Οι 19 ταινίες της Αλίκης από το 1961 μέχρι το 1970!!!

Οι 19 ταινίες της Αλίκης από το 1961 μέχρι το 1970

 
Το 1961, η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν ήδη η «βασίλισσα» της ελληνικής μεγάλης οθόνης, ένας τίτλος που ελάχιστες φορές θα ετίθετο υπό αμφισβήτηση τα επόμενα χρόνια μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Δύο είναι πλέον οι βασικοί παρτενέρ της: ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ και ο Αλέκος Αλεξανδράκης, στους οποίους θα απιστήσει δύο μόνο φορές – και οι δύο θα είναι εκ του αποτελέσματος αποτυχημένες: το 1962 με τον Νίκο Κούρκουλο και το 1963 με τον Τζες Κόνραντ στην πρώτη και τελευταία προσπάθεια της Αλίκης για διεθνή καριέρα.
Εξάλλου, η δεκαετία κλείνει με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της ηθοποιού, όπως και του παλιού ελληνικού κινηματογράφου συνολικά, την επική «Υπολοχαγό Νατάσσα«. Δεκαεννιά ταινίες, λοιπόν, με πρωταγωνίστρια τη Βουγιουκλάκη προβλήθηκαν στους ελληνικούς κινηματογράφους από το 1961 μέχρι το 1970 και παρατίθενται όλες στο αφιέρωμα που ακολουθεί. (Η αρίθμηση ξεκινάει από το 16, καθώς στην ουσία πρόκειται για συνέχεια του αφιερώματος για τις πρώτες 15 ταινίες της ηθοποιού στη δεκαετία του ’50)
 

16. Η Αλίκη στο Ναυτικό

Πρεμιέρα: 20 Φεβρουαρίου 1961
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ, Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης
Σενάριο-Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Λάμπρος Κωνσταντάρας, Δέσπω Διαμαντίδου, Γιάννης Μαλούχος, Γιώργος Τσιτσόπουλος, Καίτη Λαμπροπούλου, Γιάννης Γκιωνάκης, Κώστας Βουτσάς, Σταύρος Παράβας, Δέσποινα Στυλιανοπούλου
Υπόθεση:

Σε μια εκδρομή στον Πόρο, γνωρίζεται η Αλίκη με τον Κώστα. Γοητεύονται ο ένας απ’ τον άλλο και αποφασίζουν να ξανασυναντηθούν. Το ραντεβού όμως που δίνουνε, δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί. Ο Κώστας, που είναι δόκιμος, είναι τιμωρημένος με στέρηση εξόδου και ο αυστηρός διοικητής του δεν δέχεται να τον συγχωρέσει. Ο ίδιος ο κ. διοικητής αρνείται και στην Αλίκη την έξοδο. Δεν είναι βέβαια δόκιμος η Αλίκη, είναι όμως η κόρη του. Και είναι το ίδιο αυστηρός και στην κόρη του ο κ. Διοικητής, όσο είναι και στους δόκιμους. Τα δυο παιδιά βρίσκονται σε απελπισία. Αν δεν πάνε σ’ αυτό το ραντεβού είναι βέβαιοι ότι θα χαθούν οριστικά. Τελικά, ύστερα από πολλά χαριτωμένα επεισόδια, οι δυο νέοι θα ξανασυναντηθούν και θα παντρευτούν.

17. Η Λίζα και η άλλη

Πρεμιέρα: 13 Νοεμβρίου 1961
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ
Σενάριο: Βαγγέλης Γκούφας
Σκηνοθεσία: Ντίνος Δημόπουλος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Λάμπρος Κωνσταντάρας, Γιώργος Πάντζας, Τζόλυ Γαρμπή, Θανάσης Βέγγος
Υπόθεση:
Η Λίζα είναι ένα ορφανό φτωχοκόριτσο που, για να ζήσει, πουλά τσατσάρες στους δρόμους. Μένει σ’ ένα υπόγειο. Κάποτε, όμως, το υπόγειο αυτό το γκρεμίζουν και η Λίζα, μη έχοντας πού να κοιμηθεί, καταφεύγει σ’ ένα παλιατζίδικο. Ο παλιατζής που την βρίσκει το πρωί, την παραδίδει στην αστυνομία σαν κλέφτρα. Εκεί την υπερασπίζεται ένας νεαρός δικηγόρος, ο οποίος και την φιλοξενεί στο σπίτι που μένει μαζί μ’ ένα φίλο του. Σε μια εφημερίδα διαβάζουν ότι εξαφανίστηκε η κόρη ενός βιομηχάνου. Η ομοιότητα των δύο κοριτσιών είναι καταπληκτική. Οι δυο φίλοι νομίζουν ότι η Λίζα είναι η κόρη του πλούσιου. Την πάνε στο σπίτι του. Εκεί όμως δεν αργεί ν’ αποκαλυφθεί η αλήθεια. Ο βιομήχανος πείθει τη Λίζα να μείνει κοντά του και να υποδυθεί το ρόλο της κόρης του, για ν’ αναγκάσει την πραγματική του κόρη, που έχει φύγει επίτηδες, να εμφανιστεί. Ακολουθούν πολλά χαριτωμένα επεισόδια με τη Λίζα, που βρίσκεται ξαφνικά σ’ ένα καινούριο περιβάλλον, ώσπου στο τέλος όλα τακτοποιούνται και η Λίζα παντρεύεται το νεαρό δικηγόρο.

