Το πρώτο δρομολόγιο Μπαξέ-Τσιφλίκ (Νέοι Επιβάτες) – Θεσσαλονίκη το έκανε με τη βάρκα του ο Μπαξετσιφλιώτης Κωνσταντίνος Παπάκης που της έβαλε μηχανή (2 δραχμές το ναύλο).
Τα επόμενα καραβάκια- καϊκάκια ήταν το «Θράκη», το «Χελιδών», το «Αετός», το «Ποσειδών» και ο «Αρης».
Αργότερα, το «Αγία Βαρβάρα» και το «Ποσειδών».
Στη δεκαετία του 30 προστέθηκαν τα καραβάκια «Ελλάς», «Θάλεια», «Δελφίνι», «Τρίγλια» και «Προποντίς» .
Μετά το 1960 αρχίζουν τα δρομολόγια τους τα νέα πιο σύγχρονα καραβάκια: «Θεσσαλονίκη», «Θεσσαλονίκη ΙΙ», «Άννα Μαρία», «Καμέλια», «Ιουλία», «Αλέξης», «Μακεδονία», «Αγγέλικα», «Λευκή», «Φανούλα», «Ελλήσποντος», «Ευδοκία», «Ναυτίλος», «Νεράιδα», «Σοφία», «Μεταμόρφωση», «Αγιος Βασίλειος», «Ελπίδα» και ο «΄Αγιος Νικόλαος» που από την προκυμαία δίπλα από το Λευκό Πύργο, σε μισή ώρα έπιαναν Περαία- Μπαξέ- Αγ. Τριάδα.
*Οι όμορφες φωτογραφίες με τα καραβάκια και τους ανθρώπους στην Αγ. Τριάδα, είναι του Συλλόγου Προσφύγων Ανατολικής Θράκης Αγ. Τριάδας.
*Ο τίτλος της μουσικής είναι Παράπονο και είναι του Σταύρου Ξαρχάκου.