Στην Ελλάδα, εάν αναζητήσουμε το κορυφαίο δείγμα Έλληνα ηθοποιού που στήριξε την καριέρα στον αυτοσαρκασμό, σίγουρα θα φθάναμε σε ένα όνομα: Γεωργία Βασιλειάδου.

To πόσο σπουδαίος είναι ένας ηθοποιός αποτυπώνεται ξεκάθαρα στο εάν δεν διστάζει να «τσαλαπατήσει» την εικόνα του, ακόμα και αυτοσαρκαζόμενος.

Πρόκειται για μια άποψη στην οποία συμφωνούν όλοι οι άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί με την ηθοποιία, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς. Στην Ελλάδα, εάν αναζητήσουμε το κορυφαίο δείγμα Έλληνα ηθοποιού που στήριξε την καριέρα του ακριβώς σε αυτόν τον αυτοσαρκασμό, σίγουρα θα φθάναμε σε ένα όνομα: Γεωργία Βασιλειάδου.

Η σπουδαία αυτή ηθοποιός στήριξε σε μεγάλο βαθμό την πορεία της στον ελληνικό κινηματογράφο στον αυτοσαρκασμό της εμφάνισής της κι αυτό την ανέδειξε σε τεράστιο μέγεθος καλλιτέχνη. Μια από τις πιο χαρακτηριστικές ταινίες που αυτός ο αυτοσαρκασμός αποτυπώνεται ξεκάθαρα είναι και η ταινία «Οι Γαμπροί της Ευτυχίας», η οποία γυρίστηκε το 1962 σε παραγωγή Κλέαρχου Κονιτσιώτη.

Μαζί με την Γεωργία Βασιλειάδου, στην ταινία αυτή πρωταγωνιστούσαν και οι Βασίλης Αυλωνίτης, Νίκος Ρίζος, Έλσα Ρίζου, Πόπη Λάζου, Γιώργος Τσιτσόπουλος, Κατερίνα Γιουλάκη, Κώστας Μεντής, Ευάγγελος Σάκαινας, Έφη Μελλά και Ζέτα Αποστόλου.

Αναδημοσίευση άρθρου απο το:

Η υπόθεση της ταινίας ήθελε τον κρεατέμπορο Βαγγέλη Ταρνιάτη (Βασίλης Αυλωνίτης) για να παντρευτεί την εδώ και 8 χρόνια αρραβωνιαστικιά του Λίνα (Πόπη Λάζου), να πρέπει πρώτα να αποκαταστήσει την κακάσχημη γεροντοκόρη αδελφή του Ευτυχία (Γεωργία Βασιλειάδου). Το προξενιό με τον Κλεομένη (Νίκο Ρίζο) προχωρεί, αλλά αυτός ερωτεύεται την ανιψιά, Γιούλα Ταρνιάτη (Έλσα Ρίζου).

Η δεσποινίς Γιούλα Ταρνιάτη κερδίζει πολλά χρήματα από κάποιες λαχειοφόρες μετοχές στο Σουέζ, ωστόσο κάποιοι νομίζουν ότι τα χρήματα αυτά τα έχει κερδίσει η Ευτυχία, με αποτέλεσμα να επιχειρούν να την προσεγγίσουν για να την παντρευτούν! Και ακριβώς σε αυτή την παρεξήγηση δημιουργούνται σκηνές απείρου κάλους, που προσφέρουν άφθονο γέλιο.

Το σενάριο ήταν του Νίκου Τσιφόρου και του Πολύβιου Βασιλειάδη. Η ταινία αποτέλεσε την τρίτη κατά σειρά κινηματογραφική συνεργασία των Ρίζου, Αυλωνίτη, Βασιλειάδου, οι οποίοι είχαν αναπτύξει μια εξαιρετική χημεία μεταξύ τους, με αποτέλεσμα η επιτυχία κάθε συνεργασίας τους να είναι σχεδόν εξασφαλισμένη.

Η ταινία στην πρώτη προβολή της, στις 17 Οκτωβρίου του 1964 έκοψε σε Αθήνα-Πειραιώ 170.234 εισιτήρια.

Σχόλια
Loading...