 

18. Το Ταξίδι

Πρεμιέρα: 3 Δεκεμβρίου 1962
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ
Σενάριο: Βαγγέλης Γκούφας
Σκηνοθεσία: Ντίνος Δημόπουλος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Νίκος Κούρκουλος, Βασίλης Διαμαντόπουλος, Νότης Περγιάλης, Ελένη Ζαφειρίου, Λίλη Παπαγιάννη
Υπόθεση:
Μακριά, πέρα από την πειραιώτικη γειτονιά, τα καράβια αρμενίζουν για τις μακρινές θάλασσες. Όμως ο κόσμος της γειτονιάς μένει πάντα στα φτωχικά σπιτάκια χωρίς όνειρα. Η Μαρίνα μόνο χαμογελαστή κοπέλα μετρά χίλια όνειρα, θέλει να φύγει κι ονειρεύεται ένα ταξίδι. Στα πολλά όνειρά της την συντροφεύει και την παρασύρει ο Μανόλης, ένας ναυτικός που απόμεινε στη στεριά. Η κυρά Άρτεμις (η μάνα της Μαρίνας) και η Αθήνα (η αδελφή της) χίλιες φορές της μιλούν για τους κινδύνους του «Ταξιδιού». Και κάποιο απόγευμα, η αγάπη ήρθε για τη Μαρίνα. Ένας τεχνίτης υδραυλικός, ο Στέφανος, μπόρεσε να διαβάσει τη λαχτάρα της φωνής στα μάτια της Μαρίνας. Από κείνη την ώρα τίποτα δεν μπορεί να συγκρατήσει το κορίτσι. Ο ρυθμός της ζωής της αλλάζει. Γίνεται ένα με την αγάπη της. Τώρα το ξέρει πως θα ρθει η ώρα του Ταξιδιού. Ο Στέφανος της το τάζει, αλλά παράλληλα της έχει κρύψει και κάτι, ότι είναι παντρεμένος σε διάσταση. Κάποτε η Μαρίνα το μάθει αυτό από τη γυναίκα του Στέφανου και το όνειρό της γκρεμίζεται για πάντα…

19. Η Ψεύτρα

Πρεμιέρα: 15 Απριλίου 1963
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ
Σενάριο-Σκηνοθεσία: Γιάννης Δαλιανίδης
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Αλέκος Αλεξανδράκης, Κώστας Βουτσάς, Λαυρέντης Διανέλος, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, Κατερίνα Γώγου, Χλόη Λιάσκου, Βασίλης Καΐλας
Υπόθεση:
Η Μαίρη Δεληπέτρου και παρέα της περνούν όλον τον καιρό τους με διασκεδάσεις, πάρτι και τρέλες. Μέσα στην παρέα της είναι κι ο Φίλιππος, τον οποίο όλο κοροϊδεύουν, γιατί είναι ερωτευμένος με τη Μαίρη. Όλα πηγαίνουν καλά, μέχρι τη στιγμή που η Μαίρη βλέπει τη φωτογραφία του γνωστού γλύπτη Θάνου Σωτηρίου σ’ ένα περιοδικό. Τον ερωτεύεται αμέσως και αποφασίζει πάση θυσία να τον γνωρίσει. Πηγαίνει στα γραφεία του πατέρα της, διακόπτει το συμβούλιο, τα κάνει όλα άνω κάτω και κατορθώνει να πείσει τον πατέρα της βάζοντας ένα στοίχημα μαζί του ότι πρέπει αυτός να πάει  να τον γνωρίσει, να παραγγείλει το άγαλμα που θα χαρίσει στην πλατεία της περιοχής και να τον προσκαλέσει να περάσει κανένα βράδυ από το σπίτι τους. Επιστρέφοντας από την επίσκεψη, ο Δεληπέτρου της λέει  ότι ο Σωτηρίου έχει αντιληφθεί τις προθέσεις τους και ότι καλά θα κάνουν να μην τον ενοχλήσουν πάλι. Δέχθηκε όμως την παραγγελία για το άγαλμα.
Ο κυρ Βλάσης είναι ο ταχυδρόμος της περιοχής, φτωχός ανθρωπάκος με έξι παιδιά. Η Μαίρη καταφέρνει και τον πείθει ότι πρέπει να πάει στον Σωτηρίου και να του ζητήσει να ποζάρει για μοντέλο η μεγάλη του κόρη Άννα, που δεν είναι άλλη από την ίδια, γιατί έχουν ανάγκη μεγάλη από λεφτά. Ο Σωτηρίου δέχεται, αλλά θέλει πρώτα να τη δει. Η Μαίρη πηγαίνει μαζί με τα έξι παιδάκια στο σπίτι του, για να τον συγκινήσει. Τελικά ο Σωτηρίου πείθεται και αρχίζουν τη δουλειά. Ο Σωτηρίου κάνει τη δουλειά του χωρίς να υποψιάζεται τίποτα από τα σχέδια και τις μηχανορραφίες της Μαίρης, της οποίας βασικός σκοπός είναι να τον κάνει να την ερωτευθεί και μετά να του φανερώσει την αλήθεια. Πράγμα που το πετυχαίνει.

