: Xristos Konstantinou
Instagram: xristoskp