Ιμπροχώρη Καίτη

Η Καίτη Ιμπροχώρη, είναι μια εκλεκτή, σοβαρή και ανήσυχη ηθοποιός που ακόμα τιμά το θέατρο με «ψαγμένες» παραστάσεις.

Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών και υπήρξε μαθήτρια του Δημήτρη Ροντήρη. Συνεργάστηκε με το Πειραϊκό Θέατρο, με πολλούς θιάσους του ελεύθερου θεάτρου και αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Λαϊκού Θεάτρου Μάνου Κατράκη με το έργο «Η Γενιά του Κέννεντυ».

Ibrohori_Kaiti_P_e69e648f96179c38c0ae66f0ef308d30_T

Έχει συμμετάσχει και πρωταγωνιστήσει σε έργα όπως: «Μήδει»α, «Αντώνιος και Κλεοπάτρα», «Πειρασμός», «Εκκλησιάζουσες», «Ρωμαιος και Ιουλιέτα», «Δωδέκατη Νύχτα», «Έτσι είναι αν έτσι Νομίζετε», «Το Μπαλκόνι», «Ξύπνα Βασίλη», και πολλές ακόμη.  Υπήρξε πρόεδρος του Σ.Ε.Η και ανήκει στη διοίκηση του Κ.Θ.Β.Ε.

Τα τελευταία χρόνια είναι βασικό στέλεχος της θεατρικής ομάδας «Θεατρίνων Θεατές» και πρωταγωνιστεί σε εκλεκτές παραστάσεις όπως:«Η Σημασία να είναι κανείς Σοβαρός» του Όσκαρ Ουάϊλντ, σε σκηνοθεσία Γιώργου Λιβανού, «Χόρεψέ με ως το Τέλος του Κόσμου» του Joe Sauter, κ.α.

Αναδημοσίευση άρθρου απο το:

Στον κινηματογράφο έχει συμμετάσχει σε πολλές ταινίες, όχι μόνο εμπορικές αλλά και του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου, όπως στις «Μέρες του 36» και «Θίασος» του Θόδωρου Αγγελόπουλου, «Τα Χρώματα της Ίριδας» του Νίκου Παναγιωτόπουλου, κ.α. Με τη Φίνος Φιλμ συνεργάστηκε σε δέκα ταινίες, από το 1967 ως την τελευταία ταινία της Φίνος Φιλμ, «Ο Κυρ Γιώργης Εκπαιδεύεται» το 1977.

Στην κρατική τηλεόραση την πρωτοείδαμε στη σειρά «Επειδή και δια Ταύτα» (1972), «Λούνα Παρκ» (1974-81), και σε αρκετές ακόμα, καθώς και σε θεατρικές τηλεοπτικές παραστάσεις.

Ibrohori_Kaiti_B_e69e648f96179c38c0ae66f0ef308d30_P

Στην ιδιωτική τηλεόραση έπαιξε σε αρκετές σειρές από τις οποίες ξεχωρίζουν οι: «Ρετιρέ» (1990-92) «Τμήμα Ηθών (1992) «Τρίτο Στεφάνι» (1995) και «Ο Φάρος» (2008). Είναι επίσης πρωταγωνίστρια στην ταινία «Ειμαρμένη» του Α. Μαριανού.

Σχόλια

Ο ellinikoskinimatografos.gr σέβεται όλες τις απόψεις, με χιούμορ και όχι με ύβρεις. Γι αυτό σας παρακαλούμε να μην αναρτάτε σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το περιεχόμενο του άρθρου.