20. Αλίκη (Aliki, my love)

Πρεμιέρα: 10 Ιουνίου 1963 (Λονδίνο), 23 Μαρτίου 1964 (Αθήνα)
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ, Aquarius Film
Σενάριο: Τζορτζ Σεντ Τζορτζ
Σκηνοθεσία: Ρούντολφ Ματέ
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Τζες Κόνραντ, Γουίλφριντ Χάιντ Γουάιτ, Κάθριν Καθ, Πάρις Αλεξάντερ
Υπόθεση:
Ο Μπάρι Ουίλσον, ένας χαριτωμένος αλλά αδέκαρος νεαρός, κληρονομεί την επιχείρηση «Σάλτσες για λουκάνικα Καράκης», που είναι το βασίλειο του Ελληνοαμερικανού θείου του, Πλάτωνα Καράκη, ενός εκκεντρικού απομονωμένου εργένη. Φθάνοντας στη Νέα Υόρκη, ο Μπάρι ανακαλύπτει ότι η περιουσία είναι ουσιαστικά άνευ αξίας κι αυτό γιατί η συνταγή για τη σάλτσα έχει χαθεί. Ούτε και υπάρχουν διαθέσιμα μετρητά, γιατί ο Καράκας είχε ένα μυστικό πάθος: συντηρούσε ολόκληρο το νησί, στο οποίο είχε γεννηθεί στην Ελλάδα τόσο ο ίδιος όσο και η πεθαμένη μητέρα του. Πλην όμως παρουσιάζεται κάποια ακτίνα ελπίδας. Κάποιος Αρτέμιος Παστρούδας, ερωτύλος ιδιοκτήτης ενός ελληνικού ξενοδοχείου, θέλει ν’ αγοράσει το νησί και να το μεταβάλει σε τόπο παραθερισμού για τους τουρίστες. Έτσι, το γεγονός αυτό κάνει τον Μπάρι και τον λεπτεπίλεπτο, υποχόνδριο δικηγόρο Ρίτσαρντ Καρουσίπ να έρθουν στην Ελλάδα αναζητώντας τον Παστρούδη. Φθάνουν στην «Ευτυχία», ένα ωραίο πρωτόγονο μικρό νησάκι, και πέφτουν στις στοργικές φροντίδες της Άννας, της χήρας του δημάρχου, και της ωραίας της κόρης, που είναι δασκάλα του σχολείου και ονομάζεται Αλίκη. Μάνα και κόρη είναι οι δύο μοναδικοί κάτοικοι της Ευτυχίας που μιλούν τα αγγλικά. Όταν η Αλίκη μαθαίνει την πρόθεση του Μπαρν να πουλήσει το αγαπημένο νησί, αμέσως συνωμοτεί με τη μητέρα της και ολόκληρο τον πληθυσμό του νησιού, για ν’ αποφύγουν αυτήν τη θεομηνία. Τελικά, όμως, ο Μπάρι θα βρει τη συνταγή και μαζί θα πάρει και την Αλίκη.

 

21. Χτυποκάρδια στο θρανίο

Πρεμιέρα: 11 Νοεμβρίου 1963
Παραγωγή: Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης
Σενάριο-Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Λάμπρος Κωνσταντάρας, Καίτη Πάνου, Γιώργος Κωνσταντίνου, Καίτη Λαμπροπούλου
Υπόθεση:
Η Αλίκη ερμηνεύει μια μαθήτρια της τελευταίας τάξης του γυμνασίου, που ένα πρωί αποφασίζει να μην πάει σχολείο και κάνει την άρρωστη. Οι γονείς της καλούν τον γιατρό, ο οποίος διαπιστώνει βεβαίως ότι η «ασθενής» δεν έχει τίποτα, αλλά παράλληλα ένας έρωτας γεννιέται ανάμεσα στους δύο, που καταλήγει σε γάμο. Ύστερα από το ταξίδι του μέλιτος, η νεαρή νεόνυμφη διαπιστώνει ότι οι πολλαπλές επαγγελματικές υποχρεώσεις του συζύγου της δεν του αφήνουν αρκετό χρόνο, για ν’ ασχοληθεί μαζί της. Έτσι, για να σκοτώσει την ώρα της, αποφασίζει να ξαναγυρίσει στο σχολείο, χωρίς να πει στον άνδρα της τίποτα. Φυσικά, πλήρη άγνοια έχουν και οι καθηγητές της, που με έκπληξη διαπιστώνουν ότι εμφανίζεται συνεχώς αδιάβαστη. Και πώς να μην γίνει αυτό, όταν είναι υποχρεωμένη να ξενυχτά δεχόμενη ως οικοδέσποινα φιλικές επισκέψεις; Προσπαθεί, όσο μπορεί, να κλέβει λίγες στιγμές για να διαβάσει τα μαθήματά της, ενώ κάποτε η παράξενη συμπεριφορά της θα σταθεί αφορμή να τα τσουγκρίσει με τον άνδρα της. Τελικά, το τέχνασμά της θ’ αποκαλυφθεί, όταν ο γυμνασιάρχης ειδοποιεί τον κηδεμόνα της (που δεν είναι άλλος από το σύζυγό της) ότι πρέπει να μεταβεί στο γυμνάσιο για μια υπόθεσή του. Εκεί ο γιατρός κατάπληκτος θα διαπιστώσει ότι η μαθήτρια, για την οποία εκλήθη, δεν είναι άλλη από τη… γυναίκα του.

