Take a fresh look at your lifestyle.

Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας, «Μαριχουάνα Στοπ» δημιουργήθηκε το φλογερό ειδύλλιο της Ζωής Λάσκαρη και του Τόλη Βοσκόπουλου

1,058

Ήταν η εποχή που οι νεανικές –και όχι μόνο- μάζες μαγεύονταν από την ελευθεριάζουσα ατμόσφαιρα στο σεξ, από το κίνημα των χίπις, από το αντιπολεμικό κλίμα που προκαλούσε ο πόλεμος στο Βιετνάμ, από το αντικαπιταλιστικό κλίμα που πυροδοτούσε η διεθνής πετρελαϊκή κρίση.

[sc:3]

Κι όλα αυτά, τη στιγμή που η Ελλάδα στέναζε κάτω από την σκληρή και αλλοπρόσαλλη χούντα των συνταγματαρχών.

Μιλάμε για το 1970, όταν ο Γιάννης Δαλιανίδης αποφασίζει με τον Φίνο να μεταφέρουν το θεατρικό μιούζικαλ «Μαριχουάνα Στοπ» και στον κινηματογράφο.

%ce%bc%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%b1%ce%bd%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%80

Το έργο ήταν του Γιάννη Δαλιανίδη και παρουσιάστηκε στο θέατρο Μπουρνέλλη, με την Ζωή Λάσκαρη να πραγματοποιεί την πρώτη της θεατρική εμφάνιση στο κοινό της Αθήνας.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή η Λάσκαρη είχε κάνει απλά μια θεατρική περιοδεία στην Κύπρο, το 1967. Ένα καστ σπουδαίων ηθοποιών, υπό την καθοδήγηση του Δαλιανίδη, με την εξαιρετική μουσική του Μίμη Πλέσσα, τα όμορφα χορευτικά του Βαγγέλη Σειληνού, αλλά και τα ανεπανάληπτα τραγούδια του σταρ της εποχής, Τόλη Βοσκόπουλου, δημιουργούν μια ενδιαφέρουσα ταινία, που μέχρι και σήμερα, όποτε προβάλλεται από την ελληνική τηλεόραση σημειώνει σημαντικές τηλεθεάσεις.

Μάλιστα, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας αυτής δημιουργήθηκε και το φλογερό ειδύλλιο της Ζωής Λάσκαρη και του Τόλη Βοσκόπουλου, το οποίο άφησε εποχή.

Ο Τόλης Βοσκόπουλος διήγαγε την κορυφαία περίοδο της μεγάλης καριέρας του, ήταν ο σούπερ σταρ της εποχής, «σπάζοντας ταμεία» σε κάθε του εμφάνιση.

%ce%bc%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%b1%ce%bd%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%80

Στην ταινία «Μαριχουάνα Στοπ» ερμηνεύει με τον δικό του μοναδικό τρόπο μερικά σπουδαία τραγούδια των Μίμη Πλέσσα και Λευτέρη Παπαδόπουλου που άφησαν εποχή: «Κι εσύ θα φύγεις», «Μ’ ανάστησες καρδιά μου», «Μη σε νοιάζει», «Το Φεγγάρι πάνωθέ μου».

Το τελευταίο το ερμηνεύει σε μια σκηνή κοσμικής ταβέρνας, χορεύοντάς το μαζί με τη Ζωή Λάσκαρη, σε μια σκηνή που πλέον θεωρείται από τις κλασικές του ελληνικού κινηματογράφου.

Να σημειωθεί ότι στο θέατρο, το ρόλο της Μάρθας Καραγιάννη στην ταινία, ερμήνευε η Δέσποινα Στυλιανοπούλου.

Ποια ήταν όμως η υπόθεση της ταινίας;

Σ’ ένα παλιό αρχοντικό της Πλάκας ζει ο Ιπποκράτης (Χρόνης Εξαρχάκος) νοικιάζοντας το υπόγειο του σπιτιού στην Δέσποινα (Μάρθα Καραγιάννη) που είναι και ερωτευμένη μαζί του.

Ο ξάδερφός του ο Αχιλλέας και η φίλη του Πωλίνα θέλουν να μετατρέψουν το σπίτι σε νυχτερινό κέντρο. Ο Ιπποκράτης θέλει να το πουλήσουν. Πλήρης διαφωνία λοιπόν. Το μπέρδεμα αναμένουν να τους το λύσει η τρίτη τους ξαδέρφη, η Καίτη (Ζωή Λάσκαρη), η οποία έρχεται απ’ το Λονδίνο για ν’ αποφασισθεί μαζί της η τύχη του σπιτιού. Η Καίτη καταφθάνει μαζί με τον Γιώργο (Γιώργος Πάντζας), τον οποίο γνώρισε στο αεροπλάνο.

photo6

Την άλλη μέρα πάει στο γραφείο του κι ανακαλύπτει το δεσμό του με την Ζωρζέτ (Ελένη Ανουσάκη), μια Γαλλιδούλα. Αποφασίζει ν’ αδιαφορήσει μα ο Γιώργος την κυνηγάει κι αποφασίζει να την κάνει να ζηλέψει. Συνεννοείται λοιπόν με την Μελίτα, μια πλούσια κυρία που είναι ερωτευμένη με τον Βοσκόπουλο και θέλει κι εκείνη να τον κάνει να ζηλέψει. Εν τω μεταξύ το ίδιο κόλπο σοφίζεται και η Δέσποινα για να κάνει τον Ιπποκράτη να ζηλέψει.

Τα μπερδέματα διαδέχονται το ένα το άλλο, σε ένα απίθανο γαϊτανάκι παρεξηγήσεων. Και μπορεί το σενάριο κάποιες φορές να φαντάζει αφελές, ωστόσο προκαλεί αβίαστα το γέλιο, κυρίως λόγω των «δυνατών» ερμηνειών ηθοποιών όπως ο Ξαρχάκος και ο Πάντζας.

Η ταινία «Μαριχουάνα Στοπ» προβλήθηκε στις αίθουσες Αθηνών – Πειραιώς – Προαστίων το 1971 και έκοψε 312.042 εισιτήρια.

Ο αριθμός αυτός την έφερε στην 12η θέση ανάμεσα στις 87 ταινίες της σεζόν εκείνης.

[sc:4]

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More