22. Η Σωφερίνα

Πρεμιέρα: 26 Οκτωβρίου 1964
Παραγωγή: Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης, Αιγαίον Φιλμ
Σενάριο: Γιώργος Ρούσσος
Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Αλέκος Αλεξανδράκης, Γιώργος Κωνσταντίνου, Μάρω Κοντού, Γιώργος Πάντζας, Άλκης Γιαννακάς, Βασίλης Αυλωνίτης, Τζόλυ Γαρμπή, Καίτη Λαμπροπούλου
Υπόθεση:
Η Μαίρη ζει ευτυχισμένη με τον άνδρα της, Νίκο, ως την ημέρα που μια στενή της φίλη, η Λιλή, ζητά να της δώσει για μια ημέρα το καινούριο της αυτοκίνητο για να πάει – όπως είπε – να δει την άρρωστη γιαγιά της. Στην πραγματικότητα η Λιλή, που είναι παντρεμένη με τον ζηλιάρη Μιχαλάκη, θέλει να συναντήσει το καινούριο της φλερτ, τον Πάκη. Η τύχη όμως τα φέρνει να τρακάρει η Λιλή με δυο άλλα αυτοκίνητα και να επιστρέψει το αυτοκίνητο στη φίλη της σε κακά χάλια.
Η Μαίρη, για να περιφρουρήσει την υπόληψη της φίλης της, λέει διάφορα ψέματα στο Νίκο. Αλλά η Κάθριν, η κυρία που της χτύπησε η Λιλή το αυτοκίνητο, καταφεύγει στη δικαιοσύνη και η Μαρία βρίσκεται καθισμένη στο εδώλιο της κατηγορουμένης. Κατά κακή της τύχη, οι μάρτυρες καταθέτουν στο δικαστήριο εναντίον της πιστεύοντας πως οδηγούσε η ίδια το αυτοκίνητο και όχι η Λιλή. Όταν μάλιστα ένας καταστηματάρχης ενός ύποπτου παραλιακού κέντρου, ο Γύλος, καταθέτει ότι την αναγνώρισε που επισκέφθηκε το μαγαζί του με το φιλαράκο της, τότε η κατάσταση φθάνει στο απροχώρητο. Μάταια η Μαίρη διαμαρτύρεται για την αδικία. Ακολουθούν πολλές περιπέτειες, ώσπου το ζευγάρι ξανασμίγει ευτυχισμένο.

23. Το Δόλωμα

Πρεμιέρα: 26 Οκτωβρίου 1964
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ
Σενάριο-Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Αλέκος Αλεξανδράκης, Ντίνος Ηλιόπουλος, Ανδρέας Μπάρκουλης, Βαγγέλης Βουλγαρίδης
Υπόθεση:
Μια σπείρα σεσημασμένων χαρτοκλεφτών έχει αναπτύξει τη δράση της στο κοσμικό νησί της Ρόδου. Ο Μπάμπης, αρχηγός της σπείρας, γυρίζει συνήθως τα καλοκαίρια στις κοσμικές πλαζ, συνοδευόμενος από μια όμορφη κοπέλα, που χρησιμοποιεί για «δόλωμα». Έτσι δημιουργεί γνωριμίες, που αργά ή γρήγορα γίνονται τα θύματά του στο πράσινο τραπέζι. Η Καίτη είναι το τελευταίο του «δόλωμα», που με τη βοήθεια του στενού του συνεργάτη, Μάνθου, κατάφεραν να τη μεταμορφώσουν από μια λαϊκή κοπέλα της Τρούμπας σε μια κοσμική κυρία. Ο έρωτας, όμως, που θ’ αγγίξει την Καίτη, θα τους κάνει ν’ αλλάξουν σχέδια και να σταματήσουν την εγκληματική τους δράση.

 

24. Μοντέρνα Σταχτοπούτα

Πρεμιέρα: 8 Μαρτίου 1965
Παραγωγή: Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης
Σενάριο-Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Δέσποινα Νικολαΐδου, Σταύρος Ξενίδης, Χρήστος Πάρλας, Άρης Μαλλιαγρός
Υπόθεση:
Η Κατερίνα είναι μια ορφανή κοπέλα που ζει με τη γιαγιά της και τα τρία μικρά αδερφάκια της. Όμορφη κι έξυπνη, αγωνίστηκε να μορφωθεί, για να μπορέσει ν’ ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της οκογένειάς της. Δυστυχώς, παρόλες τις προσπάθειές της δεν μπορεί να βρει δουλειά. Μια μέρα, από κάποια σύμπτωση πληροφορείται πως ο Αλέξης Βερνέζης, ο γενικός διευθυντής μιας μεγάλης εταιρίας πετρελαίων, έδιωξε την ιδιαιτέρα γραμματέα του και η θέση είναι κενή. Κατορθώνει να φτάσει μέχρι τον Βερνέζη και με τις εκπληκτικές ικανότητές της τον ενθουσιάζει και τον πείθει να την προσλάβει. Ο Βερνέζης την παίρνει μαζί του στη Ρώμη, όπου μεταβαίνει για ένα μεγάλο συνέδριο. Εκεί η Κατερίνα, που έχει αρχίσει να νιώθει μια δυνατή έλξη για τον προϊστάμενό της, γίνεται ο φύλακα άγγελός του και φροντίζει να τον απαλλάσσει από τους… ενοχλητικούς (κατά τη γνώμη της) επισκέπτες, που θέλουν να τον συναντήσουν. Ακολουθούν διάφορες περιπέτειες, έως ότου πεισθεί ο Βερνέζης να διώξει την Κατερίνα από ιδιαίτερα του για να την κάνει γυναίκα του.

25. Διπλοπενιές

Πρεμιέρα: 14 Μαρτίου 1966
Παραγωγή: Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης
Σενάριο: Αλέκος Σακελλάριος
Σκηνοθεσία: Γιώργος Σκαλενάκης
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Ρίκα Διαλυνά, Βασίλης Αυλωνίτης, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος
Υπόθεση:
Ο Γρηγόρης δουλεύει σε οικοδομές. Είναι ένας εργάτης που με το μεροκάματό του μόλις καταφέρνει να τα βγάζει πέρα. Ούτε όμως η φτώχεια του ούτε η κούρασή του πετυχαίνουν να τον κάνουν να χάσει την αισιοδοξία του για την ζωή και το κέφι του. Ο Γρηγόρης δουλεύει τραγουδώντας. Μια μέρα, το τραγούδι αυτό του αλλάζει την ζωή. Κάτω από την οικοδομή περνάνε κάτι μπουζουξήδες μιας λαϊκής ορχήστρας, που τους έφυγε ο τραγουδιστής. Ακούνε τον Γρηγόρη και του προτείνουν να τραγουδήσει μαζί τους στο κέντρο, όπου δουλεύουν. Η Μαρίνα, η γυναίκα του Γρηγόρη, έχει στην αρχή μερικές αντιρρήσεις. Τα δυο κατοστάρικα, όμως, που προσφέρουν στο Γρηγόρη σαν μεροκάματο είναι επιχείρημα ακαταμάχητο. Κι έτσι αρχίζει η καριέρα του Γρηγόρη στα μπουζούκια. Μια καριέρα, που την παρακολουθεί από μια σκοτεινή γωνιά του κέντρου η Μαρίνα με δάκρυα στα μάτια, καθώς βλέπει το νέο και ωραίο άντρα της να πολιορκείται από τις πελάτισσες του μαγαζιού, μεταξύ των οποίων η πιο επίμονη είναι η όμορφη και πλούσια Ρίτα. Ένα βράδυ που η Μαρίνα έχει πιεί δυο-τρία ποτηράκια παραπάνω, βρίσκει κι αυτή το θάρρος να κάνει το πήδημα στην πίστα. Χορεύει και τραγουδάει έτσι για πείσμα της Ρίτας, που εκείνο το βράδυ της έχει μπει πολύ στη μύτη. Το τραγούδι κι ο χορός της Μαρίνας είναι μια έκπληξη. Κανείς ως τώρα δεν είχε υποπτευθεί ότι κάτω από το φτωχό φουστανάκι της ταλαιπωρημένης Μαρίνας κρυβόταν τόση ζωντάνια, τόση χάρη. Γοητευμένος ο καταστηματάρχης προσπαθεί – και τελικά το πετυχαίνει – να ενισχύσει το πρόγραμμά του και με τη Μαρίνα, το άστρο της οποίας ανατέλλει.

26. Η κόρη μου η σοσιαλίστρια

Πρεμιέρα: 24 Οκτωβρίου 1966
Παραγωγή: Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης
Σενάριο-Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Λάμπρος Κωνσταντάρας, Χρόνης Εξαρχάκος, Σταύρος Ξενίδης
Υπόθεση:
Ο εργοστασιάρχης Αντώνης Δέλφης, που χήρεψε πολύ νέος, έχει μια μοναχοκόρη, τη Λίζα, η οποία σπουδάζει στο Λονδίνο. Ο Δέλφης θα προτιμούσε να έχει αγόρι. Αλλά μια και ο Θεός δεν θέλησε να του δώσει αγόρι και μια που στην εποχή μας, όπως λέει, τα  φύλα εξισώθηκαν, ο Δέλφης έστειλε την κόρη του να σπουδάσει στο Λονδίνο για να μπορέσει να τον αντικαταστήσει μια μέρα στη διεύθυνση του εργοστασίου του. Η Λίζα έρχεται από το Λονδίνο με καινούριες ιδέες, που έρχονται σε πλήρη σύγκρουση με τις ιδέες του συντηρητικού πατέρα της. Σε μια πορεία Ειρήνης, που η Λίζα έλαβε μέρος παρά τη ρητή απαγόρευση του πατέρα της, τσακώνεται μ’ ένα νεαρό ειρηνιστή, που ούτε αυτή ξέρει ότι είναι εργάτης του εργοστασίου του πατέρα της ούτε αυτός υποπτεύεται ότι αυτή η «τρελλοκαμπέρο» είναι η κόρη του αφεντικού του. Σύμφωνα με σχετική εντολή του Δέλφη, όσοι εργάτες λάβανε μέρος στην πορεία της Ειρήνης απολύονται. Μερικοί ακόμη από τους εργάτες απεργούν από αλληλεγγύη προς τους απολυθέντες. Η Λίζα παίρνει το μέρος των απεργών και των απολυθέντων κι έτσι βρίσκεται πάλι δίπλα-δίπλα με τον νεαρό, με τον οποίο είχε τσακωθεί στην πορεία. Έτσι ο τσακωμός τους σιγά-σιγά και με αλλεπάλληλα κωμικά επεισόδια θα γίνει έρωτας. Ένας έρωτας, που θα καταφέρει να εξασφαλίσει τη διαφορά του εργοστασιάρχη με την επιχείρηση και συγχρόνως να εξασφαλίσει και το κλασικό χάπι εντ της ταινίας.

27. Αχ, αυτή η γυναίκα μου!

Πρεμιέρα: 6 Νοεμβρίου 1967
Παραγωγή: Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης
Σενάριο: Νίκος Τσιφόρος, Πολύβιος Βασιλειάδης
Σκηνοθεσία: Γιώργος Σκαλενάκης
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Γιάννης Μιχαλόπουλος, Σαπφώ Νοταρά, Μαρία Κωνσταντάρου, Δέσποινα Στυλιανοπούλου
Υπόθεση:
Ο Δημήτρης και η Νίνα είναι ένα ερωτευμένο, παντρεμένο ζευγάρι. Ο Δημήτρης εργάζεται ως υπάλληλοι στις επιχειρήσεις του κ. Χαρίλαο. Η επαγγελματική του φιλοδοξία να γίνει υποδιευθυντής και η λαχτάρα της Νίνας ν’ αγοράσουν ένα αυτοκίνητο υποθάλπτει τις κρυφές ελπίδες τους στην καθημερινή ρουτίνα της ζωής τους… Για να επηρεάσουν κατάλληλα το κ. Χαρίλαο, τον προσκαλούν μια μέρα σε τραπέζι. Ύστερα όμως από μια τραγική σύμπτωση, κατά τον ερχομό του ο κ. Χαρίλαος φιλονικεί στο δρόμο με τη Νίνα! Το γεγονός αυτό αναγκάζει το Δημήτρη να του συστήσει ως γυναίκα του την.. υπηρέτριά του Ασημίνα και τη Νίνα ως υπηρέτριά του. Επακολουθούν πολλά εύθυμα επεισόδια με αποτέλεσμα ν’ αποκαλυφθεί η αλήθεια και η Νίνα με το Δημήτρη να πραγματοποιήσουν τις επιδιώξεις τους!

28. Το πιο λαμπρό αστέρι

Πρεμιέρα: 25 Δεκεμβρίου 1967
Παραγωγή: Καραγιάννης-Καρατζόπουλος
Σενάριο: Λάκης Μιχαηλίδης
Σκηνοθεσία: Κώστας Καραγιάννης
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Λαυρέντης Διανέλος, Δέσποινα Στυλιανοπούλου, Πέτρος Λοχαΐτης, Νίτσα Τσαγανέα, Σταύρος Ξενίδης, Μαρία Ιωαννίδου
Υπόθεση:
Η Κατερίνα, ένα χαρούμενο και ξένοιαστο κορίτσι, δουλεύει στην ψαραγορά σ’ ένα μικρό μαγαζάκι του πατέρα της Νικόλα. Το μεράκι της όμως είναι να γίνει τραγουδίστρια. Στο μαγαζάκι της γνωρίζει τον Αντρέα, ένα νέο σπουδαστή του Ωδείου, που δεν συγχωρεί στην Κατερίνα το ότι ασχολείται με τα λαϊκά τραγούδια. Έτσι, μεταξύ του Αντρέα και της Κατερίνας δημιουργούνται διάφορα επεισόδια που ξεκινούν απ’ αυτήν την αντίθεσή τους. Η Κατερίνα, όμως, επιτυγχάνει στο σκοπό της. Προσλαμβάνεται ως τραγουδίστρια σ’ ένα λαϊκό κέντρο και γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Ο Αντρέας, που ο πατέρας του πεθαίνοντας άφησε χρέη στη μητέρα του, αναγκάζεται να εργαστεί. Για να μην προδώσει όμως το πιστεύω του, την κλασική μουσική, προσλαμβάνεται κατά σύμπτωση ως σερβιτόρος στο ίδιο κέντρο, όπου τραγουδά η Κατερίνα. Ένα αίσθημα αρχίζει να γεννιέται μεταξύ των δύο νέων, αλλά η αντίθεσή τους θέματα των τραγουδιών συνεχίζεται και γίνεται αιτία πολλών παρεξηγήσεων. Ο Αντρέας, βλέποντας την επιτυχία της Κατερίνας στο τραγούδι, πείθεται από ένα φίλο του να της γράψει τραγούδια, χωρίς να φανερώσει τ’ όνομά του. Τα τραγούδια αυτά κάνουν την Κατερίνα το πιο λαμπρό αστέρι. Η δόξα όμως συνεπαίρνει την Κατερίνα, που δεν δίνει για τίποτε άλλο σημασία εκτός από την καριέρα της. Αυτό πληγώνει τον Ανδρέα, που από αντίδραση δέχεται να παντρευτεί μια πλούσια κοπέλα, την οποία του έχει συστήσει η μητέρα του. Στη δεξίωση των αρραβώνων του Ανδρέα έχει προσκληθεί να τραγουδήσει η Κατερίνα. Ξαφνικά αντικρίζει τον Ανδρέα και αφήνοντας το τραγούδι στη μέση φεύγει κλαμμένη. Η απογοήτευση αυτή, η έλλειψη της χαράς από την ζωή, την κάνουν να ξαναγυρίσει στη χαρούμενη ατμόσφαιρα της ψαραγοράς. Προσγειωμένη τώρα δέχεται την επίσκεψη του Αντρέα, που δεν έχει πάψει ούτε στιγμή να την αγαπά.

 

29. Το κορίτσι  του λούνα παρκ

Πρεμιέρα: 25 Μαρτίου 1968
Παραγωγή: Καραγιάννης-Καρατζόπουλος
Σενάριο: Λάκης Μιχαηλίδης
Σκηνοθεσία: Κώστας Καραγιάννης
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Δέσποινα Στυλιανοπούλου, Νίκος Ρίζος, Πέτρος Λοχαΐτης, Λυκούργος Καλλέργης, Τζένη Ρουσσέα
Υπόθεση:
Ο χειρούργος Αλέκος Δημητρίου έχει χάσει τη γυναίκα του σ’ ένα αυτοκινητικό δυστύχημα. Ζει με τον πεθερό του και το πεντάχρονο αγοράκι του. Ο θάνατος της γυναίκας του τον έχει επηρεάσει ριζικά και διακατέχεται από μια συνεχή μελαγχολία. Ο πεθερός του και ένας φίλος του, ο Νίκος, τον συμβουλεύουν κάθε τόσο ν’ αλλάξει τρόπο ζωής, να ξεχάσει και να προσπαθήσει να βρει τον παλιό εαυτό του. Ένα πρωινό, ο Αλέκος πηγαίνει με το παιδί του στο Λούνα-Παρκ, όπου αντικρίζει τη Μαργαρίτα, ένα ξένοιαστο κορίτσι, που του δημιουργεί μεγάλη εντύπωση ο χαρούμενος τύπος της. Αισθάνεται μια ακατανίκητη έλξη. Επειδή όμως φοβάται ότι αν αποκαλύψει την πραγματική του ταυτότητα, δεν θα μπορέσει να την πλησιάσει, συστήνεται ως φτωχός τεχνίτης. Η Μαργαρίτα βρίσκει στο πρόσωπο του Αλέκου τον άνδρα των ονείρων της. Ο Αλέκος γίνεται άλλος άνθρωπος. Αποκτά το κέφι και τη χαρά που είχε στερηθεί. Στο Λούνα-Παρκ, όμως, ο Βασίλης, ένας πρωτόγονος τύπος που διευθύνει την επιχείρηση, είναι ερωτευμένος με τη Μαργαρίτα, η οποία τον ειρωνεύεται και τον αποφεύγει. Ο Βασίλης δεν το συγχωρεί αυτό και προσπαθεί να βρει την αφορμή να την εκδικηθεί. Πληροφορείται την πραγματική ταυτότητα του Αλέκου και επισκέπτεται τον πεθερό του. Συκοφαντεί με τα χειρότερα λόγια τη Μαργαρίτα. Ο πεθερός επισκέπτεται τη Μαργαρίτα και της ζητά να εγκαταλείψει τον Αλέκο, γιατί θα του καταστρέψει την καριέρα. Η Μαργαρίτα εξαφανίζεται. Ο Αλέκος, που δεν μπορεί να εξηγήσει τη φυγή της, γίνεται ράκος. Ο πεθερός του, βλέποντας ότι ο Αλέκος οδηγείται στην καταστροφή, ομολογεί τα πάντα και ο Αλέκος τρέχει να συναντήσει τη Μαργαρίτα.

Η αγάπη μας

 
Πρεμιέρα: 4 Νοεμβρίου 1968
Παραγωγή: Καραγιάννης-Καρατζόπουλος
Σενάριο: Λάκης Μιχαηλίδης
Σκηνοθεσία: Κώστας Καραγιάννης
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Κατερίνα Χέλμη, Πέτρος Λοχαΐτης, Δέσποινα Στυλιανοπούλου
Υπόθεση:
Η Μαρίνα εργάζεται ταξιθέτρια σ’ ένα θέατρο των Αθηνών, εκεί όπου ο δημοφιλέστερος πρωταγωνιστής του θεάτρου και του κινηματογράφου, ο Δημήτρης Ραζέλος, παίζει με επιτυχία ένα μιούζικαλ. Πρωταγωνίστρια του Ραζέλου είναι η Εύα, που αποτελεί τη μεγάλη αντιπάθεια της Μαρίνας, η οποία ονειρεύεται κάποτε να επιτύχει κι αυτή στο θέατρο. Κάποιο βράδυ, μετά την παράσταση ο Ραζέλος επιστρέφει στο θέατρο και βλέπει ένα θέαμα, που τον αφήνει κατάπληκτο: στη σκηνή η Μαρίνα ξαναπαίζει το έργο που έπαιζε πριν λίγο ο ίδιος. Έτσι, ο Ραζέλος διαπιστώνοντας το αναμφισβήτητο ταλέντο της Μαρίνας αρχίζει να την εκπαιδεύει για να την προετοιμάσει σαν αυριανή διάδοχο της Εύας, η οποία όλον αυτόν τον καιρό του έχει κάνει την ζωή μαρτύριο… Και ένα βράδυ, ύστερα από ένα ατύχημα θα χτυπήσει η Εύα, θα τη μεταφέρουν στη κλινική και ο Ραζέλος θα τολμήσει να βγάλει για πρώτη φορά στη σκηνή τη Μαρίνα.

31. Η αρχόντισσα και ο αλήτης

Πρεμιέρα: 30 Δεκεμβρίου 1968
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ
Σενάριο: Λάκης Μιχαηλίδης
Σκηνοθεσία: Ντίνος Δημόπουλος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, Νίκος Ρίζος, Έλσα Ρίζου
Υπόθεση:
Ο εφοπλιστής Κατσαρός θέλει να παντρέψει τη μοναχοκόρη του Ρένα μ’ έναν εφοπλιστή. Εκείνη όμως δεν θέλει αυτόν το γάμο και την ημέρα του επίσημου αρραβώνα της φεύγει κρυφά από το σπίτι της. Βρίσκει καταφύγιο σε μια ψαροκαλύβα, όπου μεταμφιέζεται σε αγόρι και παίρνει το όνομα Πίπης, για ν’ αποφύγει τη σύλληψή της, διότι την επομένη της απόδρασής της ο πατέρας της δημοσίευσε στις εφημερίδες την επικήρυξή της έναντι 300.000 δραχμών! Μετά από πολλές περιπέτειες, η Ρένα καταφέρνει – ως αγόρι πάντα – να ξεγλιστράει και να ξεφεύγει από την καταδίωξη του πατέρα της. Κάποτε γνωρίζεται με τον Λευτέρη, έναν εργάτη που δούλευε στις επιχειρήσεις ενός εφοπλιστή, αλλά απολύθηκε γιατί τσακώθηκε μαζί του. Ο Λευτέρης και ο Πίπης κάνουν παρέα χωρίς ο Λευτέρης να φαντάζεται ότι ο Πίπης είναι η κόρη του μεγαλοεφοπλιστή. Μια μέρα, όμως, το μυστικό της Ρένας αποκαλύπτεται στον Λευτέρη και σιγά-σιγά ένα αίσθημα αναπτύσσεται μεταξύ των δύο νέων, ώσπου η Ρένα πιστεύει ότι ο Λευτέρης θα την προδώσει για να εισπράξει τις 300.000 δραχμές. Τα χρήματα αυτά είναι όσα του χρειάζονται για να δώσει προίκα στην αδερφή του, που θέλει να παντρευτεί. Ο Λευτέρης όμως δεν την προδίδει και η Ρένα καταλαβαίνει ότι ο φτωχός νέος την αγαπάει πραγματικά. Τελικά και ο …. δίνει τη συγκατάθεσή του να παντρευτεί η αρχόντισσα κόρη του το φτωχό αλήτη.

 

32. Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά

Πρεμιέρα: 27 Οκτωβρίου 1969
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ
Σενάριο: Λάκης Μιχαηλίδης
Σκηνοθεσία: Ντίνος Δημόπουλος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Άγγελος Αντωνόπουλος, Σπύρος Καλογήρου, Παντελής Ζερβός
Υπόθεση:
Μια νεαρή όμορφη δασκάλα με πολλά ιδανικά για την αποστολή της ερωτεύεται το γιο του προέδρου του χωριού, στο οποίο είναι διορισμένη. Την ημέρα του γάμου τους κηρύσσεται ο πόλεμος. Όταν γιορτάζεται η νίκη της Κορυτσάς, έρχεται το τραγικό άγγελμα του σκοτωμού του αγαπημένου της. Η ζωή μ’ όλες τις δυσκολίες και τα προβλήματά της ορθώνεται μπροστά της. Ένα καλό παλικάρι θα της συμπαρασταθεί. Την ζητάει σε γάμο. Την ημέρα που ετοιμάζεται να τον παντρευτεί, φτάνει ο αγαπημένος της… Η συνέχεια θα έρθει, όπως τη θέλει ο θεατής.

33. Η νεράιδα και το παλικάρι

Πρεμιέρα: 22 Δεκεμβρίου 1969
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ
Σενάριο: Λάκης Μιχαηλίδης
Σκηνοθεσία: Ντίνος Δημόπουλος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, Τζόλυ Γαρμπή, Αλέκος Τζανετάκος, Σπύρος Καλογήρου
Υπόθεση:
Τις δυο παλιές αρχοντικές οικογένειες Φουρτουνάκη και Βροντάκη χωρίζει το μίσος, που κρατάει από πάππο προς πάππο. Η Κατερίνα, ο τελευταίος γόνος των Φουρτουνάκηδων, είναι μια όμορφη κοπέλα που ονειρεύεται για άντρα της το πριγκιπόπουλο του παραμυθιού. Ο αυταρχικός πατέρας της την πιέζει ν’ αρραβωνιαστεί τον Σκανταλάκη, έναν κακομούτσουνο και άγριο, που μοιάζει περισσότερο με αρκούδα παρά με άνθρωπο. Τη μέρα των αρραβώνων, η όμορφη Κατερίνα θα γνωρίσει το πριγκιπόπουλο που ονειρευόταν, τον λεβέντη Μανούσο, που δεν είναι άλλος από τον γιο του άσπονδου εχθρού του πατέρα της, του Βροντάκη. Οι δυο νέοι θ’ αγαπηθούν και θα αγωνιστούν για να μαλακώσουν τις καρδιές των πατεράδων τους.

34. Υπολοχαγός Νατάσσα

Πρεμιέρα: 21 Δεκεμβρίου 1970
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ
Σενάριο-Σκηνοθεσία: Νίκος Φώσκολος
Παίζουν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Κώστας Καρράς, Ανδρέας Φιλιππίδης, Ελένη Ζαφειρίου, Κάκια Παναγιώτου, Σπύρος Καλογήρου
Υπόθεση:
Έτος 1965. Η Νατάσσα Αρσένη επισκέπτεται το Νταχάου, το μέρος όπου τη βρήκαν οι Αμερικανοί στο τέλος του Β΄Παγκόσμιου Πολέμου. Επιστρέφει στην Ελλάδα και κατά τη διαδρομή του τρένου αναθυμάται. Πριν αρχίσει ο ελληνο-ιταλικός πόλεμος γνωρίζεται με τον Ορέστη (Δημήτρης Παπαμιχαήλ). Με την εισβολή των Γερμανών, ο Ορέστης που είναι αξιωματικός του ελληνικού στρατού φεύγει στη Μέση Ανατολή. Εκείνη τον ακολουθεί και επιστρέφει μαζί του στην κατεχόμενη Ελλάδα για μια αποστολή. Συλλαμβάνεται, περνάει από ανάκριση και βασανίζεται για να καταδικαστεί τελικά σε εκτέλεση.

Αναδημοσίευση άρθρου απο το:

ola-ta-kala.blogspot.com

Επεξεργασία ηθοποιών


Επεξεργασία παρασκηνίου

Σχόλια
Loading...